abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56560463
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe?
Tuurlijk doet dat ertoe, er wordt hier gezegd dat Joran haar drugs heeft toegediend!!! Terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn, dit kan ze toch al vrijwillig al genomen hebben in die bar!! Als ze uberhaupt al drugs heeft gebruikt.

Mén mensen LEZEN!
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:32:59 #152
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56560513
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:30 schreef ASroma het volgende:

[..]

Tuurlijk doet dat ertoe, er wordt hier gezegd dat Joran haar drugs heeft toegediend!!! Terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn, dit kan ze toch al vrijwillig al genomen hebben in die bar!!

Mén mensen LEZEN!
Sssst, rustig maar, het was sarcastisch...
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:34:29 #153
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56560530
Stel dat inderdaad valt te bewijzen dat Natalee ook drugs heeft gebruikt. En dat kan worden bewezen dat Joran toevallig handelt in dat soort spul... Denk je dat het er dan nog toe doet of hij het heeft gegeven of niet? Dan hangt ie zowiezo...

Maar drugs + bewijs van geslachtsgemeenschap + lijk, dat lijkt mij wel reden genoeg om te besluiten niet een ambulance te bellen... En wellicht heeft pa ook geholpen met deze keuze.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:39:28 #154
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_56560623
Deze uitspraak vond ik:
quote:
Door Peter_Jones - zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:28
Volgens CNN zijn de broers weer opgepakt naar aanleiding van de aangifte van twee vrouwen/meisjes die beweren dat de broers de rape-drug GHB op hen hebben gebruikt.
Zaak Holloway: Broers opnieuw de cel in

Wel raar dat ik op cnn de trefwoorden natalee en GHB intoets en niks kan vinden.

En deze is ook goed:
quote:
Other chats occurring before May 30 were also found, in which the suspects discussed "picking up American girls and what they plan to do with them," Mos said. Such chats gave authorities an idea of how the suspects operated, he said.
http://edition.cnn.com/20(...)oway.case/index.html
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Admin woensdag 6 februari 2008 @ 14:01:50 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56560997
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:39 schreef Ticker het volgende:
Deze uitspraak vond ik:
[..]

Zaak Holloway: Broers opnieuw de cel in

Wel raar dat ik op cnn de trefwoorden natalee en GHB intoets en niks kan vinden.

En deze is ook goed:
[..]

http://edition.cnn.com/20(...)oway.case/index.html
En met rape, rapedrug+aruba oid?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_56561087
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Sssst, rustig maar, het was sarcastisch...
merda!
  woensdag 6 februari 2008 @ 14:06:02 #157
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_56561102
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

En met rape, rapedrug+aruba oid?
Ja dan vind ik al die dingen over natalee maar die lees ik thuis wel, zijn 9 paginas aan artikelen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_56561749
Maar waar gaat het hier nou eigenlijk om?
Juridisch gezien, volgens de rechtelijke macht is hij nogsteeds onschuldig ja. Maar na het zien van de uitzending weet iedereen met een beetje een gezond verstand dat Joran verantwoordelijk is voor Natalee's verdwijning. Of hij ook schuldig wordt bevonden in de rechtzaal is een hele andere kwestie.

Ik begin zo langzamerhand het die te krijgen dat sommige mensen gewoon niet willen dat Joran het heeft gedaan. Of de actie van Peter R. de Vries niet kunnen waarderen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 6 februari 2008 @ 14:44:40 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56561851
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:39 schreef Shreyas het volgende:
Ik begin zo langzamerhand het die te krijgen dat sommige mensen gewoon niet willen dat Joran het heeft gedaan. Of de actie van Peter R. de Vries niet kunnen waarderen.
Het is in mijn ogen gewoon niet helemaal ondenkbaar dat hij idd uit stoerdoenerij die 'bekentenis' heeft opgehangen om zo aan zijn toekomstige 'partner in crime' te laten zien dat hij ook voor niets terug deinst. Ik dénk wel dat zijn bekentenis klopte, maar ben er niet zo zeker van dat ik hem erop zou veroordelen. Er is ruimte voor twijfel.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 6 februari 2008 @ 14:45:00 #160
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56561857
quote:
Of de actie van Peter R. de Vries niet kunnen waarderen.
De manier waarop Peter er een mediahype van heeft gemaakt en er zwaar van profiteert, nee dat kan ik niet waarderen.

Maar het gaat mij vooral om het principe: innocent until proven guilty. Het doet er niet toe wat wij denken te weten naar aanleiding van een suggestief programma op sbs6, het gaat erom wat er echt is gebeurd, en dat weten we dus nog niet.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:00:02 #161
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56562189
quote:
Juridisch gezien, volgens de rechtelijke macht is hij nogsteeds onschuldig ja. Maar na het zien van de uitzending weet iedereen met een beetje een gezond verstand dat Joran verantwoordelijk is voor Natalee's verdwijning. Of hij ook schuldig wordt bevonden in de rechtzaal is een hele andere kwestie.

Het is gewoon niet aan mij om die jongen te veroordelen. Hoezeer ik het ook met je eens ben. Daarom word ik zo misselijk van die heksenjacht tegen hem. Zie me als voorvechter van de rechtstaat in plaats van gezond verstand.
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:02:06 #162
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56562228
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Het is gewoon niet aan mij om die jongen te veroordelen. Hoezeer ik het ook met je eens ben. Daarom word ik zo misselijk van die heksenjacht tegen hem. Zie me als voorvechter van de rechtstaat in plaats van gezond verstand.
pi_56562405
quote:

Ik merk wel 'n soort pro-Joran-gevoel bij mezelf omdat ik de Vries echt niet mag en de show ook echt bespottelijk vond. Wel leuk om naar te kijken, maar zo irreeel. Natuurlijk is het pro-Joranisme ook irreeel, dat besef heb ik gelukkig wel, en ik ben er ook van overtuigd dat hij er meer van weet en er bij was. Ik kan me niet opeens andere verdachten voorstellen, hij is en blijft het. Maar het verhaal klopt niet zoals het nu is, en de Vries beweert van wel.

Ik denk dat het gewoon sneller als pro-Joran wordt gezien wanneer men zich anti-deVries uit. Terwijl er nog 'n enorm grijs vlak tussen zit natuurlijk
pi_56562472
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Schiedammer parkmoord zaak; zelfde situatie. Hoofdverdachte bekend na onder druk te zijn gezet dat hij het heeft gedaan. Jaren later blijkt dat hij het niet heeft gedaan.

Dat is niet iets 'heel anders', dat is precies dezelfde situatie...
Maar goed, als jij hem nu veroordeeld hebt is daar niks aan te veranderen.
Joran kon goed omgaan met druk, dat is wel gebleken bij zijn eerdere arrestaties. Bovendien stond ie bij die arrestaties pas onder druk, nu was het gewoon een vriend van hem die erover vroeg, lijkt me niet dat ie onder druk stond nu.
pi_56562539
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:00 schreef pfaf het volgende:

in mijn rechtenopleiding werd me nochtans altijd op het hart gedrukt om mijn gezond verstand te gebruiken. Het is zowat het enige dat je vooruithelpt in je leven.

ik ben nooit strafpleiter geweest, wel even in mijn stage, er is niets zo frustrerend om te zien dat zovele crimineeltjes al hun zogezegde rechten opsouperen, zich op de duur zelf het slachtoffer voelen en zelf klachten beginnen in te dienen, en er op de lange duur nog met hun misdaden weggeraken ook.

doorheel al die jaren heb ik gepoogd niet te legalistisch te beginnen denken. daarvoor ben ik te veel down to earth.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_56562570
heksenjacht?
Hij heeft iedereen voorgelogen/ boek geschreven enz enz, en nu in een twee uur durende uitzending zijn ware gezicht laten zien.. logisch dat het behoorlijk sensationeel is..

Als iemand verkracht wordt, en er is geen bewijs? Is de verkrachter dan volgens jou niet schuldig?
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:28:55 #167
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56562670
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:23 schreef cpcpb het volgende:

Als iemand verkracht wordt, en er is geen bewijs? Is de verkrachter dan volgens jou niet schuldig?
Je bent onschuldig tenzij het tegendeel wordt bewezen, dus ja. Als je het niet kunt bewijzen is er dus geen zekerheid dat hij het heeft gedaan.
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:30:25 #168
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56562701
quote:
Als er geen bewijs is, is er ook geen verkrachter. Je mag mensen niet veroordelen op basis van jou eigen ideeën, hoe redelijkerwijs ze ook mogen kloppen. Alleen de rechter mag iemand veroordelen.
pi_56562752
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:30 schreef MrDice het volgende:

Als er geen bewijs is, is er ook geen verkrachter. Je mag mensen niet veroordelen op basis van jou eigen ideeën, hoe redelijkerwijs ze ook mogen kloppen. Alleen de rechter mag iemand veroordelen.
waarom mag ik niemand veroordelen

mijn "veroordeling" heeft niet zoveel gevolgen als een rechterlijk oordeel, het heeft zelfs geen gevolgen, maar ik mag als mens echt wel mijn oordeel vellen over zaken hoor !
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:35:13 #170
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56562817
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

mijn "veroordeling" heeft niet zoveel gevolgen als een rechterlijk oordeel, het heeft zelfs geen gevolgen, maar ik mag als mens echt wel mijn oordeel vellen over zaken hoor !
Okay laat ik het anders zeggen. Jj hebt natuurlijk het recht om je mening te vormen en ventileren. En om dus mensen te veroordelen. Maar, als jou mening of veroordeling tot gevolg heeft dat desbetreffende persoon hiervan hinder ondervind (je neemt hem niet aan, bedreigd hem, wat dan ook) terwijl de rechter heeft beslist dat persoon niet schuldig is... dan ben jij dus in mijn ogen fout bezig.

Dus natuurlijk mag je een mening hebben, alhoewel ik het raar vind om op basis van eigen kennis een uitspraak van de rechter tegen te spreken.
pi_56562936
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:35 schreef MrDice het volgende:

Okay laat ik het anders zeggen. Jj hebt natuurlijk het recht om je mening te vormen en ventileren. En om dus mensen te veroordelen. Maar, als jou mening of veroordeling tot gevolg heeft dat desbetreffende persoon hiervan hinder ondervind (je neemt hem niet aan, bedreigd hem, wat dan ook) terwijl de rechter heeft beslist dat persoon niet schuldig is... dan ben jij dus in mijn ogen fout bezig.

Dus natuurlijk mag je een mening hebben, alhoewel ik het raar vind om op basis van eigen kennis een uitspraak van de rechter tegen te spreken.
is er in deze zaak dan al een uitspraak van een rechter, ik dacht het niet, het onderzoek is nog niet eens afgesloten.

en zelfs als de rechter een oordeel heeft voel ik me nog niet gebonden om hetzelfde oordeel als hem te hebben. Laat me zeggen dat ik het in mijn leven al HEEL vaak oneens ben geweest met een rechter, het is ook maar een mens
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:41:23 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56562979
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Voor jezelf mag je best iemand veroordelen zonder dat je het zeker kunt weten. Als je daar gelukkig van wordt.
  woensdag 6 februari 2008 @ 16:15:08 #173
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56563668
quote:
Nee.
pi_56567694
ik vind dat de vries, de zaak niet heeft opgelost, wel weten we meer,dan we eerst wisten en dat natalee voor 99 % dood is.zodat haar ouders kunnen gaan rouwen.
verder kan Joran niet meer juridisch worden veroordeeld, wel heeft de Vries voor een publieke veroordeeling gezord, waardoor Joran geen kant meer op kan (isolement).
Joran kan nu 3 dingen.

1)weer zwijgen
2)een keiharde bekentenis afleggen bij de politie
3)=2+ naam noemen van zijn vriend die hem geholpen heeft.

zelf denk ik dat er wel een deal uitkomt, dat ie maar kort vast zit, maar dan in NL ipv aruba.
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:00:00 #175
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56572201
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:54 schreef THEFXR het volgende:
ik vind dat de vries, de zaak niet heeft opgelost, wel weten we meer,dan we eerst wisten en dat natalee voor 99 % dood is.zodat haar ouders kunnen gaan rouwen.
verder kan Joran niet meer juridisch worden veroordeeld, wel heeft de Vries voor een publieke veroordeeling gezord, waardoor Joran geen kant meer op kan (isolement).
Joran kan nu 3 dingen.

1)weer zwijgen
2)een keiharde bekentenis afleggen bij de politie
3)=2+ naam noemen van zijn vriend die hem geholpen heeft.

zelf denk ik dat er wel een deal uitkomt, dat ie maar kort vast zit, maar dan in NL ipv aruba.
Totale onzin is dit. Je zegt zelf dat prdv niets heeft opgelost maar dat we er dus nu wel bijna zeker van kunnen zijn dat holloway dood is. Dat spreekt elkaar nogal tegen. Ja jvds mag dan een enorme eikel zijn, hij is idd publiekelijk veroordeeld zonder ook maar een greintje bewijs. Door een misdaadverslaggever die toch anders altijd wel degelijk zaken heeft opgelost door met feiten te komen.
Pas wanneer de feiten dit verhaal zullen staven moet hij veroordeeld worden in een rechtszaal, eerder niet.
Ik geloof dat dit de vierde versie is van jvds over wat er die nacht is gebeurd. Dus er kan best nog een versie bestaan.
Werkelijk onvoorstelbaar hoe weinig sommige mensen nodig hebben om iemand te veroordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')