Dat valt opzich wel mee, is 2,5 liter.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:32 schreef Digiwave het volgende:
5 biertjes is ook niet veel..
Ja zoals Dommelschquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:31 schreef BrickTop het volgende:
Baron bier ?!?! w.t.f.
Ze moesten zulk spul onbetaalbaar maken.
Doe jezelf en je maatjes een plezier en koop in het vervolg echt bier.
Nee, maar als het van het niveau Export of Schutters is, hoeft het van mij niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb nog nooit baronbier gedronkenIk vind de meeste goedkope bieren stiekem wel te doen eigenlijk... al zijn speciale biertjes wel het best om echt van te genieten. Maar als je een keertje lekker door wilt drinken hoeft het bier toch niet creme de la creme te zijn.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nee, maar als het van het niveau Export of Schutters is, hoeft het van mij niet meer.
Heb trouwens ook nog nooit Baron gehad (geen c1000 hier in de buurt) dus geen idee waar ik die moet plaatsen.
Omdat je na 8 biertjes niet meer kan rekenen zeker.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:28 schreef DJJoris het volgende:
Na 8 Baron bierjtes had je voor dat geld anders wel 9 Baron biertjes gehad.
Dat maakt niet uit; Schuitema voert een onafhankelijk beleid van Ahold. Moet ook wel, anders krijgen ze last met de NMa.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef Omkron het volgende:
c1000 is voor 75% van AH. Meer zeg ik niet.
Oepsquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:38 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Omdat je na 8 biertjes niet meer kan rekenen zeker.
Laat me radenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:26 schreef Rechterbal het volgende:
33 cent voor een bier?
Wat zijn jullie voor arme mensen
Eens! De vaderlandsche biercultuur wordt verkracht en iedereen gaat maar gevwoon verder met z'n burgerlijke leventjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:28 schreef BaronPils het volgende:
Dit zou een populairder topic moeten zijn dan het is.
Nondeju, da's een goeie tip!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:35 schreef smammela het volgende:
als TS nou eens alle 5 de blikjes los betaald hoeft ie maar maar 10 cent meer te betalen ivm met afronden![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |