abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56639280
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:20 schreef Nobu het volgende:
Daarom kunnen die Amerikanen beter betonnen dak op hun huis leggen volgens mij. En een stenen muur, want met een flinke tornado waaien die ook wel om met het dak er nog op.
Is dat trouwens niet wat ze doen in Japan? Huizen van hout met een zwaar stenen dak zodat ie tegen tyfoons kan. Daar hebben ze in Japan ook vaak genoeg last van maar je hoort nooit dat huizen massaal wegwaaien. Nadeel is wel weer dat dat soort huizen veel zwakker zijn bij aardbevingen omdat het geraamte van hout het zware dak niet goed kan steunen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_56640379
moeten we ook in nl doen
Amstelveen de beste
  zondag 10 februari 2008 @ 12:01:53 #78
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56640443
a) Als een stenen huis boven je instort overleef je het minder snel dan een beetje hout.
b) Een houten huis kan je weer sneller opbouwen als hij voor de 4de keer in een seizoen in elkaar is gestort. Met steen blijf je bezig.
Vandaar dat ze in de VS, voornamelijk in de tornado staten houten huizen bouwen. Niks meer, niks minder.
pi_56641200
Mjah je kan natuurlijk ook je hoofd gebruiken en niet ergens gaan wonen waar je 4x per jaar je huis opnieuw moet opbouwen. Het is niet zo dat er gebrek aan ruimte is in de VS. En zoals ik al zei hebben ze in Japan ook gewoon houte huizen die niet instorten bij tornado's door het zware stenen dak.

Maargoed, amerikanen lijken nooit oplossingen te kunnen bedenken voor ''simpele'' dingen. Ze bouwen vliegdekschepen zo groot als ik weet niet wat, ze bouwen ruimteschepen maar een huis wat niet bij het minste in elkaar pleurt zit er niet in. How hard can it be?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')