Goedkoop bier kan nog steeds lekker bier zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:26 schreef Rechterbal het volgende:
33 cent voor een bier?
Wat zijn jullie voor arme mensen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:53 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Goedkoop bier kan nog steeds lekker bier zijn.
Sowieso mensen die één bepaald biermerk als een godendrank beschouwenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kutkick.
Mensen die denken dat er iets vreselijks mis is met b-merken.
Oranjeboom!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sowieso mensen die één bepaald biermerk als een godendrank beschouwenEchte mannen drinken nagenoeg alle biermerken.
dat ook idd behalve die rare zoete troep als lentebok enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sowieso mensen die één bepaald biermerk als een godendrank beschouwenEchte mannen drinken nagenoeg alle biermerken.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef ikJur het volgende:La Birra con la Corona d' Oro
![]()
Je kan trouwens wel merken dat jij geen eche baron drinker bent want die prijs is 3 maanden geleden al omhoog gegaan
Dat is heulegaar geen vraagquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef -skippybal- het volgende:
"Zooo, ben je er weer!!" "Jaaahhh!!!" Domme vraag trouwens, maar goed.
je bent niet grappigquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat! Geen Baron bier?
Drommels, drommels en nog eens drommels.![]()
Het komt allemaal door die vervelende clown en die acrobaat!
[ afbeelding ]
JAPIE, START DE WAGEN!!
Geliefd?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mooi dat het Baron Pils toch nog wel geliefd is onder het FOK volk.
Mooi om te horenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geliefd?
In mijn voetbalteam is het een religie man
quote:
Gooi je nou de radiator uit het raam?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Baron bier is gewoon zo goed, dat je zelfs de T erachter moet gooien:
Baron Pils, ik houdt ervan!
en je kan beter prijzen omhoog gooien dan je radiator naar beneden terwijl er mensen rondlopen enzulks!
[ afbeelding ]
jouw vader had z'n kwakkie ook beter op de radiator kunnen dumpen dan liep t nog met een sisser afquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Baron bier is gewoon zo goed, dat je zelfs de T erachter moet gooien:
Baron Pils, ik houdt ervan!
en je kan beter prijzen omhoog gooien dan je radiator naar beneden terwijl er mensen rondlopen enzulks!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef RickoKun het volgende:
De radiator is bang voor TS zijn penisje, dus springt hij zelf uit het raam.
Welke meisjes dan!? Ik zie hier heul geen chicks in dit topique/!quote:
hehehe. Nu heb je je album afgesloten. Te laat!1!1!1!!!11quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke meisjes dan!? Ik zie hier heul geen chicks in dit topique/!nee, NEEEEEEEEEEEE die onderste die is echt stukken ouder mien jong
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hehehe. Nu heb je je album afgesloten. Te laat!1!1!1!!!11![]()
![]()
Welke zal ik zo eens gaan posten
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat! Geen Baron bier?
Drommels, drommels en nog eens drommels.![]()
Het komt allemaal door die vervelende clown en die acrobaat!
[ afbeelding ]
JAPIE, START DE WAGEN!!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Die ene had ik al verwijderd!!!!!! HOE IS HET MOGELIJK DAT HIJ ER NOG HIER STAAT!!!!!!
NOOooOOOOOOOOOOOOooOOooOOoooOOOOooOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |