jeej, ghost image maken, Zelfstandig draaiend cdtje maken, 5x branden kopieren en je bent bent in 2 dagen klaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben als 2e stagiar binnengekomen hier. En over een maandje worden op deze school een aantal laptops van medewerkers vervangen, dat zijn er een stuk of 80. En dat wordt "mijn projectje", jeuj!![]()
In sommige zaken misschien wel, maar die sex-toerisme reisje die je allemaal onder je post hebt staan, dat hoeft van mij nog niet zo nodig!quote:
Gelijk denken en gelijk handelen zit verschil tussen héquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In sommige zaken misschien wel, maar die sex-toerisme reisje die je allemaal onder je post hebt staan, dat hoeft van mij nog niet zo nodig!
Zodra mijn auto klaar is kan ik het ook in een half uurtje doenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Sok41 het volgende:
Ik stap de auto in, rijd 15 min en hopla ik ben thuis of op het werk
sex toerisme? nee man, ik ben nog aan het sparen voor mijn reis naar Thailand, wil je meequote:Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In sommige zaken misschien wel, maar die sex-toerisme reisje die je allemaal onder je post hebt staan, dat hoeft van mij nog niet zo nodig!
jij mag ook wel mee hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gelijk denken en gelijk handelen zit verschil tussen hé
Gaan we daar dan lekker Joran van der Slooten?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef HansU het volgende:
[..]
sex toerisme? nee man, ik ben nog aan het sparen voor mijn reis naar Thailand, wil je mee?
Ik ben taxi chauffeur... Geloof mij dat het dan minder gaaf wordquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En autorijden is veel te gaaf om het niet te doen
Ik vind het knap dat al die studenten tijdens stage een auto kunnen betalen. Hoe doen jullie dat? Ik verdien op stage niet echt veel en mijn vaste lasten houden er echt geen rekening mee dat ik op stage ben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef sandertjuh het volgende:
En daarbij is het een kut verbinding met de bus
De Meern -> Maarssen = 10 km
Op de terugweg naar huis doe ik daar een uur over. Ik kan tot nu toe 2 dagen met de auto van men mams, dat is een kleine 15 minuten.
Dus ik ga maar is kijken voor een eigen auto.
Tevens kom ik sochtends later als half 9 omdat de GVU bussen ook lekker op tijd rijden.
ik heb niet zo op Amerikaanse blondjes, Joran geloof ik ook niet, maar daar wil ik mezelf en onze komende vakantie niet mee asocierenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaan we daar dan lekker Joran van der Slooten?
Anderhalf jaar pizzabezorger geweest met de auto, wel gaafquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben taxi chauffeur... Geloof mij dat het dan minder gaaf word
Ik wil niet meer als 1000 euro uitgeven voor de aanschaf.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat al die studenten tijdens stage een auto kunnen betalen. Hoe doen jullie dat? Ik verdien op stage niet echt veel en mijn vaste lasten houden er echt geen rekening mee dat ik op stage ben.
Verder is 10 km ook best te fietsen, doe je misschien een 30 minuten ofzo over en het is ook nog goed voor een mens! Wat wil je nog meer.
Ik werk vrijdag en zaterdag nacht als taxi, levert me zeker zo'n 200 euro op per weekend(minimaal!). En daarnaast stagevergoeding 200 euro en stufi van 70.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat al die studenten tijdens stage een auto kunnen betalen. Hoe doen jullie dat? Ik verdien op stage niet echt veel en mijn vaste lasten houden er echt geen rekening mee dat ik op stage ben.
Verder is 10 km ook best te fietsen, doe je misschien een 30 minuten ofzo over en het is ook nog goed voor een mens! Wat wil je nog meer.
Beetje druks in de mik, wat zo'n wijfje palen en wereldberoemd worden. Wat wil je nog meer!Vrouwen vallen op mamen die bekend zijn, dus wanneer dit één keer geslaagd is zijn we binnen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb niet zo op Amerikaanse blondjes, Joran geloof ik ook niet, maar daar wil ik mezelf en onze komende vakantie niet mee asocieren
Nouja, ik heb wel redelijk een mondje bij. En bovendien, dronken mensen geven veel meer fooiquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ps. Van die dronken mongolen in de taxi, terwijl jij chaufeuren moet, daar heb ik niet zoveel behoefte aan.
Gewoon werkwoord er van maken ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaan we daar dan lekker Joran van der Slooten?
Vergeet je niet dat je ook benzine verbruikt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik wil niet meer als 1000 euro uitgeven voor de aanschaf.
Daarnaast verzeker ik de auto de komende 5 maanden op de naam van mijn ma, dat is dus geen 60 euro per maand verzekering maar 25 euro. Wegenbelasting kost voor 800 kg 15 euro per maand.
Dat is 40 euro wat je maandelijks kwijt bent.
Mijn stagevergoeding is 230 euro per maand + 110 euro stuffi ( stuffi en die andere bende ). Maargoed hiervoor had ( heb ik nog steeds voor na mijn stage ) een goede baan en ik had de afgelopen anderhalve maand geen school dus toen maar lekker centjes verdiend.
Oké, ja daar is wel iets voor te zeggen. Ik haal geen 1070 euro in de maand tegenwoordig. Als ik dat haalde kon ik ook wel een auto op de weg houden denk ik. Al heb ik ook wel aardig vaste lasten!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag en zaterdag nacht als taxi, levert me zeker zo'n 200 euro op per weekend(minimaal!). En daarnaast stagevergoeding 200 euro en stufi van 70.
Een kleine rekensom brengt me dat op 1070 oertang per maand... Minus heel wat kosten dan ook weer, en bovendien heb ik nu toevallig een weekend niet gewerkt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |