Je wordt oud!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:32 schreef Soempie het volgende:
OMFG!!
Ik heb 2 witte haren op m'n hoofd.
Dat zijn de kopzorgen om je zieke mannetjequote:
Ahh, dat is lief.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn de kopzorgen om je zieke mannetje![]()
ik moet nog veel vaker luisteren. Tot nu toe tussen wel goed en goed in.quote:Hoe vindt je het nieuwe Madrugada album? Mwoah, gaat wel, okay, wel goed, erg goed, steen goed?
Voor mij zitten er een paar hele goede tussen en een paar mwoahs.
En ze zijn binnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
Yeah! Mijn eerste 4 uitbreidingen voor Carcassonne zijn verstuurd
Veel plezierquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ahh, dat is lief.![]()
Leuk stel zijn we ook: de kale en de grijze.![]()
![]()
[..]
ik moet nog veel vaker luisteren. Tot nu toe tussen wel goed en goed in.Moet nu naar een vriend en daarna even wat drinken in de stad met een vriendin. Anders had ik even titels gezocht die ik goed vind.
Welke vond jij heel goed?
Ik ben nu weg trouwens.
Das snelquote:
Ik had verwacht dat minstens één iemand deze opmerking zou gaan maken.quote:
Ik op een veel te goedkope laptopquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das snel
Ik zit nu al ruim twee weken te wachten op een studieboek via bol.com, schiet niet op
VERRASSING!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat minstens één iemand deze opmerking zou gaan maken.
Ik had niet verwacht dat jij het was
Dit waren van die "vóór 21:00 besteld, morgen in huis"-produkten. Het is een populair spel dus dat hebben ze wel op voorraadquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das snel
Ik zit nu al ruim twee weken te wachten op een studieboek via bol.com, schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |