Tering eindelijk terug van de hoeren. Ik had de taxi moeten nemen.... Lopen op krukken gaat niet echt snel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:51 schreef IJsmuts het volgende:
jorrit je moet naar de hoeren gaan!supergaaf als je niks te doen hebt > doe ik ook altijd
![]()
kan je lekker neuken enzo voor een paar tientjes. ga je gewoon lekker op bed liggen, been omhoog, heb je daar ook geen last van en dan ga je je lekker laten pijpen door zo een lekkere poolse hoer!!![]()
pikantootje erbij!!![]()
-
-
-
-
-
-
-
Half Nederland heeft het programma gezien, maar gek genoeg ken ik maar weinig mensen die er naar gekeken hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mn collega's krijgen ook allemaal van die smsjes, ik snap hem echt niet![]()
heb dat programma ook niet gezien trouwens
Voor de Dutch club hier heb ik de cd al een paar keer moeten kopieren. Zelf volg ik het ook op de voet en de reden daarvoor is dat ik het een intrigerend verhaal vind. Het idee dat een jongen over straat loopt die in ieder geval meer weet buiten het feit of hij schuldig zal zijn aan moord.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tering eindelijk terug van de hoeren. Ik had de taxi moeten nemen.... Lopen op krukken gaat niet echt snel.
[..]
Half Nederland heeft het programma gezien, maar gek genoeg ken ik maar weinig mensen die er naar gekeken hebben.
Ik snap ook niet waarom 7 miljoen mensen naar Peter R. de Vries willen kijken
Dan was Bush acht jaar geleden ook geniaalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
Hitler is feitelijk de beste marketeer van de vorige eeuw. Als je met een boodschap die zo verachtelijk en verwerpelijk is, zoveel mensen achter je kunt krijgen dan ben je gewoon geniaal.
Goedemorgen trouwens
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tering eindelijk terug van de hoeren. Ik had de taxi moeten nemen.... Lopen op krukken gaat niet echt snel.
Ze moeten niet aankomen met bullshit dingetjes over WOIIquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:51 schreef Viro het volgende:
leuke weetjes
OMG keltie die serieus is in een ONz topic![]()
"Wie neukt met Joran van der Sloot lig daarna morsdood in een boot en doe je niet vrijwillig mee pleurt hij je levend in de zee"quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:43 schreef Mr_Baus het volgende:Die hele Joran Hype gaat helemaal los..
Is nu inmiddels ook al een bekend SMS'je, collega kwam er eergister mee;
"hey, ik lig hier op het strand een wijf te ketsen maar ze beweegd nu niet meer! kan jij ff komen met een bootje? Een echte vriend doet dat toch? Mag jij me nieuwe gympen hebben.."
Ja na jezus is het de grootse massa-brainwasher in de geschiedenis...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:50 schreef FJD het volgende:
Hitler is feitelijk de beste marketeer van de vorige eeuw. Als je met een boodschap die zo verachtelijk en verwerpelijk is, zoveel mensen achter je kunt krijgen dan ben je gewoon geniaal.
Goedemorgen trouwens
Is dat net zoiets als een dishwasher??quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja na jezus is het de grootse massa-brainwasher in de geschiedenis...
die heeft heleumaal niet bestaan!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja na jezus is het de grootse massa-brainwasher in de geschiedenis...
Wehe, "Hier! Kop een kliko!"quote:Meeloper hooligans bij rel aansprakelijk
door Gijsbert Termaat en Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Zogenaamd stoere jongens die meelopen met relschoppers, maar zelf niets doen, krijgen vanaf nu toch de rekening gepresenteerd voor de schade die de anderen aanrichten.
Dat heeft de Amsterdamse kantonrechter, tot grote vreugde van het politiekorps, besloten naar aanleiding van de rellen die in 2006 op het Leidseplein uitbraken nadat Ajax de beker had gewonnen.
Veel hooligans werden in de maanden daarop gearresteerd, mede doordat hun foto's op internet en in opsporingsprogramma's te zien waren. Een recente uitspraak van de rechter is daarbij nu een extra steun in de rug. Hij oordeelde dat de schade die werd veroorzaakt, verhaald kan worden op ieder van de 28 opgespoorde daders. Dat betekent dat alleen al rondhangen in een groep relschoppers een prijzige aangelegenheid kan worden.
Gunstige uitspraak
"Een bijzondere en voor ons gunstige uitspraak", zegt Jan Pronker, chef binnenstad en destijds algemeen commandant tijdens de rellen. "Het is voor het eerst dat een korps via groepsaansprakelijkheid schade heeft verhaald op een complete groep vernielers. Ook personen die er 'alleen maar bij hebben gestaan', maar wel bijdroegen aan een sfeer die de escalatie mogelijk maakte, zijn gestraft. We wisten niet zeker of de rechter hierin zou meegaan omdat in ons geval de groepsleden elkaar niet kenden. Bovendien wisselde de groep steeds van samenstelling. Maar dat is uiteindelijk niet van invloed geweest op de uitspraak."
Psychische schade
De groepsleden moeten samen 20.892 euro betalen voor het vernielen van een ME-bus en respectievelijk vijftienhonderd en duizend euro aan twee agenten die bij de rellen psychische of lichamelijke schade opliepen.
Een groep Ajaxhooligans belaagde op 8 mei 2006 een ME-bus met daarin zes politieagenten. "Er werd onder andere gegooid met fietsen, stenen en bierblikjes. De deuren van de bus werden ontzet en het interieur compleet vernield", zegt Pronker. "Met name twee collega's kwamen in het nauw en vreesden voor hun leven. Eentje kreeg een kliko tegen het hoofd, een ander voelde zich zo in het nauw gedreven dat psychische klachten het gevolg waren." Uiteindelijk werden na lang onderzoek 28 relschoppers opgepakt. Ze kregen stevige taakstraffen, een stadionverbod en in de meeste gevallen een voorwaardelijke celstraf.
Opsteker
" Los hiervan besloten wij hen ook civielrechtelijk aansprakelijk te stellen", zegt Pronker. "Geweld tegen collega's wordt niet getolereerd en schade toebrengen aan politiemateriaal, dat toch met gemeenschappelijk belastinggeld wordt betaald, ook niet."
Iedere relschopper moet 750 euro betalen. Pronker noemt de beslissing van de rechter "een opsteker". " We kunnen dit middel nu ook bij andere soortgelijke incidenten inzetten. Dat gaat al gebeuren bij de figuren die met stenen gooiden na de wedstrijd Ajax-NEC, oktober vorig jaar. De gemeente Amsterdam en wellicht ook anderen zullen zich bij onze eis aansluiten, zodat het een dure grap gaat worden voor deze relschoppers", aldus de politiechef.
Inderdaad, kutvolk die ME'ersquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:37 schreef staticdata het volgende:
Idioten die denken dat alles in elkaar trappen de normaalste zaak van de wereld is
Voetbal = emotiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je ook geen bier meer het veld op mag gooien..
Het is weer eens een andere discussie dan 020 vs 010quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat het nutteloos is om hierover een discussie te gaan voeren
Die is simpel:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Het is weer eens een andere discussie dan 020 vs 010
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Lopen op krukken naar Polen en terug
Ja, maar 20 is weer meer dan 10quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die is simpel:
10 komt eerder voor dan 20 dus is 10 beter.
Jeuj 010
Oh en laat ik niet merken dat jullie bier op het veld gooien. Lege flessen okee, maar zolang er bier in zit moet je het drinken niet gooienquote:Op zondag 3 februari 2008 20:48 schreef RedGuy het volgende:
's Nachts na tweeën, dan zinkt haar lijkje naar beneden!
20 is groter dan 10 (en dus beter voor de vrouw)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die is simpel:
10 komt eerder voor dan 20 dus is 10 beter.
Jeuj 010
Mja, laat ik het anders verworden, ze verkopen het als bier, maar eigenlijk mag het die naam helemaal niet dragen.. Beetje gelig water met een schuimkraagje..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat hele van der sloot gaat finaal langs mij heen, dus ik toch maar even een paar linkjes geklikt en ik moest toch het meeste lachen om deze
[..]
Oh en laat ik niet merken dat jullie bier op het veld gooien. Lege flessen okee, maar zolang er bier in zit moet je het drinken niet gooien![]()
![]()
Amstel Lightquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, laat ik het anders verworden, ze verkopen het als bier, maar eigenlijk mag het die naam helemaal niet dragen.. Beetje gelig water met een schuimkraagje..
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vandaag feestje in Amsterdam
Je weet dat het eigenlijk zo moet hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vandaag feestje in Amsterdam
Op een ander honger krijgen en thuis komen eten Kevin..that`s the trick. En Lies vindt het trouwens erg ongezond als ik die tieten en het bier niets zou vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
laat Lies deze Post maar niet zien
of beter
bel alvast de slager voor biefstuk
Jep, maar zat iets teveel aan tieten te denkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je weet dat het eigenlijk zo moet he![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
idd > first things first!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je weet dat het eigenlijk zo moet he![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
op de eerste plek komt bierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Conjo, IJsmuts ik begrijp wat je bedoelt je weet zelf, maar wat bedoel je nou
Klopt, maar toch gebruikt half Fok! het als conjoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
laten we eerst even noteren dat coño dus op deze manier geschreven wordt
jepquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt, maar toch gebruikt half Fok! het als conjo
Maargoed, het nieuwe modewoordje? Een erfenis van Joran ofzo?
Nee een erfenis van de Gouden Kooi... Die hadden het weer van Scarface...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt, maar toch gebruikt half Fok! het als conjo
Maargoed, het nieuwe modewoordje? Een erfenis van Joran ofzo?
Ah.. Scarface, dat is die dvd die al een x aantal jaar in de kast staat maar nog nooit serieus in de dvdspeler is belandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee een erfenis van de Gouden Kooi... Die hadden het weer van Scarface...
W O E 0 E 0 K 0 E 0 N 0 D 0 ??quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
W
E *0* E *0* K *0* E *0* N *0* D *0*
Ooh.. nou nog 4 uur dan heb ik W O E 0 E 0 K 0 E 0 N 0 D 0 en tevens V 0 A 0 K 0 A 0 N 0 T 0 I 0 Equote:
Fietsen zat in amsterdam of niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord fan? SMS dan: KAMPIOEN UIT naar 020
hoezo flauw![]()
Nee ik had hem nog nooit gekregen
Ow je moet ook altijd tegen reageren hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Fietsen zat in amsterdam of niet?
[ afbeelding ]
Heaumauxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een weekendje skiën! Tot dinsdag
Pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ow je moet ook altijd tegen reageren he![]()
Vind je het zo erg dat er iets over f word gezegd of wil je gewoon ook even reageren over ajax?
Ik hoop het laatste
Ik zeg heel snel naar huis en kijken die filmquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah.. Scarface, dat is die dvd die al een x aantal jaar in de kast staat maar nog nooit serieus in de dvdspeler is beland
Echter Nerds doen gewoon alt + 0241quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een andere manier is copy paste
Oh en ik heb al sinds vorige week weekend, maar ik kan er om één of andere reden niet zo lekker van genieten als anders...
Euhm.. Waarheid zal in het midden liggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ow je moet ook altijd tegen reageren he![]()
Vind je het zo erg dat er iets over f word gezegd of wil je gewoon ook even reageren over ajax?
Ik hoop het laatste
Alles is slechtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh Rudy
'Roken kost 1 miljard levens deze eeuw'
Roken is slecht
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Echter Nerds doen gewoon alt + 0241
Weet je wel hoe lastig dat is op een laptop, dat werkt alleen maar op het numerieke gedeeltequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Echter Nerds doen gewoon alt + 0241
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lastig dat is op een laptop, dat werkt alleen maar op het numerieke gedeelte
Een echte vent heeft een laptop met nummeriek gedeeltequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Laptops zijn voor popie jopie mannetjes..
Een echte nerd heeft een IBM toetsenbord, beeldbuis monitor en een opgefokte 386 met win3.1quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een echte vent heeft een laptop met nummeriek gedeelte
Een echte nerd != echte ventquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Een echte nerd heeft een IBM toetsenbord, beeldbuis monitor en een opgefokte 386 met win3.1
Agh, m'n vriendin ziet dat wel als iets positiefsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Een echte vent loopt niet hand in hand
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoelang blow jij nu dan zo een beetje?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:07 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Wil naar huis, toe aan rust;
Gisteravond onderweg naar huis (vanaf vriendin rond een uur of 22.00) ontiegelijk veel zin in een joint.
Donderdagavond was toch ook wel 1 vd dagen dat ik met een jointje zat (1 van de 3/4/5).
Dus maar even sigaretten gehaald en er daar 3 of 4 van gerookt.
Filmpje gekeken (Crank -> Aanrader als je van actie houd), nog niet moe dus daarna een tvserie en toen om 00.45 eens op bed gaan liggen (niet moe ofzo).
om 01.00 nog geen aanstalten om te slapen dus even eruit, had geen rust in m'n lijf, frustraties omdat het stoppen met roken/ blowen moeilijk gaat.
En teveel energie dus om 01.05 stond ik buiten, klaar om te gaan hardlopen (:P) en dat gedaan tot 01.45 (ongeveer) -> Douchen en wasje aanzetten -> 02.00 weer op bed.. Nog even liggen woelen en ergens om 5.30 "wakker" geworden -> blijven liggen tot 6.36 -> in de auto naar het werk.
Vanavond nog naar Enge Buren (http://www.engeburen.nl/), waren 2 jaar geleden ook op het Betuws Spektakel en daar waren ze wel ernstig leuk, dus hopelijk vanavond weer en dan maar eens proberen om de meid vroeg het bed mee in te sleuren..
Morgen nog op pad voor een nieuwe DVDspeler/ Blue-ray speler/ home cinema set en even kijken naar een nieuwe telefoon aangezien dat mag van Theo Mobile..
EDIT:
En dan zijn we iets minder dan een week "clean"
Euhm.. Intensief? 2 jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Hoelang blow jij nu dan zo een beetje?
En verder wel goed van je dat je probeert te stoppen man
ok ok, jij deed dus precies wat 3 van mijn betere vrienden ook deden voordat we naar thailand gingenquote:
Mooier kan je het niet omschrijven.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:48 schreef ursel het volgende:Fokke en Sukke zijn ook BoFFers..
[ afbeelding ]
Kevin.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
op de eerste plek komt bier
op de tweede plek komen tieten
op de derde plek komen pikanto's en pijpen gepijpt worden
Want Bush heeft ook miljoenen doden op z'n geweten als resultaat van een rassenvervolging?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:37 schreef staticdata het volgende:
Dan was Bush acht jaar geleden ook geniaal
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
op de eerste plek komt bier
op de tweede plek komen tieten
op de derde plek komen pikanto's en pijpen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord fan? SMS dan: KAMPIOEN UIT naar 020
Whehequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik voorspel nu al dat Frank als gebroken dinsdag thuis komt en meteen begint te vloeken over de busreis. Die weekendjes skieeen met de bus zijn echt een drama. 's Avonds vertrekken, dan morgenochtend op de latten (gezien de luxe die Frank is gewend zal hij niet slapen), dan zuipen, skieen, zuipen, skieen en weer de bus in om dinsdagochtend vroeg weer terug te zijn. Leuk hoor dat skieeen maar die busreis is echt eens maar nooit weerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een weekendje skiën! Tot dinsdag
Goed dat je het erbij zettequote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:11 schreef Veerie het volgende:
Kevin.
mijn schuld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:25 schreef staticdata het volgende:
zie nu pas dat ze "clans" veranderd hebben naar "online" op het forum
Je vond ons geen clan meer?quote:
Je doet mij tekort nu!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Je vond ons geen clan meer?![]()
Wanneer is er weer neuken bier & bitterballen op Neude?
Wantquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je doet mij tekort nu!
Eerst bier en bitterballen, dan pas neukenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |