Tering eindelijk terug van de hoeren. Ik had de taxi moeten nemen.... Lopen op krukken gaat niet echt snel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:51 schreef IJsmuts het volgende:
jorrit je moet naar de hoeren gaan!supergaaf als je niks te doen hebt > doe ik ook altijd
![]()
kan je lekker neuken enzo voor een paar tientjes. ga je gewoon lekker op bed liggen, been omhoog, heb je daar ook geen last van en dan ga je je lekker laten pijpen door zo een lekkere poolse hoer!!![]()
pikantootje erbij!!![]()
-
-
-
-
-
-
-
Half Nederland heeft het programma gezien, maar gek genoeg ken ik maar weinig mensen die er naar gekeken hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mn collega's krijgen ook allemaal van die smsjes, ik snap hem echt niet![]()
heb dat programma ook niet gezien trouwens
Voor de Dutch club hier heb ik de cd al een paar keer moeten kopieren. Zelf volg ik het ook op de voet en de reden daarvoor is dat ik het een intrigerend verhaal vind. Het idee dat een jongen over straat loopt die in ieder geval meer weet buiten het feit of hij schuldig zal zijn aan moord.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tering eindelijk terug van de hoeren. Ik had de taxi moeten nemen.... Lopen op krukken gaat niet echt snel.
[..]
Half Nederland heeft het programma gezien, maar gek genoeg ken ik maar weinig mensen die er naar gekeken hebben.
Ik snap ook niet waarom 7 miljoen mensen naar Peter R. de Vries willen kijken
Dan was Bush acht jaar geleden ook geniaalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
Hitler is feitelijk de beste marketeer van de vorige eeuw. Als je met een boodschap die zo verachtelijk en verwerpelijk is, zoveel mensen achter je kunt krijgen dan ben je gewoon geniaal.
Goedemorgen trouwens
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tering eindelijk terug van de hoeren. Ik had de taxi moeten nemen.... Lopen op krukken gaat niet echt snel.
Ze moeten niet aankomen met bullshit dingetjes over WOIIquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:51 schreef Viro het volgende:
leuke weetjes
OMG keltie die serieus is in een ONz topic![]()
"Wie neukt met Joran van der Sloot lig daarna morsdood in een boot en doe je niet vrijwillig mee pleurt hij je levend in de zee"quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:43 schreef Mr_Baus het volgende:Die hele Joran Hype gaat helemaal los..
Is nu inmiddels ook al een bekend SMS'je, collega kwam er eergister mee;
"hey, ik lig hier op het strand een wijf te ketsen maar ze beweegd nu niet meer! kan jij ff komen met een bootje? Een echte vriend doet dat toch? Mag jij me nieuwe gympen hebben.."
Ja na jezus is het de grootse massa-brainwasher in de geschiedenis...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
Hitler is feitelijk de beste marketeer van de vorige eeuw. Als je met een boodschap die zo verachtelijk en verwerpelijk is, zoveel mensen achter je kunt krijgen dan ben je gewoon geniaal.
Goedemorgen trouwens
Is dat net zoiets als een dishwasher??quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja na jezus is het de grootse massa-brainwasher in de geschiedenis...
die heeft heleumaal niet bestaan!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja na jezus is het de grootse massa-brainwasher in de geschiedenis...
Wehe, "Hier! Kop een kliko!"quote:Meeloper hooligans bij rel aansprakelijk
door Gijsbert Termaat en Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Zogenaamd stoere jongens die meelopen met relschoppers, maar zelf niets doen, krijgen vanaf nu toch de rekening gepresenteerd voor de schade die de anderen aanrichten.
Dat heeft de Amsterdamse kantonrechter, tot grote vreugde van het politiekorps, besloten naar aanleiding van de rellen die in 2006 op het Leidseplein uitbraken nadat Ajax de beker had gewonnen.
Veel hooligans werden in de maanden daarop gearresteerd, mede doordat hun foto's op internet en in opsporingsprogramma's te zien waren. Een recente uitspraak van de rechter is daarbij nu een extra steun in de rug. Hij oordeelde dat de schade die werd veroorzaakt, verhaald kan worden op ieder van de 28 opgespoorde daders. Dat betekent dat alleen al rondhangen in een groep relschoppers een prijzige aangelegenheid kan worden.
Gunstige uitspraak
"Een bijzondere en voor ons gunstige uitspraak", zegt Jan Pronker, chef binnenstad en destijds algemeen commandant tijdens de rellen. "Het is voor het eerst dat een korps via groepsaansprakelijkheid schade heeft verhaald op een complete groep vernielers. Ook personen die er 'alleen maar bij hebben gestaan', maar wel bijdroegen aan een sfeer die de escalatie mogelijk maakte, zijn gestraft. We wisten niet zeker of de rechter hierin zou meegaan omdat in ons geval de groepsleden elkaar niet kenden. Bovendien wisselde de groep steeds van samenstelling. Maar dat is uiteindelijk niet van invloed geweest op de uitspraak."
Psychische schade
De groepsleden moeten samen 20.892 euro betalen voor het vernielen van een ME-bus en respectievelijk vijftienhonderd en duizend euro aan twee agenten die bij de rellen psychische of lichamelijke schade opliepen.
Een groep Ajaxhooligans belaagde op 8 mei 2006 een ME-bus met daarin zes politieagenten. "Er werd onder andere gegooid met fietsen, stenen en bierblikjes. De deuren van de bus werden ontzet en het interieur compleet vernield", zegt Pronker. "Met name twee collega's kwamen in het nauw en vreesden voor hun leven. Eentje kreeg een kliko tegen het hoofd, een ander voelde zich zo in het nauw gedreven dat psychische klachten het gevolg waren." Uiteindelijk werden na lang onderzoek 28 relschoppers opgepakt. Ze kregen stevige taakstraffen, een stadionverbod en in de meeste gevallen een voorwaardelijke celstraf.
Opsteker
" Los hiervan besloten wij hen ook civielrechtelijk aansprakelijk te stellen", zegt Pronker. "Geweld tegen collega's wordt niet getolereerd en schade toebrengen aan politiemateriaal, dat toch met gemeenschappelijk belastinggeld wordt betaald, ook niet."
Iedere relschopper moet 750 euro betalen. Pronker noemt de beslissing van de rechter "een opsteker". " We kunnen dit middel nu ook bij andere soortgelijke incidenten inzetten. Dat gaat al gebeuren bij de figuren die met stenen gooiden na de wedstrijd Ajax-NEC, oktober vorig jaar. De gemeente Amsterdam en wellicht ook anderen zullen zich bij onze eis aansluiten, zodat het een dure grap gaat worden voor deze relschoppers", aldus de politiechef.
Inderdaad, kutvolk die ME'ersquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:37 schreef staticdata het volgende:
Idioten die denken dat alles in elkaar trappen de normaalste zaak van de wereld is
Voetbal = emotiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je ook geen bier meer het veld op mag gooien..
Het is weer eens een andere discussie dan 020 vs 010quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat het nutteloos is om hierover een discussie te gaan voeren
Die is simpel:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Het is weer eens een andere discussie dan 020 vs 010
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Lopen op krukken naar Polen en terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |