je kan er geen keihard bewijs uit halen nee... maar ik denk niet dat ie zo'n ding kan beaten.. dus ik ben benieuwd wat er dan uitkomt...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:35 schreef Polleeder het volgende:
Die dingen zijn niet feilloos. Helpt niet bij een onverbeterlijke leugenaar als Joran..
Twee keer z'n sluitspiertje dichtknijpen en klaar is Joran.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:36 schreef junkiesietze het volgende:
maar ik denk niet dat ie zo'n ding kan beaten..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Twee keer z'n sluitspiertje dichtknijpen en klaar is Joran.
Elke debiel kan zo'n ding beaten.
Waarschijnlijk een hoop meetgegevens, waar je niets zinnigs uit kunt halen..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:36 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je kan er geen keihard bewijs uit halen nee... maar ik denk niet dat ie zo'n ding kan beaten.. dus ik ben benieuwd wat er dan uitkomt...
Martelmethodes werken voornamelijk erg goed om mensen te laten zeggen wat jij wilt horen, niet zozeer om de waarheid boven tafel te krijgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:42 schreef RemcoW85 het volgende:
Er zijn wel meer manieren om achter de waarheid te komen. Martelmethodes schijnen goed te werken, maar om daar dan ook maar gelijk aan te beginnen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |