quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef MissHobje het volgende:
Wtf ik sta als special guest ??
Alleen ik weet van niets
pas op je wordt er kippig van....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:37 schreef Paramnesia het volgende:
Het tokt hier.
Pr0n-Alert!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef enter het volgende:
TVPussy
Yep. Je moet welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kwam ook naar die meet geloof ik
Als jij komt, dan kom ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
TVP![]()
En wat zou het tof zijn als Pussydeluxe ook op de meet komt.
Als mijn FOK! moeder komt, kom ik opzekerquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als jij komt, dan kom ik ook![]()
Hihi... ik zei...
Er staat dan ook Special Quest, maar wat ze daar mee bedoelen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef MissHobje het volgende:
Wtf ik sta als special guest ??
Alleen ik weet van niets
Cool! Chowiquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Chowi het volgende:
Hey, cool. Een meet.
Ik krijg nog wijn van jou!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Cool! Chowi![]()
Jointje roken op de meet?
Hey jij leeft ook nogquote:
Dat kan overalquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Startrekkin' across the universe...
[ afbeelding ]
Kom je ook?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Chowi het volgende:
Hey, cool. Een meet.
Hebben we dat de vorige keer ook niet gedaan? Ik ben het weer vergeten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Cool! Chowi![]()
Jointje roken op de meet?
N.! Ik heb geen idee of ik kan, maar het lijkt me wel gezellig.quote:
Ja, laat ik niet merken dat je er niet bentquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
oja, die meet. Ik had ook gezegd dat ik zou komen hè.
Nee joh, een oud kraakpand dat nu door de gemeente wordt gesubsidieerd en waar de muziek gewoon lekker alternatief isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:57 schreef Bob-B het volgende:Bij gods gratie geen hardrockcafé achtige shizzle, gewoon een tent die rustige muziek heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |