Nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:48 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik wil ook wel zien met wie ik gematcht wordt, maar volgens mij ken ik nauwelijks mensen die zich hebben ingeschreven. Of misschienweet ik dat gewoon niet.
Wisten jullie dat van die mensen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is te merken dat het langer licht wordt, een paar maanden terug was het aardedonker op dit tijdstip
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is te merken dat het langer licht wordt, een paar maanden terug was het aardedonker op dit tijdstip
Dat hoeft voor mij ook weer niet, ik vind het prima als het donker isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het weer licht is tot 22.00 ofzo
Heerlijk
Ik heb de dingen die ik vandaag wilde doen maar verschoven naar 'een volgende keer'.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zit ik de hele dag een beetje om me heen te kijken bedenk ik me nu dat ik vandaag nog wat moest doen
Ik ga bezig
Ik een deel (moet nog studieboek halen maar morgen kan dat ook en ben ik sowieso meer in de buurt), maar van dit had ik beloofd dat het vanavond af zou zijn. Daarnaast was het niet veel werkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb de dingen die ik vandaag wilde doen maar verschoven naar 'een volgende keer'.
Morgen ga ik tot 17.30 naar werk, en ik heb maar 9 werkuren!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:51 schreef Nesle het volgende:
Morgen ga ik tot 16.30 naar school, en ik heb maar 3 lesuren!![]()
Zo erg?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MWaaaah de dinsdag ook weer overleefd
Immer weerquote:
Dan moet je niet zo zeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Immer weerSchool van half negen tot vijf, gelukkig weer de nodige tijd vanaf weten te snoepen
Morgen amper school en wel weer naar Leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |