abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:24:35 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56581447
Een fohn zonder kabel bestaat inderdaad al. Volgens mij werkt die met gaspatroontjes. Vraag me niet naar het merk.

Verder: voor mij moet een fohn minimaal 3 warmtestanden, 2 blaasstanden en een koudestand hebben. Voor de rest boeit het eigenlijk niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_56581927
Op gas?! Eh... ik doe maar gewoon weer een kabel
Mijn ouwetje had twee standen, hard en harder. Allebei even warm.

Waar dient die koude stand voor?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:56:10 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56583203
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:49 schreef Syrena het volgende:
Op gas?! Eh... ik doe maar gewoon weer een kabel
Mijn ouwetje had twee standen, hard en harder. Allebei even warm.

Waar dient die koude stand voor?
De koudestand is om een kapsel te fixeren. Eerst fohn je het warm in model. Als je daarna nog even koud nafohnt, blijft het beter zitten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:04:46 #29
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_56589136
Ik heb de Salon Pro van Phillips met ionen-diffuser.. en ik zweer 'r bij. Hoor van iedereen dat m'n haar zo glanst
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_56589931
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:04 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb de Salon Pro van Phillips met ionen-diffuser.. en ik zweer 'r bij. Hoor van iedereen dat m'n haar zo glanst
Ha, die heb ik toevallig vandaag idd opgeschreven. Die kan ik bij de Postbank met rentepunten kopen, alleen zit ik dan 5-10 werkdagen zonder föhn. Twee weken dus Ik hoop dat ze 'm gewoon ergens in de winkel ook hebben.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:38:54 #31
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_56598024
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ha, die heb ik toevallig vandaag idd opgeschreven. Die kan ik bij de Postbank met rentepunten kopen, alleen zit ik dan 5-10 werkdagen zonder föhn. Twee weken dus Ik hoop dat ze 'm gewoon ergens in de winkel ook hebben.
Mediamarkt!

Ik heb er destijds 32 euro voor betaald, maar ik vind 'm echt heel fijn..
Vooral het neonblauwe lampje op de föhn, waar volgens de voorkant van de verpakking de ionen uitkomen, geeft al een stoer effect..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_56605060
Ik heb de SalonPro gekocht, bij de Blokker 30 euro. Ik werd wel afgeleid door een roze Babyliss en eentje van 10 euro, maar ik heb toch de Philips genomen

Morgen uitproberen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:31:09 #33
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_56605147
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef Syrena het volgende:
Oja, nog een vraag, wat moet ik doen met het stoffelijk overschot van de huidige föhn?
Gewoon in de vuilniszak? Kringloop bellen?!
Je kunt `m ook op marktplaats zetten voor losse onderdelen ofzo...
Of op e-bay zetten en erbij zetten dat de fohn van Britney Spears is geweest, haar schaamhaar zit er nog in zeg maar.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')