Het is te gek voor woorden dat jullie worden aangekeken op het gedrag van je moeder ( waar overigens niet mis mee is). Je moet maar zo denken dat de meeste mensen toch wel jaloers zijn op haar omdat ze nu wel een bekende Nederlander is geworden. En precies zoals de bewoners van het huis al zeiden is het daar een grote familie (net als bij de tros ;-)).
Het is te hopen dat Mona straks zo verstandig is en die tien mille in d’r zak stopt en vanavond weer lekker thuis ik gun het haar van harte !!!!
En nu even tot de “volwassenen” hier, ik weet voor 100% zeker dat de personen die Mona voor van alles en nog wat uitmaken en uiterst negatief over haar spreken eerst zichzelf eens een spiegel moeten voorhouden en dan eens goed nadenken waar ze mee bezig zijn…………….. Het is toch niet normaal dat je je leven op zo’n manier laat beïnvloeden door een programma en dan ook nog eens je medemens het leven onaangenaam maakt met belachelijke reacties.
Zo dit moest ik even kwijt ;-)
DomP zelf vader van twee jongens van 8 en vijf en tot voor kort ook een redelijk vervent BB watcher
quote:
op 10-28-1999 om 09:31 PM schreef DomP het volgende:
...
ik weet voor 100% zeker dat de personen die Mona voor van alles en nog wat uitmaken en uiterst negatief over haar spreken eerst zichzelf eens een spiegel moeten voorhouden en dan eens goed nadenken waar ze mee bezig zijn?????.. Het is toch niet normaal dat je je leven op zo?n manier laat beïnvloeden door een programma en dan ook nog eens je medemens het leven onaangenaam maakt met belachelijke reacties.
Zo ook de personen die het nodig vinden zonder enige zinnige reden Sabine of andere BB bewoners achter hun rug om volkomen zwart te maken, de grond in te stampen, zeer grof en laaghartig beledigen en zo voort. Aan hen hetzelfde als wat DomP zo treffend aan de Mona-bashers liet weten.
Dank je DomP, maar het zal geen fluit uitmaken. Wij, mensen die zich iets aantrekken van deze belachelijke reacties kunnen ons wel uitspreken, maar er wordt eerder dan maar op jou ingehakt, dan dat er naar je geluisterd wordt. Helaas. Met een weemoedig gevoel, wilde ik je toch even hierin bijstaan.
Mijn steun zou ik bij deze ook uit willen laten gaan naar Ernst, de man van Mona, wiens brief met tevens de opmerkingen van de kinderen door Veronica op manipulatieve wijze is ingezet. Als je vrouwtje door deze ontwikkelingen naar huis komt en alles nog goed afloopt: more power to you. Als ze nog wat langer blijft zitten in dat BB-huis, veel sterkte, want jij krijgt al die Internet ongein en media hype over je heen. Lijkt me verdomd moeilijk te relativeren, dat belachelijke gedrag van sommigen die zich (volkomen onterecht) beter voelen (of beter willen voelen) dan Mona.
Oh ja, tot slot, eerlijkheidshalve: gezien binnen de hele spel- en programmaopzet van Veronica was ik niet zo'n Mona fan, voornamelijk omdat ze later kwam. Echter dat is nou eenmaal de schuld van Veronica en niet van Mona. Ik hoop dat ze het goed maakt en dat het alleen maar beter met haar zal gaan, ongeacht het verdere verloop.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 28 Oktober 1999).]
quote:
op 10-28-1999 om 10:48 PM schreef mderooij het volgende:
Ja, aan Mona heb je tenminste nog wat ten tijde van stupide weekopdrachten... dan kan ze weer wegens fysieke ongemakken niet participeren aan het groepsproces (ik klink als bianca)...![]()
Daar gaan we weer
Kunnen we dit topic voor één keer positief en volwassen houden? Please?
Behalve dit gequote bericht eens met alle voorgaande schrijvers en heb dan ook niets toe te voegen.
Mona (Dik, Dom) en Bianca (misplaatst arrogant, lelijk) zijn medemensen waar ik me aan erger dus.............
Ik vind jouw plaatje ook wel een lelijke kop hebben overigens.
Ik wil me ook graag aansluiten bij iedereen die vind dat we er iets meer rekning mee moegen houden dat dit allemaal gelezen word, en misschien zelfs wel door de bewoners en hun familie.
Echt geschokt was ik door de brief van de kinderen van Mona niet, kinderen kunnen kei en kei hard zijn. Ik ben vroeger nogal veel mishandeld op school en kan er over meespreken. Als je afwijkt van wat hun als normaal ervaren (in mijn geval sprak ik geen dialect omdat ik ergens anders vandaan kwam) heb je geen leven.
Ik hoop dat het voor hun snel overwaait.
Succes!!!!!!!!!!!!!!!
Het is maar een spelletje waar de deelnemers zichzelf voor hebben opgegeven. Misschien konden ze niet de gevolgen, die dit met zich meebracht, van tevoren overzien. Maar dat kan niemand met zo een experimenteel programma lijkt me.
De hele opzet van BB is om een hype te worden en dat is V. gelukt. Je kan er vanuitgaan dat de bewoners dit vantevoren ook wisten.
Laten we nou niet te moralistisch worden (damn nu doe ik het zelf ook), en gewoon verder gaan met wat we hier altijd doen:
-een kritische kantekening plaatsen over de uitspraken en gebeurtenissen in ons fav. programma. Liefst met een knipoog of wat sarcasme.
-onbenullige feiten achterhalen en lezen. Heerlijk
-doen waar een forum voor bedoeld is. het uiten van je mening
Aandachttrekkers en lompe personen krijgen hun gram wel van de moraalpolitie die hier rondsluipt. Zelf negeer ik dit soort personen en misgun ze wat ze nodig hebben: AANDACHT.
Waarom dat nou weer, zie ik jullie denken. Heel simpel, Ik was net even op het BB forum van Veronica ( vergelijkend warenonderzoek), maar het forum daar is al net zo misselijkmakend als de manipulatie van V.
Dat er hier mensen zijn die kritiek hebben op Mona of Bianca gaat veel mensen in dit forum nogal eens te ver. Ik ben het hier mee eens. Mensen beoordelen op een half uurtje per dag is ontzettend dom. Toch ben ik blij met jullie allen hier. Ga voor de gein eens op het V-forum kijken. Mona wordt daar door een aantal personen zo ontzettend grof beledigd, als dat hier zou gebeuren zouden ze op zeker in de ban zijn gedaan door Phileine/Danny.
Hier wordt tenminste nog met elkaar gepraat, op het V-forum is het niets dan dom en bot gescheld aan het adres van de bewoners. Misselijk gewoon.
Mijn complimenten dus aan de deelnemrs hiero, ookal zijn sommige redenaties soms wat kort door de bocht, ik ben er trots op de teksten die hier worden gepost!
Hulde!
quote:
op 10-29-1999 om 11:07 AM schreef Maurisico het volgende:
[...] Toch ben ik blij met jullie allen hier. Ga voor de gein eens op het V-forum kijken.
[...]
Hier wordt tenminste nog met elkaar gepraat, op het V-forum is het niets dan dom en bot gescheld aan het adres van de bewoners. Misselijk gewoon.
Mijn complimenten dus aan de deelnemrs hiero, ookal zijn sommige redenaties soms wat kort door de bocht, ik ben er trots op de teksten die hier worden gepost!
Hulde!
hierbij sluit ik me graag aan. m'n complimenten voor de vele bijdragen van niveau hier, en voor alle aangebrachte nuanceringen. ben zelf meestal al zoveel tijd kwijt om alles te lezen (een zgn 'lurker' zoals iemand elders dit soort types al ietwat negatief bestempelde), dat ik er niet aan toe kom om zelf iets te schrijven. (komt ook mede doordat mijn mening vaak al door anderen verwoord is).
waar halen jullie trouwens uberhaupt de tijd vandaan allemaal???? ik moet bekennen dat mijn werk er wel wat onder lijdt hoor... wat een vreemde verslaving is dit toch.
ok maar ga dus vooral zo door. ik geniet. ook van ongenuanceerde roddels af en toe hoor (het programma spreekt allerlei minder edele doch menselijke behoeften aan in mij) maar toch vooral in combinatie met de goede kritische noten hier.
'what would BB be without FOK?'
M.'s kinderen en zijzelf schijnen in een heropvoedings-programma deel te nemen. Dit verklaard mede waarom zij het huis heeft verlaten. Het heropvoedings-programma bleek voor BB te zijn afgerond en vlak daarna is M. het huis ingegaan, ook wel een beetje vreemd op zich. Dit komt trouwens van een sociaal werkster die in deze behandeling heeft geparticipeerd......
Tijd voor een nieuw heropvoedings-prog'je lijkt mij.... kan ze volgend jaar weer proberen.
Doe het even zo, sorry.
Maar deze topic ging niet over het forum van VOO (zover ik het kan zien)
Ik ben daar eerlijkheid halve ook niet gaan kijken.
Mijn reactie slaat alleen op dit forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |