diagnose hyperlaxiteit en fibromyalgie (al in 2003). Ik ging beginnen met medicijnen tegen de pijn en daarvoor heeft hij een bloedonderzoek gedaan, of de leverfunctie goed was. Er kwam dus meer uit en dus nu deze serie. En idd, ik geloof wel 7 buisjes bloed deze keer. Al die onderzoeken, daar heb ik niet op gelet, maar het was een hele lijst.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef scrub_nurse het volgende:
bezinking is een onderzoek die een ontsteking aantoont, een te hoge bezinking wijst op een ontsteking ergens in het lichaam. Hij zal nu op zoek gaan naar die ontsteking. Daarom de longfoto en aanvullend bloedonderzoek.
Het aanvullend bloedonderzoek zal onherroepelijk de onderzoeken :
Hb, Ht , erithrociten (rode bloedcellen) MCV MCH MCHC, thrombociten (bloedplaatjes), leucociten (witte bloedcellen), differentiaal diagnose (hoeveel van elke soort witte bloedcellen), CRP (ontstekingsparameter), en alle mogelijke leverwaarden en nierwaarden bevatten.
vraag is: welke klachten had je en waarom de reumatoloog
nee.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef scrub_nurse het volgende:
dat woordje noemen ze bijna altijd omdat ze alles willen uitsluiten, en dus alles noemen. ik zou me nog geen zorgen maken, klinkt meer als een bloedarmoede en misschien ben je grieperig? verkouden?
Ik denk dat hij het wel gezegd zou hebben als hij dacht dat die twee verband hadden.... maar goed, dat weet ik ook niet zeker. Maar normaal gesproken legt deze arts alles heel goed uit in "jip en janneke-taal".quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:54 schreef DDM het volgende:
Ik weet natuurlijk niet hoe hoog de bezinking precies is, maar een verhoogde bezinking (maar niet een extreem hoge)zie je vaak bij een bloedarmoede. Dat gaat samen. Maar dan is het nog maar de vraag wat de oorzaak is van de bloedarmoede. Daar zal door het aanvullende onderzoek vast wel antwoord op worden gegeven. Ook kunnen de door jou genoemde afwijkingen een oorzaak hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |