quote:
op 10-28-1999 om 11:58 PM schreef Harry het volgende:
Beste Tanjalies,
De broers van Willem zullen weinig goeds over VOO te melden hebben gehad.
Een reden om het niet uit te zenden !
Dan Sabientje maar......
Zoals ook Tanjalies hiervoor al meldde, Daphne is op bezoek geweest bij de broers van Ruud. Over het maken van tik- taal- en stijlfouten hebben we het al uitgebreid gehad in dit forum en ik heb begrip voor mensen met dyslexie. Het niet kunnen luisteren naar, c.q. interpreteren van, gesproken tekst valt volgens mij weer in een geheel andere categorie.
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 29 Oktober 1999).]
quote:
op 10-29-1999 om 01:26 AM schreef Max het volgende:
Zoals ook Tanjalies hiervoor al meldde, Daphne is op bezoek geweest bij de broers van Ruud. Over het maken van tik- taal- en stijlfouten hebben we het al uitgebreid gehad in dit forum en ik heb begrip voor mensen met dyslexie. Het niet kunnen luisteren naar, c.q. interpreteren van, gesproken tekst valt volgens mij weer in een geheel andere categorie.
Klopt als een bus Max. Misschien kan je een spiegeltje van Bianca lenen, want het lijkt me duidelijk dat Harry het had over de broer(s) van Willem( waarmee hij dit topic begon).
Iemand anders begon over de broers van Ruud. Harry reageerde hierop met weer iets over de broers van WILLEM en niet vean Ruud.
Zo vatte ik het teminste op. En als je hier een beetje gaat flamen kan je verwachten dat je je ooit eens verbrand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |