WAT MOET IK DOEN DAN?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet in mijn functie. Maar ik verdien ook wat meer.
Maar ik denk dat je er op de wekelijkse bedrijfsborrel wel mee wegkomt.
Zoiets?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
WAT MOET IK DOEN DAN?
JAM: Je bent een kak.
Reageer maar. En zeg maar dat je Eert kent. Dan mag je vast op gesprek komen. En dan kan je lekker veel GRATIS LUNCHEN. En vergeet de VRIJDAGMIDDAGBORREL niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Best leuk.
"en ik ben een dynamische jongen die graag deel wil uitmaken van een jong en snel groeiend bedrijf. En ik kan goed samenwerken in teams. En ik kan goed typen. En ik ken Eert"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
"Hoi, ik wil graag solliciteren want en ik ken Eert".
Inderdaad. En die draagt kekke groene en soms turquoise overhemden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:47 schreef LXIV het volgende:
GRATIS LUNCHEN! En gek doen op de koop toe!!
Ik ga ook solliciteren. En ik ken Eert en Jan-Willem.
(Er is altijd wel een Jan-Willem bij)
Ik ken iemand die daar werkt naast Eert, En ik ben er ook wel eens 'op gesprek' geweest.quote:
Oh nee! De Jan-Willems die ik ken zijn vrij groot en grof gebouwd. Ze dragen altijd een beetje ouderwetse spijkerbroeken en overhemden met ruitjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Inderdaad. En die draagt kekke groene en soms turquoise overhemden.
Serieus? Creeeeeeeeeepy.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:57 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar werkt naast Eert, En ik ben er ook wel eens 'op gesprek' geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |