Een echte vent heeft een laptop met nummeriek gedeeltequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Laptops zijn voor popie jopie mannetjes..
Een echte nerd heeft een IBM toetsenbord, beeldbuis monitor en een opgefokte 386 met win3.1quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een echte vent heeft een laptop met nummeriek gedeelte
Een echte nerd != echte ventquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Een echte nerd heeft een IBM toetsenbord, beeldbuis monitor en een opgefokte 386 met win3.1
Agh, m'n vriendin ziet dat wel als iets positiefsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Een echte vent loopt niet hand in hand
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoelang blow jij nu dan zo een beetje?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:07 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Wil naar huis, toe aan rust;
Gisteravond onderweg naar huis (vanaf vriendin rond een uur of 22.00) ontiegelijk veel zin in een joint.
Donderdagavond was toch ook wel 1 vd dagen dat ik met een jointje zat (1 van de 3/4/5).
Dus maar even sigaretten gehaald en er daar 3 of 4 van gerookt.
Filmpje gekeken (Crank -> Aanrader als je van actie houd), nog niet moe dus daarna een tvserie en toen om 00.45 eens op bed gaan liggen (niet moe ofzo).
om 01.00 nog geen aanstalten om te slapen dus even eruit, had geen rust in m'n lijf, frustraties omdat het stoppen met roken/ blowen moeilijk gaat.
En teveel energie dus om 01.05 stond ik buiten, klaar om te gaan hardlopen (:P) en dat gedaan tot 01.45 (ongeveer) -> Douchen en wasje aanzetten -> 02.00 weer op bed.. Nog even liggen woelen en ergens om 5.30 "wakker" geworden -> blijven liggen tot 6.36 -> in de auto naar het werk.
Vanavond nog naar Enge Buren (http://www.engeburen.nl/), waren 2 jaar geleden ook op het Betuws Spektakel en daar waren ze wel ernstig leuk, dus hopelijk vanavond weer en dan maar eens proberen om de meid vroeg het bed mee in te sleuren..
Morgen nog op pad voor een nieuwe DVDspeler/ Blue-ray speler/ home cinema set en even kijken naar een nieuwe telefoon aangezien dat mag van Theo Mobile..
EDIT:
En dan zijn we iets minder dan een week "clean"
Euhm.. Intensief? 2 jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Hoelang blow jij nu dan zo een beetje?
En verder wel goed van je dat je probeert te stoppen man
ok ok, jij deed dus precies wat 3 van mijn betere vrienden ook deden voordat we naar thailand gingenquote:
Mooier kan je het niet omschrijven.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:48 schreef ursel het volgende:Fokke en Sukke zijn ook BoFFers..
[ afbeelding ]
Kevin.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
op de eerste plek komt bier
op de tweede plek komen tieten
op de derde plek komen pikanto's en pijpen gepijpt worden
Want Bush heeft ook miljoenen doden op z'n geweten als resultaat van een rassenvervolging?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:37 schreef staticdata het volgende:
Dan was Bush acht jaar geleden ook geniaal
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
op de eerste plek komt bier
op de tweede plek komen tieten
op de derde plek komen pikanto's en pijpen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord fan? SMS dan: KAMPIOEN UIT naar 020
Whehequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik voorspel nu al dat Frank als gebroken dinsdag thuis komt en meteen begint te vloeken over de busreis. Die weekendjes skieeen met de bus zijn echt een drama. 's Avonds vertrekken, dan morgenochtend op de latten (gezien de luxe die Frank is gewend zal hij niet slapen), dan zuipen, skieen, zuipen, skieen en weer de bus in om dinsdagochtend vroeg weer terug te zijn. Leuk hoor dat skieeen maar die busreis is echt eens maar nooit weerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een weekendje skiën! Tot dinsdag
Goed dat je het erbij zettequote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:11 schreef Veerie het volgende:
Kevin.
mijn schuld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:25 schreef staticdata het volgende:
zie nu pas dat ze "clans" veranderd hebben naar "online" op het forum
Je vond ons geen clan meer?quote:
Je doet mij tekort nu!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Je vond ons geen clan meer?![]()
Wanneer is er weer neuken bier & bitterballen op Neude?
Wantquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je doet mij tekort nu!
Eerst bier en bitterballen, dan pas neukenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |