quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:56 schreef JelleS het volgende:De enige reden dat die films zo cool waren, was Tony Jaa. Die regisseur is ook absoluut geen held, de vechtscenes zijn geweldig maar voor de rest is het ruk. Dus dit kan me weinig boeien.
Yeah, ben ik het op zich mee eens, want Tony Jaa is gewoon exceptioneel fantastisch en MAAKTE die films gewoon tof met zijn kwaliteiten. En dan hebben we het echt puur over de actie-gedeeltes...
...neemt niet weg dat Chocolate ook best een leuke actie-film kan worden. Want aangezien HK al tijden niet meer van dit soort actiefilms maakt, met stunts enzo, doet Thailand erg zijn best om op dat genre-gebied de lat ontzettend hoog te leggen...
Vooralsnog ziet Chocolate er best veelbelovend uit. Ik mis nog een beetje een echte bad guy, als ik de trailer zo bekijk (zelfde euvel als Ong-bak destijds had), maar dat zullen we moeten afwachten.
...en bijvoorbeeld Born To Fight vond ik ook best een aardige film van deze regisseur. Als film vond ik die zelfs leuker dan Tom Yum Goong. (maar qua actie was TYG weer fantastisch)