Het is gewoon fuckin niet normaal meer.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:07 schreef Hi_flyer het volgende:
Het zoveelste topic met kanker in de TT.....
Sinds wanneer heb je daar nou weer een apart programmaatje voor nodig? Kan me toch echt herinneren dat dat via die pc suit ging. Bedankt.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:07 schreef zarGon het volgende:
De firmware versie zie je doormiddel van de volgende toetscombinatie: *#0000#.
Updaten gaat met de Nokia Software Updater.
Een keertje kanker en een keertje kut?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:11 schreef Bob-B het volgende:
Ben niet vies van grof taalgebruik, maar je kan overdrijven
o 2 keer is ook prima, maar om je titel 2 woorden te doen met daarvan 1 grafkanker vind ik provocerend, komen alleen maar moraalridders op af en dan sterft het topic ook langzaam af in de zoveelste oeverloze discussiequote:Op maandag 4 februari 2008 23:14 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Een keertje kanker en een keertje kut?
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:06 schreef Genius-F het volgende:
Geen kanker plz
Omdat die updates vaak zorgen voor langere batterijduur e.d.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef erkel het volgende:
Waarom zou je een software update uitvoeren?
Why fix it, when it's not broken?
Klopt, firmware OTA is prima. Maar de software van Nokia is ronduit ruk.quote:Op maandag 6 april 2009 22:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat die updates vaak zorgen voor langere batterijduur e.d.
Ik heb totaal geen problemen met die software update? Gaat allemaal prima hier via pc suite.
Met de nieuwste nokias heb je niet eens meer een pc nodig, daarmee kun je het gewoon downloaden via *#0000#
itunesquote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Proximo het volgende:
iphone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |