abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56557202

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan ReMcOrE & Kuno_van_dijk...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

PS4 online: micro_nl
pi_56557235
Sterkte ermee Brain! Klinkt inderdaad niet echt spannend

En voor wat het waard is: 2 minuten lopen, 45 minuten bus, 5 minuten wachten, 10 minuten andere bus en tot slot 5 minuten lopen...
En terugweg hetzelfde ongeveer, alleen dan wat langer op de bussen wachten als het tegenzit.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_56557253
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:29 schreef guitarist.nl het volgende:

Ik ben als 2e stagiar binnengekomen hier. En over een maandje worden op deze school een aantal laptops van medewerkers vervangen, dat zijn er een stuk of 80. En dat wordt "mijn projectje", jeuj!
jeej, ghost image maken, Zelfstandig draaiend cdtje maken, 5x branden kopieren en je bent bent in 2 dagen klaar
(indien de laptops overeenkomen) Anders haal je wat hardware eigenschappen weg voor je de image maakt, kost wat meer tijd om iedere laptop apart te configuren dan

@ Kaheem, great minds think alike
pi_56557324
Jammer dat het zo gaat Brian, misschien kan je er nog iets leuks van maken.

Verder weet ik niet hoe de vraag op dit moment in die markt is, ik weet wel dat je met je MBO papiertje het eerst kan wieberen als het economisch wat slechter gaat. Een hbo diploma hoeft helemaal neit te betekenen dat je beter bent dan je collega met een mbo diploma, maar toch zie je vaak gebeuren dat de werknemer degeen met het mbo diploma als mindere beschouwt.

Verder als je werk genoeg er mee kunt krijgen en er een leuk centje mee verdient, dan houd ik je absoluut niet tegen. Er zijn verschillende manieren om iets te bereiken en geen één van die manieren is heilig!

Kaheem heeft gesproken!
pi_56557362
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:50 schreef HansU het volgende:

[..]

@ Kaheem, great minds think alike
In sommige zaken misschien wel, maar die sex-toerisme reisje die je allemaal onder je post hebt staan, dat hoeft van mij nog niet zo nodig!
pi_56557416
Ik stap de auto in, rijd 15 min en hopla ik ben thuis of op het werk
pi_56557442
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

In sommige zaken misschien wel, maar die sex-toerisme reisje die je allemaal onder je post hebt staan, dat hoeft van mij nog niet zo nodig!
Gelijk denken en gelijk handelen zit verschil tussen hé
pi_56557478
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Sok41 het volgende:
Ik stap de auto in, rijd 15 min en hopla ik ben thuis of op het werk
Zodra mijn auto klaar is kan ik het ook in een half uurtje doen
Lekker buiten de spitsen om werken, eerder beginnen, eerder naar huis, lekker van 7-16.
En autorijden is veel te gaaf om het niet te doen
pi_56557495
mijn stage is tot nu toe stom, zit een beetje kansloos op de helpdesk dom mailtjes in een systeem in te voeren en hoef zelf niet eens wat op te lossen.

in deze 3 dagen ben ik tot nu toe 2 keer met iemand van systeembeheer meegegaan naar een probleem maar dit stelde ook niet veel voor.

en kan niet RDPEN dus nu zit ik via dat crappy logmein op men eigen pc!

Ach bijna weekend!
pi_56557503
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

sex toerisme? nee man, ik ben nog aan het sparen voor mijn reis naar Thailand, wil je mee ?
pi_56557519
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Gelijk denken en gelijk handelen zit verschil tussen hé
jij mag ook wel mee hoor
pi_56557551
En daarbij is het een kut verbinding met de bus
De Meern -> Maarssen = 10 km

Op de terugweg naar huis doe ik daar een uur over. Ik kan tot nu toe 2 dagen met de auto van men mams, dat is een kleine 15 minuten.

Dus ik ga maar is kijken voor een eigen auto.
Tevens kom ik sochtends later als half 9 omdat de GVU bussen ook lekker op tijd rijden.
pi_56557552
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef HansU het volgende:

[..]

sex toerisme? nee man, ik ben nog aan het sparen voor mijn reis naar Thailand, wil je mee ?
Gaan we daar dan lekker Joran van der Slooten?

Ps. Kaheem heeft geen auto om twee redenen. Ten eerste kan hij het niet betalen op dit moment en ten tweede kan hij nergens in de buurt van zijn huis parkeren. Ohja wel in de parkeergarage maar dan wordt het wel een erg dure hobby.
pi_56557562
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

En autorijden is veel te gaaf om het niet te doen
Ik ben taxi chauffeur... Geloof mij dat het dan minder gaaf word
pi_56557598
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef sandertjuh het volgende:
En daarbij is het een kut verbinding met de bus
De Meern -> Maarssen = 10 km

Op de terugweg naar huis doe ik daar een uur over. Ik kan tot nu toe 2 dagen met de auto van men mams, dat is een kleine 15 minuten.

Dus ik ga maar is kijken voor een eigen auto.
Tevens kom ik sochtends later als half 9 omdat de GVU bussen ook lekker op tijd rijden.
Ik vind het knap dat al die studenten tijdens stage een auto kunnen betalen. Hoe doen jullie dat? Ik verdien op stage niet echt veel en mijn vaste lasten houden er echt geen rekening mee dat ik op stage ben.

Verder is 10 km ook best te fietsen, doe je misschien een 30 minuten ofzo over en het is ook nog goed voor een mens! Wat wil je nog meer.
pi_56557646
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

ik heb niet zo op Amerikaanse blondjes, Joran geloof ik ook niet, maar daar wil ik mezelf en onze komende vakantie niet mee asocieren
pi_56557672
ben ik weer
pi_56557681
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:07 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Ik ben taxi chauffeur... Geloof mij dat het dan minder gaaf word
Anderhalf jaar pizzabezorger geweest met de auto, wel gaaf

Maar ja, jij hebt wellicht klanten die aan je kop zeuren enzo, dat had ik dan weer niet. Lijkt me trouwens wel leuk, taxirijden
pi_56557693
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat al die studenten tijdens stage een auto kunnen betalen. Hoe doen jullie dat? Ik verdien op stage niet echt veel en mijn vaste lasten houden er echt geen rekening mee dat ik op stage ben.

Verder is 10 km ook best te fietsen, doe je misschien een 30 minuten ofzo over en het is ook nog goed voor een mens! Wat wil je nog meer.
Ik wil niet meer als 1000 euro uitgeven voor de aanschaf.
Daarnaast verzeker ik de auto de komende 5 maanden op de naam van mijn ma, dat is dus geen 60 euro per maand verzekering maar 25 euro. Wegenbelasting kost voor 800 kg 15 euro per maand.

Dat is 40 euro wat je maandelijks kwijt bent.
Mijn stagevergoeding is 230 euro per maand + 110 euro stuffi ( stuffi en die andere bende ). Maargoed hiervoor had ( heb ik nog steeds voor na mijn stage ) een goede baan en ik had de afgelopen anderhalve maand geen school dus toen maar lekker centjes verdiend.
pi_56557718
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik werk vrijdag en zaterdag nacht als taxi, levert me zeker zo'n 200 euro op per weekend(minimaal!). En daarnaast stagevergoeding 200 euro en stufi van 70.

Een kleine rekensom brengt me dat op 1070 oertang per maand... Minus heel wat kosten dan ook weer, en bovendien heb ik nu toevallig een weekend niet gewerkt !
pi_56557753
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:11 schreef HansU het volgende:

[..]

ik heb niet zo op Amerikaanse blondjes, Joran geloof ik ook niet, maar daar wil ik mezelf en onze komende vakantie niet mee asocieren
Beetje druks in de mik, wat zo'n wijfje palen en wereldberoemd worden. Wat wil je nog meer!Vrouwen vallen op mamen die bekend zijn, dus wanneer dit één keer geslaagd is zijn we binnen.

Ps. Van die dronken mongolen in de taxi, terwijl jij chaufeuren moet, daar heb ik niet zoveel behoefte aan.
pi_56557799
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ps. Van die dronken mongolen in de taxi, terwijl jij chaufeuren moet, daar heb ik niet zoveel behoefte aan.
Nouja, ik heb wel redelijk een mondje bij. En bovendien, dronken mensen geven veel meer fooi
pi_56557804
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Gewoon werkwoord er van maken ook
pi_56557819
De hyves van joran van der sloot is ook wel grappig om te bekijken!
pi_56557831
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik wil niet meer als 1000 euro uitgeven voor de aanschaf.
Daarnaast verzeker ik de auto de komende 5 maanden op de naam van mijn ma, dat is dus geen 60 euro per maand verzekering maar 25 euro. Wegenbelasting kost voor 800 kg 15 euro per maand.

Dat is 40 euro wat je maandelijks kwijt bent.
Mijn stagevergoeding is 230 euro per maand + 110 euro stuffi ( stuffi en die andere bende ). Maargoed hiervoor had ( heb ik nog steeds voor na mijn stage ) een goede baan en ik had de afgelopen anderhalve maand geen school dus toen maar lekker centjes verdiend.
Vergeet je niet dat je ook benzine verbruikt?
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:15 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Ik werk vrijdag en zaterdag nacht als taxi, levert me zeker zo'n 200 euro op per weekend(minimaal!). En daarnaast stagevergoeding 200 euro en stufi van 70.

Een kleine rekensom brengt me dat op 1070 oertang per maand... Minus heel wat kosten dan ook weer, en bovendien heb ik nu toevallig een weekend niet gewerkt !
Oké, ja daar is wel iets voor te zeggen. Ik haal geen 1070 euro in de maand tegenwoordig. Als ik dat haalde kon ik ook wel een auto op de weg houden denk ik. Al heb ik ook wel aardig vaste lasten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')