Mwah.. Het is wierd Al Yankovic ook gelukt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Smells like teen spirit moet gewoon niet gecoverd worden, dat kan niet goed gaan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Iemand Joran toevoegen op MSN?
joran_sloot@hotmail.com
Nope, geen zin of net ff te groot (de muis) vanavond met een wat kleinere proberen, maar hij moet vervellen en dan schijnen ze ook niet altijd te eten.....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
En, smaakte de muis, HW?
Dat was meer een badass parodie dan een cover.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwah.. Het is wierd Al Yankovic ook gelukt.
Nee, die heb ik er weer uitgehaald.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:52 schreef Misstique het volgende:
Dus die muis loopt nu gewoon nog rond in je terrarium?
Nope, het is één groot drama!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
@Arma, gaat niet best met je clubje he??
Toch altijd zonde, las het net op nu.nl....quote:
Ben bang dat m'n seizoenskaart weggegooid geld is.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch altijd zonde, las het net op nu.nl....
Ja. En het is tenminste zijn eigen verzonnen schreeuwversie, niet weer een of andere schijtcover omdat je platenmaatschappij meer geld wil zien...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow nee, een schreeuwversie die bijna niet te verstaan is, dat is stukken beter. Was jij niet degene die altijd loopt te klagen over het slechte Engels in rapnummers? Daar heb je tenminste nog een mogelijkheid om te verstaan wat gezongen wordt.
Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben bang dat m'n seizoenskaart weggegooid geld is.
niet geschoten, altijd misquote:
Ik weet het. Ik hield me in.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef just me het volgende:
dat kan beter !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |