De koudestand is om een kapsel te fixeren. Eerst fohn je het warm in model. Als je daarna nog even koud nafohnt, blijft het beter zitten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:49 schreef Syrena het volgende:
Op gas?! Eh... ik doe maar gewoon weer een kabel
Mijn ouwetje had twee standen, hard en harder. Allebei even warm.
Waar dient die koude stand voor?
Ha, die heb ik toevallig vandaag idd opgeschreven. Die kan ik bij de Postbank met rentepunten kopen, alleen zit ik dan 5-10 werkdagen zonder föhn. Twee weken dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:04 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb de Salon Pro van Phillips met ionen-diffuser.. en ik zweer 'r bij. Hoor van iedereen dat m'n haar zo glanst
Mediamarkt!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha, die heb ik toevallig vandaag idd opgeschreven. Die kan ik bij de Postbank met rentepunten kopen, alleen zit ik dan 5-10 werkdagen zonder föhn. Twee weken dusIk hoop dat ze 'm gewoon ergens in de winkel ook hebben.
Je kunt `m ook op marktplaats zetten voor losse onderdelen ofzo...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef Syrena het volgende:
Oja, nog een vraag, wat moet ik doen met het stoffelijk overschot van de huidige föhn?
Gewoon in de vuilniszak? Kringloop bellen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |