Het een sluit het ander niet uit. Aan de ene kant wilt hij de zaak ook écht oplossen, hij wil de waarheid weten en dat is echt belangrijk voor hem, anders zou hij er niet jaren lang mee bezig zijn. Anderszijds is geld en de publiciteit ook wel een leuke bijkomstigheid ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:13 schreef Cyan het volgende:
Ik vind het schokkendste dat Peter R. de Vries het voor doet komen alsof het zo belangrijk is dat deze zaak wordt opgelost maar ondertussen kickt hij op alle media-aandacht, de kijkcijfers en natuurlijk het geld.
En dat ie nu in dat programma zit zegt alweer genoeg over hem. Want was hij niet kritisch over Pauw en Witteman? Vond ie niet dat zij geen kritische vragen stelden?
waarom moest ie er dan 25k voor hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een moraalridder die vent zegIk moest het doen, het was mijn plicht... etc
hij gooit er flink wat amerikaanse termen in, zal wel ze oprah tekst aan het voorbereiden zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 23:18 schreef kalinho het volgende:
Sterke redenatie van Peter
had jij het niet gedaan in zijn plaats dan? En wat had jij gezegd? Daarbij kan je ook dat gevoel hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een moraalridder die vent zegIk moest het doen, het was mijn plicht... etc
Ik zit niet te kijken maar komt er nog iets van keihard bewijs? dat ontbreekt nog hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:18 schreef kalinho het volgende:
Sterke redenatie van Peter
wat nu totaal van tafel wordt gemept door Peterquote:Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel een goed argument van die advocate bij éénvandaag hoor.
Dat zeg ik niet. Maar Peter R. de Vries heeft sinds dat telefoongesprek met Joran en Pauw en Witteman alleen maar kritiek op hun manier van interviewen gehad. Als je vind dat ze niet de juiste vragen stellen dan ga je daar toch niet zitten om het hele verhaal nog eens uit de doeken te doen en vragen te beantwoorden?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]Ja? Dus? Als jij een keer kritisch bent over... let's say... je baan, dan ga je er ook direct niet meer heen?
Wat een onzin
Genoeg mensen worden dokter omdat ze zeggen dat het hun roeping is bijvoorbeeld. Dat het hun plicht is andere mensen te helpen en beter te maken...en die mensen vragen ook 25 K per maand, ik snap dat gezeik over geld eigenlijk niet...quote:Op maandag 4 februari 2008 23:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
waarom moest ie er dan 25k voor hebben
Valt wel mee vindt ik. In het begin zat hij ook zo ontzettend te hoesten alsof hij nog nooit een sigaret had aangeraakt.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:24 schreef kalinho het volgende:
[..]
wat nu totaal van tafel wordt gemept door Peter
Nee natuurlijk niet. Want die claimen niet een of andere verdwijningszaak te hebben opgelost.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Aan de ene kant wilt hij de zaak ook écht oplossen, hij wil de waarheid weten en dat is echt belangrijk voor hem, anders zou hij er niet jaren lang mee bezig zijn. Anderszijds is geld en de publiciteit ook wel een leuke bijkomstigheid ja.
Beetje raar dat je dat van Peter de Vries zo erg vind, zoveel mensen zijn nog veel erger. Denk aan als die voetballers die het 90% voor het geld doen en 10% voor de sport, maar dat vindt niemand 'schokkend'
Ik had het ook gedaan ja. Hij zou gewoon moeten zeggen dat hij het mooi vindt om de held te zijn, de bekendheid wel wat vindt etc... En voor het geldquote:Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef kalinho het volgende:
[..]
had jij het niet gedaan in zijn plaats dan? En wat had jij gezegd? Daarbij kan je ook dat gevoel hebben
Die hebben zich natuurlijk voorgenomen voortaan wat kritischer te interviewenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
ahahha irritant dat pauw en witteman peters bewijs alleen maar af willen kraken.
