abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65103323
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom?
Gewoon omdat het kan. Het is helemaal hip tegenwoordig. Bier drinken en Slodtje roepen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65106349
Vandaag, 12 januari, 2009 Heb ik een gedeelte van de training bij de beloften van FC Groningen meegedaan.
Dit na 5,5 maand revalidatie van een voorste kruisband blessure aan mij rechter knie.

Vanochtend was het dan eindelijk zo ver. Ik kon na 5,5 maand intensief kracht training en looptraining met fysio's en andere geblesseerde spelers eindelijk weer mee trainen met een groep.
Na een goede w-up en wat voorbereidende sprints heb ik een passen trap vorm richting 2 goals afgewerkt.
Het was het eerste stapje richting volledige groeps training.
Dit doel hoop ik eind januari bereikt te hebben
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:23:28 #78
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65108917
Ik hoop echt dat hij ooit nog weer aan voetballen toekomt in de Eredivisie. Hij heeft echt de kwaliteiten daarvoor, maar het is echt ongelooflijk hoeveel pech iemand kan hebben.
Anders mag hij ook gewoon trainer blijven bij FC Groningen, schijnt een goede trainer te zijn.
pi_65110031
Net door de kick van het andere topic de docu gezien. Moest bijna huilie doen toen ik het bewuste moment zag dat hij weer een knieblessure opliep. Echt zo zonde van al het pech.
pi_67517262
quote:
Jordi Hoogstrate moet mogelijk stoppen met voetballen

GRONINGEN - Jordi Hoogstrate moet mogelijk definitief stoppen met betaald voetbal. Hoogstrate, die herstelt van een kruisbandblessure, is de afgelopen weken meerdere malen door zijn knie gegaan.

Het is nog niet duidelijk hoe ernstig de blessure. Desondanks vreest Hoogstrate dat dit misschien het einde van zijn carrière is.

Hoogstrate is de laatste jaren regelmatig geplaagd door fysiek ongemak. De kruisband van zijn rechterknie heeft hij één keer afgescheurd en van zijn linkerknie tweemaal.

De speler van het tweede team van FC Groningen praat maandag met zijn zaakwaarnemer en Groningen over zijn toekomst.

Bekijk het interview met Jordi Hoogstrate...

RTVNOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 29 maart 2009 @ 14:02:55 #81
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67517299
misschien is het ook maar beter om te stoppen, constant die teleurstelling. Bijzonder bijzonder jammer, Hoogstrate werd gezien als een nog groter talent dan Robben door velen.

Misschien zijn zijn coachkwaliteiten wel top.
pi_67517468
Erg klote natuurlijk, maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken. Gelukkig gaat het geestelijk een stuk beter met hem en heeft hij bovendien een paar leuke papiertjes op zak . Zou leuk zijn als hij zijn werkzaamheden bij de FC gaat voortzetten en misschien eens voor Coach Betaald Voetbal gaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 29 maart 2009 @ 14:14:27 #83
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67517534
Heel spijtig. Nu is het wel voorbij lijkt me...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_67526334
Ongelofelijk wat 'n triest verhaal voor die jongen, hopelijk kan hij als coach 'n verrijking voor 't Nederlands en misschien wel internationaal voetbal betekenen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 30 maart 2009 @ 18:03:16 #85
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67553173
quote:
Jordi Hoogstrate stopt definitief met voetballen

GRONINGEN - FC Groningen-speler Jordi Hoogstrate zet een punt achter zijn voetbalcarrière. Maandag heeft hij in overleg met zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink de knoop doorgehakt.

De middenvelder was herstellende van een kruisbandblessure.
Het herstel verliep voorspoedig, maar de laatste weken ging hij meerdere malen door zijn knie. Hoogstrate kan het niet meer opbrengen om terug te keren als betaald voetballer.
pi_67554647
pi_67563112
quote:
Update 22.55: Hoogstrate twijfelt
Al enkele uren nadat het afscheid van Hoogstrate uit de voetballerij werd aangekondigd twijfelt de middenvelder over de juistheid van zijn beslissing. Olde Riekerink stelt in gesprek met het ANP dat zijn pupil nog een slag om de arm houdt: “Jordi stelt zichzelf geen concrete doelen meer. Hij wil eerst een diagnose van de artsen afwachten. Een beslissing over je toekomst moet je niet in emotie nemen, maar in ratio.”
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 maart 2009 @ 12:57:08 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_67575551
Zou triest zijn als ie definitief moet stoppen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_67576252
Echt jammer van zo'n talent en al helemaal voor zichzelf..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')