abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56537472
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:13 schreef Cyan het volgende:
Ik vind het schokkendste dat Peter R. de Vries het voor doet komen alsof het zo belangrijk is dat deze zaak wordt opgelost maar ondertussen kickt hij op alle media-aandacht, de kijkcijfers en natuurlijk het geld.

En dat ie nu in dat programma zit zegt alweer genoeg over hem. Want was hij niet kritisch over Pauw en Witteman? Vond ie niet dat zij geen kritische vragen stelden?
Het een sluit het ander niet uit. Aan de ene kant wilt hij de zaak ook écht oplossen, hij wil de waarheid weten en dat is echt belangrijk voor hem, anders zou hij er niet jaren lang mee bezig zijn. Anderszijds is geld en de publiciteit ook wel een leuke bijkomstigheid ja.
Beetje raar dat je dat van Peter de Vries zo erg vind, zoveel mensen zijn nog veel erger. Denk aan als die voetballers die het 90% voor het geld doen en 10% voor de sport, maar dat vindt niemand 'schokkend'
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_56537485
Wat een moraalridder die vent zeg Ik moest het doen, het was mijn plicht... etc
pi_56537497
Sterke redenatie van Peter
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 4 februari 2008 @ 23:22:17 #55
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56537580
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:18 schreef kreischer2000 het volgende:
waarom moest ie er dan 25k voor hebben
pi_56537585
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:18 schreef kalinho het volgende:
hij gooit er flink wat amerikaanse termen in, zal wel ze oprah tekst aan het voorbereiden zijn
pi_56537588
Die Patrick is echt zo link als een looien deur. Meesterlijk
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_56537600
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:18 schreef kreischer2000 het volgende:
had jij het niet gedaan in zijn plaats dan? En wat had jij gezegd? Daarbij kan je ook dat gevoel hebben
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_56537601
Wel een goed argument van die advocate bij éénvandaag hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 4 februari 2008 @ 23:23:10 #60
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56537603
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:18 schreef kalinho het volgende:
Ik zit niet te kijken maar komt er nog iets van keihard bewijs? dat ontbreekt nog hoor.
pi_56537619
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel een goed argument van die advocate bij éénvandaag hoor.
wat nu totaal van tafel wordt gemept door Peter
pi_56537621
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja? Dus? Als jij een keer kritisch bent over... let's say... je baan, dan ga je er ook direct niet meer heen?
Wat een onzin
Dat zeg ik niet. Maar Peter R. de Vries heeft sinds dat telefoongesprek met Joran en Pauw en Witteman alleen maar kritiek op hun manier van interviewen gehad. Als je vind dat ze niet de juiste vragen stellen dan ga je daar toch niet zitten om het hele verhaal nog eens uit de doeken te doen en vragen te beantwoorden?
Maar hij hobbelt van RTL Boulevard naar Pauw en Witteman en morgen komt ie zeker bij Patty Brard en HenkJan Smits in shownieuws?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_56537636
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:22 schreef Klummie het volgende:

[..]

waarom moest ie er dan 25k voor hebben
Genoeg mensen worden dokter omdat ze zeggen dat het hun roeping is bijvoorbeeld. Dat het hun plicht is andere mensen te helpen en beter te maken...en die mensen vragen ook 25 K per maand, ik snap dat gezeik over geld eigenlijk niet...
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_56537650
Peter kent de onderwereld wel .
pi_56537662
Het is heel simpel Peter, om indruk te maken op de " gangster" ... Hij zegt ook dat ie nooit een meisje zou vermoorden, maar waarom zou je niet opscheppen over het om de tuin leiden van justitie, daar heeft ie het constant over in de auto ...
pi_56537668
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:24 schreef kalinho het volgende:

[..]

wat nu totaal van tafel wordt gemept door Peter
Valt wel mee vindt ik. In het begin zat hij ook zo ontzettend te hoesten alsof hij nog nooit een sigaret had aangeraakt.

Overigens komen ze nu lekker op gang met de argumentatie over het opscheppen om indruk te maken op Patrick.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 4 februari 2008 @ 23:26:17 #67
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_56537676
Het klopt wel dat het niet goed staat onder criminelen als je vrouwen of kinderen iets aan hebt gedaan. Dus daarover opscheppen doesn't make much sense.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 4 februari 2008 @ 23:26:31 #68
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56537681
-Verkeerd gelezen -
pi_56537704
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit. Aan de ene kant wilt hij de zaak ook écht oplossen, hij wil de waarheid weten en dat is echt belangrijk voor hem, anders zou hij er niet jaren lang mee bezig zijn. Anderszijds is geld en de publiciteit ook wel een leuke bijkomstigheid ja.
Beetje raar dat je dat van Peter de Vries zo erg vind, zoveel mensen zijn nog veel erger. Denk aan als die voetballers die het 90% voor het geld doen en 10% voor de sport, maar dat vindt niemand 'schokkend'
Nee natuurlijk niet. Want die claimen niet een of andere verdwijningszaak te hebben opgelost.
pi_56537707
ahahha irritant dat pauw en witteman peters bewijs alleen maar af willen kraken.
pi_56537710
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef kalinho het volgende:

[..]

had jij het niet gedaan in zijn plaats dan? En wat had jij gezegd? Daarbij kan je ook dat gevoel hebben
Ik had het ook gedaan ja. Hij zou gewoon moeten zeggen dat hij het mooi vindt om de held te zijn, de bekendheid wel wat vindt etc... En voor het geld

Niet: ja ik moest mijn burgerplicht doen, het voelde dat ik het moest doen, mooi moralistich gelul imho
  maandag 4 februari 2008 @ 23:28:31 #72
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56537734
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
ahahha irritant dat pauw en witteman peters bewijs alleen maar af willen kraken.
Die hebben zich natuurlijk voorgenomen voortaan wat kritischer te interviewen
pi_56537739
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:08 schreef BB-King het volgende:
Is er ooit bij Patrick een halve smiley uitgevoerd trouwens?
Hij had auditie gedaan voor 'the dark knight'.
pi_56537743
quote:
Ja een kritische blik op mogelijk bewijsmateriaal als iemand claimt een zaak te hebben opgelost is uit den boze.
pi_56537745
PenW draaien om de brei heen, het wordt namelijk helemaal niet duidelijk hoe lang Peter R. al in het vak zit, iets wat in deze toch vrij belangrijk is dunkt me.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56537748
P&W zijn vanavond een stuk kritischer....

Waren ze zo maar eerder tegen Joran. De uitzending van half januari, afgelopen vrijdag.
pi_56537756
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:26 schreef Jane het volgende:
Het klopt wel dat het niet goed staat onder criminelen als je vrouwen of kinderen iets aan hebt gedaan. Dus daarover opscheppen doesn't make much sense.
Ja, maar Joran zegt ook nooit dat ie d'r wat heeft aangedaan.. Hij ging d'r vanuit dat ze dood was, en moest van het lijk af ... Het belangrijkste is echter dat ie constant zit op te scheppen hoe hij justitie om de tuin heeft geleid, iets dat het wel goed doet in de criminele wereld ...
  maandag 4 februari 2008 @ 23:29:40 #78
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56537770
quote:
er is toch ook helemaal geen bewijs

een lulverhaal van eenaltijd liegende junk wat door niemand bevestigd of ontkend kan worden.
pi_56537776
quote:
Het zijn ook irritane lui die altijd graag hun mening door willen drammen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_56537780
Patrick kan niet tegen kritiek.
pi_56537782
als ze ooit een film maken van donald duck moet patrcik solliciteren als zware jongen
pi_56537785
'Hij moet een pluim hebben' !
  maandag 4 februari 2008 @ 23:30:32 #83
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56537789
Joran is een misselijk mannetje, maar die gast met z'n schorre kutstem is ook maar een idioot.
pi_56537804
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Patrick kan niet tegen kritiek.
Valt wel mee .
  maandag 4 februari 2008 @ 23:31:16 #85
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56537811
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:30 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Het zijn ook irritante lui die altijd graag hun mening door willen drammen.
Dit in tegenstelling tot Peter de Vries?
  maandag 4 februari 2008 @ 23:31:37 #86
1986 Jane
pi_56537822
Belg over DaFreeze:
"Een grote bek, zelfs naar Nederlandse normen"

pi_56537848
Omg, geen verificatie bij de bootjesman gedaan om het politie-onderzoek niet te belemmeren maar het OM moest wel tot zondag wachten omdat ze nog niet alles wisten.

de bootjesman is notabene één van de belangrijkste sleutelfiguren in dit drama.
  maandag 4 februari 2008 @ 23:33:25 #88
1986 Jane
pi_56537855
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, maar Joran zegt ook nooit dat ie d'r wat heeft aangedaan.. Hij ging d'r vanuit dat ze dood was, en moest van het lijk af ... Het belangrijkste is echter dat ie constant zit op te scheppen hoe hij justitie om de tuin heeft geleid, iets dat het wel goed doet in de criminele wereld ...
Daar kon hij ook over opscheppen, zonder ook maar toe te geven dat ze naast hem dood was gegaan. Hij kon daarvoor in principe ook gewoon bij z'n verhaal blijven dat hij haar levend had achtergelaten.
pi_56537858
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja maar hij noemt Natalee ook een hoer en zegt met een vuige glimlach dat ze haar nooit meer zullen vinden. Echt heel stoer hoor Joran...
Bovendien zegt hij dat hij niet zeker wist of ze wel dood was. En dan nog is het niet stoer om het lichaam dan zomaar in zee te pleuren, een normaal mensen zou een ambulance bellen oid.
Feauteaux
pi_56537882
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:31 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dit in tegenstelling tot Peter de Vries?
Whehe ja ok ok, maar ik wilde er even op ingaan wat werd gezegd

[ Bericht 7% gewijzigd door Catwoman1986 op 04-02-2008 23:35:06 (tiepvaut) ]
Feauteaux
  maandag 4 februari 2008 @ 23:35:06 #91
1986 Jane
pi_56537887
Ach jongens, die gozer met de boot hoeft toch helemaal geen Daury te heten!
  maandag 4 februari 2008 @ 23:36:46 #92
1986 Jane
pi_56537920
Misschien was Joran wel bang dat Patrick zoveel connecties op Aruba had, dat hij hem (via via) zou kennen. En dat hij niet wilde dat Patrick zijn handlanger ernaar zou vragen.
pi_56537921
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Omg, geen verificatie bij de bootjesman gedaan om het politie-onderzoek niet te belemmeren maar het OM moest wel tot zondag wachten omdat ze nog niet alles wisten.
Het OM heeft de uizending al eerder dan gister gezien toch?
pi_56537927
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
als ze ooit een film maken van donald duck moet patrcik solliciteren als zware jongen
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  maandag 4 februari 2008 @ 23:37:32 #95
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56537930
Oooh dit is wel sappig zeg.
pi_56537933
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:36 schreef Svensational het volgende:

[..]

Het OM heeft de uizending al eerder dan gister gezien toch?
Peter heeft altijd gezegd dat ze nog niet alles wisten.
  maandag 4 februari 2008 @ 23:37:42 #97
1986 Jane
pi_56537936
Joran heeft naar P&W gebeld tijdens de uitzending!

Het zit 'em dan toch wel hoog.
pi_56537940
Joran heeft ook nog even gebeld en beweerd nu dat je met die betaal telefoon alleen naar het buitenland kan bellen. En er hangt ook een joekel van een bord bij waarop staat World Telephone.

Blijkbaar kun je alleen bellen met een creditcard. Weer zo'n domme fout van Peter R. de Vries want hij maakt zelfs shots bij die telefoon en neemt de hoorn van de haak. Als ie nu even beter had gekeken had hij dat kunnen zien en hadden ze Joran zijn CC gegevens of die van papa na kunnen trekken. Maar blijkbaar is dit nieuwe info voor Peter want hij lult er mooi over heen.
pi_56537944
Ah daar komt de telefoon.
pi_56537948
Wat een soap.

nu heeft Joran weer naar P & W gebeld
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 4 februari 2008 @ 23:38:13 #101
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56537951
ownage
pi_56537952
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja maar hij noemt Natalee ook een hoer en zegt met een vuige glimlach dat ze haar nooit meer zullen vinden. Echt heel stoer hoor Joran...
Bovendien zegt hij dat hij niet zeker wist of ze wel dood was. En dan nog is het niet stoer om het lichaam dan zomaar in zee te pleuren, een normaal mensen zou een ambulance bellen oid.
Maar daar zit ook het gat in het verhaal. Er mist iets vanaf het moment dat ze op strand liggen tot dat ze in zee wordt gedumpt. Wat ik vermoed is dat hij verzwijgt wat hij haar heeft aangedaan en dat ze daarom is gedumpt, anders bel je nl. gewoon 112 of de daar plaatselijke ambulance, omdat je verder niet schuldig bent aan iets. Ik hoop dat de waarheid nog boven tafel komt, maar dat betwijfel ik. Wel lekker voor hem dat z'n leven verneukt is, in ieder geval nog een beetje voldoening.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')