Hij had auditie gedaan voor 'the dark knight'.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:08 schreef BB-King het volgende:
Is er ooit bij Patrick een halve smiley uitgevoerd trouwens?
Ja een kritische blik op mogelijk bewijsmateriaal als iemand claimt een zaak te hebben opgelost is uit den boze.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
ahahha irritant dat pauw en witteman peters bewijs alleen maar af willen kraken.
Ja, maar Joran zegt ook nooit dat ie d'r wat heeft aangedaan.. Hij ging d'r vanuit dat ze dood was, en moest van het lijk af ... Het belangrijkste is echter dat ie constant zit op te scheppen hoe hij justitie om de tuin heeft geleid, iets dat het wel goed doet in de criminele wereld ...quote:Op maandag 4 februari 2008 23:26 schreef Jane het volgende:
Het klopt wel dat het niet goed staat onder criminelen als je vrouwen of kinderen iets aan hebt gedaan. Dus daarover opscheppen doesn't make much sense.
er is toch ook helemaal geen bewijsquote:Op maandag 4 februari 2008 23:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het zijn ook irritane lui die altijd graag hun mening door willen drammen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Valt wel meequote:
Dit in tegenstelling tot Peter de Vries?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Het zijn ook irritante lui die altijd graag hun mening door willen drammen.
Daar kon hij ook over opscheppen, zonder ook maar toe te geven dat ze naast hem dood was gegaan. Hij kon daarvoor in principe ook gewoon bij z'n verhaal blijven dat hij haar levend had achtergelaten.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar Joran zegt ook nooit dat ie d'r wat heeft aangedaan.. Hij ging d'r vanuit dat ze dood was, en moest van het lijk af ... Het belangrijkste is echter dat ie constant zit op te scheppen hoe hij justitie om de tuin heeft geleid, iets dat het wel goed doet in de criminele wereld ...
Ja maar hij noemt Natalee ook een hoer en zegt met een vuige glimlach dat ze haar nooit meer zullen vinden. Echt heel stoer hoor Joran...quote:Op maandag 4 februari 2008 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar Joran zegt ook nooit dat ie d'r wat heeft aangedaan.. Hij ging d'r vanuit dat ze dood was, en moest van het lijk af ... Het belangrijkste is echter dat ie constant zit op te scheppen hoe hij justitie om de tuin heeft geleid, iets dat het wel goed doet in de criminele wereld ...
Whehe ja ok ok, maar ik wilde er even op ingaan wat werd gezegdquote:Op maandag 4 februari 2008 23:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot Peter de Vries?
Het OM heeft de uizending al eerder dan gister gezien toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Omg, geen verificatie bij de bootjesman gedaan om het politie-onderzoek niet te belemmeren maar het OM moest wel tot zondag wachten omdat ze nog niet alles wisten.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
als ze ooit een film maken van donald duck moet patrcik solliciteren als zware jongen
Peter heeft altijd gezegd dat ze nog niet alles wisten.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het OM heeft de uizending al eerder dan gister gezien toch?
Maar daar zit ook het gat in het verhaal. Er mist iets vanaf het moment dat ze op strand liggen tot dat ze in zee wordt gedumpt. Wat ik vermoed is dat hij verzwijgt wat hij haar heeft aangedaan en dat ze daarom is gedumpt, anders bel je nl. gewoon 112 of de daar plaatselijke ambulance, omdat je verder niet schuldig bent aan iets. Ik hoop dat de waarheid nog boven tafel komt, maar dat betwijfel ik. Wel lekker voor hem dat z'n leven verneukt is, in ieder geval nog een beetje voldoening.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja maar hij noemt Natalee ook een hoer en zegt met een vuige glimlach dat ze haar nooit meer zullen vinden. Echt heel stoer hoor Joran...
Bovendien zegt hij dat hij niet zeker wist of ze wel dood was. En dan nog is het niet stoer om het lichaam dan zomaar in zee te pleuren, een normaal mensen zou een ambulance bellen oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |