abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:35:42 #151
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60004647
Wehe, stoffig zijn we inderdaad

Archont heeft vandaag de trap onder handen genomen. Hij heeft zijn finale verflaag, maar daar moet nog matte vernis over. Zeer mooi geworden

Ik heb me dan bezig gehouden met de luiken en de omtimmering ervan.

(Je ziet op de foto ook de verstevigingsribben in het luik. Die zijn nodig omdat de plaat aan de onderzijde van het luik louter decoratief is, en dus niet stevig moet zijn om gewicht te besparen. Dat wordt gewoon 6mm MDF. Om te voorkomen dat iemand de boel scheef kan duwen, zitten die ribben er dus in)
Omdat ik stevige materialen gebruik is dat luik zeer zwaar geworden, te zwaar om gewoon open te doen met de vrije hand. Dus heb ik er een gasveer tussen gestoken die goed meehelpt. De gasveer komt ui de kofferklep van een Golf Variant
Ze hangt vast aan het andere luik (aan de andere kant zou je erover kunnen struikelen). Om het andere luik open te doen moet je de gasveer dus losmaken. Dat is niet echt een probleem want dat andere luik zal zelden open moeten.

En werkt dat een beetje? Yes it does (zelfs met pppssht geluidje en alles ):
Bekijk deze YouTube-video

De omtimmering is er ook bijna
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 juli 2008 @ 13:43:29 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60018469
Tjee, wat heb je alweer een hoop werk verzet

Rijbewijs, studiejaar gehaald met onderscheiding en niet te vergeten de zolder En dan nog een groot avontuur in het vooruitzicht in Dubai. Super!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60018609
zooo wat mooi geworden, is het de bedoeling dat de trap vast wordt gemaakt onder het luik? omdat ik twee deuropeneningen zie ...
pi_60019145
Dat filmpje ook weer .

.
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:38:55 #155
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60026235
En vandaag niet zoveel te melden. Omkisting is relatief af en er is geplamuurd. (en het blijft hier maar regenen )

En oh ja, de luiken zijn onderaan ook dicht gemaakt, maar het grote luik staat open op deze foto.
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:49 schreef Charisma het volgende:
zooo wat mooi geworden, is het de bedoeling dat de trap vast wordt gemaakt onder het luik? omdat ik twee deuropeneningen zie ...
Idd, de trap komt wel vast te staan op die plaats, en door plaatsgebrek komt hij over een hoekje van de meest rechtse deur, maar echt storen doet dat gelukkig niet. Verder naar achter zetten betekent dichter komen bij de ballustrade (=gevaar) en ook minder ruimte onderaan de trap.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 juli 2008 @ 14:49:55 #156
22592 crew  Ole
pi_60041957
Komt er ook een keukentje en een douche-toilet in eigenlijk?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:07:55 #157
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60043817
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef Ole het volgende:
Komt er ook een keukentje en een douche-toilet in eigenlijk?
Een keukentje wel. De badkamer is er al , een verdiepje lager (niet de badkamer van de eigenaresse, die is nog een verdiep lager).
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:10:45 #158
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60058759
Vandaag ging ik even kijken hoe de grondverf van het kassement rond het trapgat was gedroogd, en ik was niet tevreden De kopse kanten van de MDF moet je eigenlijk toeplamuren, maar in dit geval zou je dan ook de naden ertussen toeplamuren, en zeker in deze trillingsgevoelige omgeving is dat niet aan te raden omdat de kieren dan terugkomen en je haarscheurtjes krijgt in je verf.

Ver beneden mijn standaard dus, en dus heb ik alles maar geglasvliesd. Daarmee kan je die haarscheuren voorkomen.
Dat ziet er al een pak beter uit.

Tegen dat dat droog is kan de eigenaresse dan de kleur kiezen. Merk ook op dat de onderkant van de trapluiken geglasvliesd is. Dat vormt dan een mooi geheel met het kassement van oppervlaktestructuur. Er is nog een overmaat aan glasvlies, maar dat wordt op maat gesneden eens de luiken toe kunnen. (Nu zit er zo'n balk vastgeschroefd om de ladder tegen te zetten.

De trap heeft trouwens ook zijn eerste vernislaag gekregen. Dat geeft deze finish:

Mat uit veiligheidsoverwegingen (minder slipperig), hoewel ik dus wel liever een bling bling hoogglanstrap zou hebben
pi_60059438
ach ja, dan glasvlies je het even en bent om 14 uur weer klaar !
Tijd om te rijden op de wild bird (?)

En dat toeplamuren moest ik 3 x lezen haha
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:01:35 #160
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60063798
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:56 schreef AnneX het volgende:
ach ja, dan glasvlies je het even en bent om 14 uur weer klaar !
Tijd om te rijden op de wild bird (?)

En dat toeplamuren moest ik 3 x lezen haha
Zeker weten, een heerlijk ritje met Fien (jaja, ik geef de dingen een naam )en mijn vriendin.
pi_60063872
Glasvlies op hout?

Of is het iets anders wat ik in mijn hoofd heb? (soort behang?)
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60067987
quote:
Mat uit veiligheidsoverwegingen (minder slipperig), hoewel ik dus wel liever een bling bling hoogglanstrap zou hebben
Je kan natuurlijk ook alleen het "stapgedeelte" van de trap mat doen. Dat matte gedeelte in een andere kleur kan ook nog een leuk effect geven.
pi_60069043

Woow ziet er goed uit hoor...

Goed van je dat je na al die tijd nog steeds zin hebt om het af te maken. Ik zou allang 'klaar' mee zijn en er geen zin meer in hebben...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator / Miss SHO zondag 13 juli 2008 @ 04:53:35 #164
22592 crew  Ole
pi_60070425
dat dus
respect mannen
  zondag 13 juli 2008 @ 11:17:45 #165
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60071804
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef Oblivion het volgende:
Glasvlies op hout?

Of is het iets anders wat ik in mijn hoofd heb? (soort behang?)
Glasvlies op MDF, geen enkel probleem hoor Op hout zou het ook wel lukken, maar dan zie je de houttekening er wel door natuurlijk.
  maandag 14 juli 2008 @ 16:19:51 #166
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60099450
Eerst wat detailwerk. Voor wie het zich nog kan herinneren: er was een kiertje te zien tussen het plafond en de wand, en dat is nu weg. Een beetje schilderskit, en bij de volgende verflaag is dat mooi opgelost normaal gezien.

Dan wat verder gedaan aan het trapluik ed, nog steeds niet tevreden van, maar het is nog niet allemaal geschillderd, en ook nog niet in meer dan 1 laag, dus het blijft nog even afwachten. De kieren zien er wat rafelig uit, dat is wel jammer.

Vervolgens geglasvliesd na het schuren. Dat wordt nog een moeilijk werkje. Omdat ik alleen ben kan ik maar stukken van 2m lang tegelijk omhoog plakken, maar dat is wel redelijk naadloos te doen. En moeten stoppen ook omdat het materiaal snel op was.

pi_60107820
Waarom heb je trouwens voor die zolder niet gekeken naar Clickboard van Parador?

Dan had je alleen een regelwerk moeten zetten op 40 cm en kon je het MDF zetten, plamuren, schuren, glasvliezen en schilderen achterwege laten. Volgens mij was je dan nog goedkoper uit ook. Kost tussen de 15 en 20 euro per meter. Enige nadeel is dat de hoeken niet strak kunnen zijn maar met profielen gemaakt moeten worden (buitenhoeken, binnenhoeken ed).

Misschien een tip voor de volgende klus?

Verder nog steeds goed bezig!
  maandag 14 juli 2008 @ 23:15:50 #168
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60109637
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef _VoiD_ het volgende:
Waarom heb je trouwens voor die zolder niet gekeken naar Clickboard van Parador?

Dan had je alleen een regelwerk moeten zetten op 40 cm en kon je het MDF zetten, plamuren, schuren, glasvliezen en schilderen achterwege laten. Volgens mij was je dan nog goedkoper uit ook. Kost tussen de 15 en 20 euro per meter. Enige nadeel is dat de hoeken niet strak kunnen zijn maar met profielen gemaakt moeten worden (buitenhoeken, binnenhoeken ed).

Misschien een tip voor de volgende klus?

Verder nog steeds goed bezig!
Nog nooit van gehoord :p Maar ik lees dat het een vervanger is van gipsplaten, dat kan ik alleen maar toejuichen En MDF zal toch wel wat goedkoper zijn, + alle afwerking dan 15¤/m² hoor.

MDF: 5¤/m²
Plamuur: verwaarloosbaar, let's say: 1¤/m²
Glasvlies: 25¤ voor 25m² = 1¤/m2
Grondverf: 2¤/m² ongeveer (goedkope latex is ideaal)
=9¤/m², op 76m² voor het dak alleen al is dat dus een besparing van 456¤. Geef me toch maar MDF dan

+Dat regelwerk voor dat clickboard moet waarschijnlijk kaarsrecht zijn omdat je klikverbindingen niet meer werken volgens mij. In een scheef huis is dat een moeilijke opgave. En ik neem aan dat je dan ook naden ziet oid? Misschien heel smalle? Ik zou dat es moeten bekijken in het echt, al ben ik geen fan van naden
pi_60110776
Jonge held! Gefeliciteerd met al je nieuwe resultaten, en perspectieven! Ik wilde even een leuk stop-motion filmpje onder je aandacht brengen:
w.b. dat glasvlies, ken je de truc om behangbanen naadloos te laten aansluiten? Je plakt ze gewoon met enige overlap over elkaar, snijdt dan met een stanleymes door het overlappende deel, en verwijdert dan de smalle behangsliertjes die daarbij links en rechts van de snede ontstaan. De grote lappen behang sluiten daarna naadloos aan. Afijn, ik zal je wel niets nieuws vertellen..
pi_60114248
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef MMach het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord :p Maar ik lees dat het een vervanger is van gipsplaten, dat kan ik alleen maar toejuichen En MDF zal toch wel wat goedkoper zijn, + alle afwerking dan 15¤/m² hoor.

MDF: 5¤/m²
Plamuur: verwaarloosbaar, let's say: 1¤/m²
Glasvlies: 25¤ voor 25m² = 1¤/m2
Grondverf: 2¤/m² ongeveer (goedkope latex is ideaal)
=9¤/m², op 76m² voor het dak alleen al is dat dus een besparing van 456¤. Geef me toch maar MDF dan

+Dat regelwerk voor dat clickboard moet waarschijnlijk kaarsrecht zijn omdat je klikverbindingen niet meer werken volgens mij. In een scheef huis is dat een moeilijke opgave. En ik neem aan dat je dan ook naden ziet oid? Misschien heel smalle? Ik zou dat es moeten bekijken in het echt, al ben ik geen fan van naden
Vergeet je uren niet. Als je met dat clickboard begint dan vlieg je er doorheen.
Zal eens een foto makevan het huis van m'n ouders waar ze ook met clickboard bezig zijn. Naadjes zijn niet te zien, behalve bij veel strijklicht.
Nadeel is inderdaad dat de ondergrond superrecht moet zijn.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:11:42 #171
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60131786
@ dvr: impressive filmpje

En Void, ik ben benieuwd naar de foto's, het klinkt in elk geval veelbelovend (voor in een recht huis dan )

Voor de rest:
Ik heb weer last van mijn oude vijand: slaapproblemen. Ik slaap al meer dan 2 weken zeer slecht (omdat ik dan wel fysiek ben uitgeput, maar psychisch niet). Morgen pas ik dus even, na vandaag alles te hebben afgeplamuurd. Maar the show must go on, en dus zal Archont morgen de boel vlakschuren (waarvoor dank, aangezien hij niet graag alleen werkt). Donderdag en vrijdag dan behangen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 juli 2008 @ 03:43:44 #172
22592 crew  Ole
pi_60136557
één dagje in mijn 50 m2 huisje is genoeg hoor
pi_60148445
Hier dat clickboard spul.

Wat een gruwelijke compressie trouwens van die uploadsite.. maarja, daar moet je doorheen kijken
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:43:02 #174
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60169087
Dat ziet er idd goed uit. Alleen zie ik op de eerste foto een serieuze naad, maar in de rest van de foto's niet. Voor zover ik dat zie is dat ook gewoon redelijk dunne MDF met een kliksysteem, vrijwel hetzelfde als ik dat doe dus. Maar het ziet er dus wel als iets bruikbaars uit.

Archont heeft dat gisteren goed gedaan, waardoor ik vandaag weer kon voortdoen. De ene helft is al behangen,morgen de andere helft en misschien al grondverven. Mooi op schema dus.

Ikzelf ben gisteren samen met een vriendin gaan uitwaaien op de moto. Helemaal naar Calais gereden via de kust, het was geweldig
pi_60170275
Je nummerplaat is gejat
pi_60170466
zal eerder weggeëdit zijn, niet iedereen moet MMach's nummerplaat kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Archont op 17-07-2008 17:46:09 (lettertje vergeten 2x :() ]
pi_60172636
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:44 schreef Archont het volgende:
zal eerder weggeëdit zijn, niet iedereen moet MMach's nummerplaat kennen.
Een normaal mens zou er dan even een simpel blokje over getekend hebben, maar een gedreven perfectionist als MMach acht ik er inderdaad wel toe in staat, om er precies de kleur van blank metaal en twee schroefgaatjes in te photoshoppen..
pi_60176021
mmach welk fluit muziekje heb je hier gebruikt?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_60179128
komt uit killbill, zalige soundstrack
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:23:05 #180
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60186352
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef dvr het volgende:

[..]

Een normaal mens zou er dan even een simpel blokje over getekend hebben, maar een gedreven perfectionist als MMach acht ik er inderdaad wel toe in staat, om er precies de kleur van blank metaal en twee schroefgaatjes in te photoshoppen..
Wehe, tis inderdaad erin geshopped, maar zo'n blokje zou de foto iets meer omzeep helpen, en ik was toch al bezig met bewerken, dus why not natuurlijk

En dat liedje is idd een kill bill soundtrack.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:15:48 #181
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60195338
Verder geglasviesd, helaas niet alles kunnen doen, want de lijm was op. Er hangt nu al zo'n 25 kg lijm aan het dak, waarvan ook wat in m'n haar uiteraard , en dat is nog niet genoeg zo blijkt.
Ik kan een foto tonen, maar er is geen bal te zien

Jaja, echt, daar hangt glasvlies

Dat filmpje van de CarPC doet me er aan denken dat ik de opvolger nog niet heb getoond. Het is een minder high tech variant, en enkel voor wat muziek, maar dan voor de moto. Het heeft een paar uurtjes en wat soldeerwerk gekost, maar het resultaat is plezant, en onder de 70-80km/h een duidelijke meerwaarde voor zowel mij als de passagier. Lekker muziek onder het cruisen.

Een kleine subwoofer onder het zadel met de eigenlijke versterker erin:

Een paar boxjes onder de instrumenten:

En een mp3 speler en volumeknop.

Alle elektronica is beschut voor de regen, de tijd zal uitwijzen of dat voldoende is.
Bekijk deze YouTube-video
pi_60199319
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:15 schreef MMach het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, echt, daar hangt glasvlies
troost je, ik zie het verschil wel hoor

btw, zoveel kan er nu ook weer niet in je haar zijn blijven plakken, je hebt er niet zoveel van hé
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:33:23 #183
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60207027
Oe, die trap heb je netjes gemaakt zeg. Dat luik ook. Ik zocht nog een manier om zoiets te doen voor een vriendin van me. Heb 't juist gevonden!

Krijg je 'm ook een beetje dicht? Ik wil 't namelijk met één MDF plaat doen, zonder verdere ondersteuning. Gewoon drie of vier deurscharnieren. 't Luik is wat groter (komt over een groot trappegat heen. Ben een beetje bang dat 't krom trekt dat MDF, jij nog tips?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 19 juli 2008 @ 16:52:56 #184
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60210884
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:33 schreef zwahiel het volgende:
Oe, die trap heb je netjes gemaakt zeg. Dat luik ook. Ik zocht nog een manier om zoiets te doen voor een vriendin van me. Heb 't juist gevonden!

Krijg je 'm ook een beetje dicht? Ik wil 't namelijk met één MDF plaat doen, zonder verdere ondersteuning. Gewoon drie of vier deurscharnieren. 't Luik is wat groter (komt over een groot trappegat heen. Ben een beetje bang dat 't krom trekt dat MDF, jij nog tips?
Als je 18mm MDF gebruikt zal dat niet kromtrekken en zeker sterk genoeg zijn (wel een beetje zwaar). Het enige waar je bang van zal moeten zijn is uitlubberende schroeven. Ik zou gaan voor bouten doorsteken (gaatjes in je scharnier dan wat vergroten) en sluitringen (rondellen noemen wij dat hier ) gebruiken om het contacoppervlak van de bout te vergroten.
pi_60211740
MMach draag je dan geen gehoorbescherming, lijkt me wel slim om te dragen omdat boven de 80/100 km/h gehoorbeschadiging oploopt door de herrie van rij wind.
Want me die snelheid hoor je zeker ook je muziek amper tot niet?

Maar verder erg netjes en knap in gebouwd op je motor, ben je nog van plan verder iets te veranderen aan je motor?

[ Bericht 21% gewijzigd door sander89 op 19-07-2008 19:15:21 ]
............................
  zondag 20 juli 2008 @ 13:12:09 #186
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60223458
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:41 schreef sander89 het volgende:
MMach draag je dan geen gehoorbescherming, lijkt me wel slim om te dragen omdat boven de 80/100 km/h gehoorbeschadiging oploopt door de herrie van rij wind.
Want me die snelheid hoor je zeker ook je muziek amper tot niet?

Maar verder erg netjes en knap in gebouwd op je motor, ben je nog van plan verder iets te veranderen aan je motor?
Eerlijk gezegd kom ik niet zo graag en veel boven die snelheden. Langdurig that is (voor korte stukjes geraak je daar wel snel aan natuurlijk ) Ik vind de autosnelweg enorm saai, en het gebulder van de wind (wat dan ook weer meevalt doordat het kuipje wel redelijk goed werkt) slaapverwekkend. Als ik niet oplet dan zou ik echt in slaap kunnen vallen tijdens het rijden.
Op de autosnelweg heb ik dan wel weer in-ears in voor de GPS, dus dat dempt wel een pak. Met m'n oren is nog steeds niets mis. Ik heb voor m'n stage een medisch onderzoek moeten doen, en zelfs mijn oren waren uitstekend voor mijn leeftijd, en al de rest ook. Dat terwijl ik al jaren in ears draag, en vaak naar luide muziek luister etc.

Qua modificaties hou ik het voorlopig hierbij denk ik. Eerst genieten van het motorijden, en er zit al 1700 km extra op de teller, dus dat gaat wel vlot
  zondag 20 juli 2008 @ 21:50:45 #187
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60233264
Nog wat verder gedaan. Terwijl perpentijntje aan het schilderen was:

Heb ik dan de laatste stukken glasvlies ertegen gehangen, en dat is dus af.

nu moet er nog wel wat geschilderd worden, de vloer, het kruis afwerken...
pi_60233602
Zeg MMach : terwijl jij gestaag doorwerkt - en motorrijdt met P - en hulp hebt van Archont :
Komen de eigenaresse en/of de toekomstige bewoners wel eens kijken ?
En wat roepen ze dan ?
bèh niks an - smile -

Als het klaar is, kun je de before en after foto collage aanbieden...
  zondag 20 juli 2008 @ 22:42:36 #189
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60234374
Ja hoor, de eigenaresse is in de wolken, zeker nu het vooruit gaat. De toekomstige bewoners, dat is wat anders, want de bestemming wijzigt af en toe. Misschien is het wel voor een student, misschien ook niet
pi_60247809
dus jij wilt er niet intrekken ???
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:18:25 #191
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60263759
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:52 schreef Charisma het volgende:
dus jij wilt er niet intrekken ???
Ik zou zeker wel willen, mocht het nodig zijn. Helaas is het een beetje onnozel om huur te gaan betalen als ik zelf al een perfect leefbaar huis heb een eindje ervan. Het is in elk geval wel de bedoeling dat als het verhuurd zou worden, dat het dan niet is voor een rijkeluiskindje of zo, maar voor iemand die het nodig heeft. Maar zelfs daar zijn we nog niet. De tijd begint te nijpen, en ik heb het net even druk met andere dingen. En het zijn ook Gentse feesten op dit moment
Planning:
-morgen even doordoen en het geraamte voor dat kruis afhebben
-donderdag: bekleden en plamuren
-vrijdag: schuren en glasvliezen
-weekend+maandag: things to do
-dinsdag ev: vloer en afwerking

Hopelijk kan Archont nog komen helpen want er is nog wel wat schilderwerk.
pi_60271461
schitterend! zeker wel een TVP waard
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:00:30 #193
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60306607
Vandaag goed doorgedaan, een beetje saai, maar ik zit toch op planning

Het geheel is dus niet symmetrisch (andere dakhelling, en een balk wordt afgesteund naar de grond bij de minst steile). Om het geheel niet te zwaar te maken, heb ik besloten de kleine schuine balk buiten de omkisting te laten. Of dat het gewenste effect zal hebben weet ik niet, maar dat zien we dan wel weer.

Dat was een van de stukken hout die nog doenbaar was, dus eens afgewerkt zal dat er wel proper uitzien denk ik.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:07:29 #194
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60347261
En weer iets verder. Ik moet zeggend dat dat wel het ingewikkeldste mdf geval is dat ik al ineen heb gestoken. Zeer veel meten, aftekenen en passen. Vandaar dat het kruis nog niet helemaal af is.

vs

Van massiviteit vind ik het goed meevallen, je moet je het immers in het wit voorstellen.
De andere kant:

[ Bericht 7% gewijzigd door MMach op 25-07-2008 19:14:13 ]
pi_60349424
voor diegenen die het niet gemerkt hebben, er is ook een stuk meer wit geschilderd
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:01:40 #196
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60352015
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef Archont het volgende:
voor diegenen die het niet gemerkt hebben, er is ook een stuk meer wit geschilderd
Juist, thanx to archont
pi_60357705
ik heb het gezien
wat wordt het mooi zeg !
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:50:17 #198
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60359161
Stom dat 't in Gent is, anders had de eigenaresse misschien wel een nieuwe huurder

Ziet er weer netjes uit MMach en Archont!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:05:47 #199
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_60368953
Ik zit een klein beetje achter op schema, dus vandaag toch nog verder gedaan met P.
Het kassement is nu bijna af, daarna moet er nog heel wat geplamuurd en geschuurd worden.

En schilderwerk:
pi_60369453
ne keer wit gaat dat cassement er heel goed uitzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')