abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 1999 @ 21:17:00 #1
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209913
Nogmaals,sorry, ik kan er niet over uit, maar ik begin BB toch echt steeds interessanter te vinden, manipulatie of niet

V. is erg leuk bezig vandaag de dag

[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 Oktober 1999).]

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_209914
Wow wat een reacties maakt dit allemaal los zeg. En de tweede uitzending moet nog komen...
fake a dream
pi_209915
Waarom zelfde topic nog een keer?
...als je prutje maar goed zit..
  donderdag 28 oktober 1999 @ 21:28:00 #4
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209916
quote:
op 10-28-1999 om 09:21 PM schreef wouter1 het volgende:
Waarom zelfde topic nog een keer?

omdat de vorige bijna zal worden gesloten en ik denk dat er na half 11 een paar reacties zullen bijkomen

pi_209917
BB is really Big Brother.
Ik vind dit Orwelliaanse trekjes krijgen. De worst die de bewoners wordt voorgehouden (die 10k). De brief voor die koe, het niet mogen praten van Bart en die koe etc. Het is een beetje kut, maar zo moet het wel lopen. Er is 1 vijand en dat is BB. BB bepaalt hoe dan ook wat er er gebeurt. En dat kan je weten als deelnemer.
Het volgende is dat VOO de geschiedenis (nog meer) gaat vervalsen. Bepaalde dingen zijn niet gebeurt. Het wordt gewist of niet uitgezonden, waardoor men denkt dat mona een sloerie is.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 21:32:00 #6
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209918
quote:
op 10-28-1999 om 09:29 PM schreef matteo het volgende:
BB is really Big Brother.

er is 1 vijand en dat is BB. BB bepaalt hoe dan ook wat er er gebeurt. En dat kan je weten als deelnemer.

Een persoon naar m'n hart

donderdag 28 oktober 1999 @ 21:37:00 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_209919
Jullie hebben gelijk. In het kader van 'ken je klassieken'heb ik deze week 1984 maar eens gelezen.
Daarin wordt inderdaad melding gemaakt van het feit dat BB de geschiedenis vervalst. Ik heb het vermoeden dat ze bij VOO het meesterwerk ook maar eens uit de kast geplukt hebben!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 1999 @ 21:42:00 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_209920
Waar ik nog niemand over gehoord heb is dat het voor iemand die op haar klompen kan aanvoelen dat ze genomineerd gaat worden toch wel erg aantrekkelijk wordt om even met 10 ruggen weg te gaan. Krijgt de rest het een stuk moeilijker met nomineren. Vooral slim als geen baan meer hebt.
The future is after you
pi_209921
Dit gevoegd bij het feit dat Mona de weekopdracht kan rdden door nu weg te gaan, dan telt haar falen door blessureleed morgen niet mee.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_209922
Alle streams op kleurenbalk. Zijn de voorbereidingen in volle gang???????????
pi_209923
Er zitten er nu 7. Volgende week nominatie: 6.

Vanavond 2: 4.

Eentje baalt vanavond ZO verschrikkelijk: 3.

Wie weet halen we niet eens 3 deelnemers aan het einde van de rit!
Of: het inzetten van nieuwe mensen heeft zo'n effect op de oudgedienden dat aan het einde er 3 (nu) voor ons onbekende mensen zitten. Vraag me af tot wanneer V. nog nieuwe mensen in gaat zetten.
Mona kan nu in paar weken 10k verdienen; straks komen er mensen die in paar weken 250k kunnen verdienen.

...als je prutje maar goed zit..
pi_209924
Het is nog niet zo gemakkelijk, want die gene die het geld pakt zadelt de rest gelijk op met vermoedelijk een nieuwe bewoner. Je krijgt dan iets van, jongens de ballen, zoek het maar uit. Daar moet je redelijk sterk voor zijn. De vraag is of ze allemaal die kracht wel hebben.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 22:15:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_209925
Het is fantastisch wat er nu gebeurt een beetje drama en ellende
Ik hoop wel dat er niemand weggaat en dat V. dan weer nieuwe snode plannen moet bedenken maar dat er iets gebeuren moet is wel zeker anders zitten wij dadelijk tegen een in een winterslaap gesukkelde groep aan te kijken met als gevolg dat wij ook in slaap sukkelen.
pi_209926
Het enige jammere als Bart weg gaat is dat we in de echte wereld buiten het bb-huis niet meer kunnen volgen hoe Sabine zal reageren als hij haar opzoekt. En hoe Bart weer zal reageren als zij hem netjes weer dumpt...

- WatHadJeDan
  donderdag 28 oktober 1999 @ 22:25:00 #15
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkķejoonee
pi_209927
Ik denk toch echt dat Mona en Bart beiden eieren voor hun geld kiezen...
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_209928
He, op de tribune zit kanonnevoer!
pi_209929
Waarom is Sabine niet in de studio? Ze moet Bart toch opvangen als ie zo weggaat?

donderdag 28 oktober 1999 @ 22:41:00 #18
798 voyeur
bemoeit zich
pi_209930
Bianca en Mona !?
Here we are now, entertain us.
  Redactie Frontpage donderdag 28 oktober 1999 @ 22:43:00 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_209931
Al vijftien minuten bezig en Daphne nog niet in beeld. BB wordt steeds leuker!
  donderdag 28 oktober 1999 @ 22:46:00 #20
483 sdb
Pluk de dag
pi_209932
Bart blijft dus! Bianca en Mona denken er nu een kwartiertje over na. Ik denk dat Mona weggaat (zoals eerder gezegd: 10.000 gulden voor 3 weken is goed verdiend). Flauw van BB om een opbeurende brief (niet dus) van haar kinderen te geven.
Life is a moment in space

pi_209933
Tsjaaaaaaaa!! Dus niet Bart, maar Bianc gaat er samen met Mona tussenuit!! Tadaa!!

Dat is wel shit, want dat waren de twee die de meeste kans hadden eruit gestemd te worden! Wie moeten er nu worden genomineerd?!?!?!

donderdag 28 oktober 1999 @ 22:49:00 #22
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209934
B. snapt dat ze toch wordt weggestemd, dus waarom dan geen 10 mille meenemen?

M. wordt (vooral hier) afgezeken in the real world en dat snappen haar kindertjes niet.

Dit is maar een voorspellinkje...

enne ik kan niet wachten op de nominaties hehheh.....
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 Oktober 1999).]

donderdag 28 oktober 1999 @ 22:52:00 #23
483 sdb
Pluk de dag
pi_209935
He gat, gaan ze weer een compilatie laten zien. Doet RTL Live ook elke dag. Niks BB-journaal. Eerder BB voor mensen die het niet volgen en toch willen mee praten.
Life is a moment in space

donderdag 28 oktober 1999 @ 22:53:00 #24
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_209936
Hoor ik Mona nou zeggen dat ze bekenden had gezien???? hoe ken dat nou dan?....

en hadden ze haar vanalles verteld over negatieve publiiteit buiten?

The truth is out there.....
pi_209937
In de uitzending van half elf toen Willem de enveloppen moest halen, zei Rolf: "Daar liggen ze" en Willem reageert daarop met "Dat kun jij niet zien". Iemand anders die dit is opgevallen?
Ze denken dus nog steeds dat de dagboekkamer niet op tv te zien is!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')