abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209963
sorry,door foutmelding twee keer gepost
Lucky 13
pi_209964
shit he!!!!!!!

moest ik werken vandaag(middagdienst)
vergeet ik de late uitzending op te nemen!!

gebeurd er dit,wat is die Veronica toch weer dom bezig he.

maar dit gaat wel weer spanning opleveren,wat we de laatste dagen toch allemaal wel miste dacht ik zo..

Lucky 13
pi_209965
quote:
op 10-29-1999 om 12:01 AM schreef The Two Sisters het volgende:
* Ernst, de man van Mona, was om de een of andere reden PISSEND link. Wel droeg hij een knap pak.

Ja dat viel mij ook op. Wat voor familie drama speelt zich hier af

pi_209966
Willem: nou, dan halen we de opdracht in ieder geval.

Ruud: "Als ik hier alleen kom te zitten, dan ga ik ook naar huis!"

...als je prutje maar goed zit..
pi_209967
Overigens had die massage van Ruud goed geholpen: Mona liep weer als een kievit!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_209968
quote:
op 10-28-1999 om 11:41 PM schreef Ted het volgende:
Het lijkt me dus verstandig om deze twee dames onderdak te veschaffen in het BB-huis. Ik Ben er ook zeker van dat er heel wat meer zal gebeuren op de streams(indien geshowed)

Ik hoop inderdaad voor Willem en Ruud dat er 2 vrouwen bij komen. Nog een dag of twee en ze gaan aan elkaars kont zitten.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:13:00 #57
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_209969
quote:
HELE DIKKE ONZIN....

Ze WILDE JUIST WEGGESTEMD worden om de anderen te sparen zei ze in haar speech. Ze voelde zich teveel vrienden met de anderen om dus mensen te nomineren, is écht zo gevoelig (of nog gevoeliger) dan ze laat zien. Ze is een open boek, en ik vind het jammer dat ze weg ging.

Ik vind het echt fijn voor je dat je die martelaarsspeech zo gulzig oplikte, maar ik geloof er niks van. Ik zag Bianca's ogen toen Rolf zijn uitleg gaf, en wist meteen: die gaat...

En dan de manier waarop ze alles weer door de ether gooide... brrrrrrr ze vindt het allemaal net iets te interessant wat ze zelf te vertellen heeft...
V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:14:00 #58
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_209970
quote:
op 10-29-1999 om 12:01 AM schreef The Two Sisters het volgende:
Ooooooh god, wij moeten even naar lucht happen & bijkomen van alle emotie's! Nee echt, het duizelt ons! Een paar dingen die ons zijn opgevallen:

* Mona is eigenlijk heel mooi.
* Bianca is dus tóch een buikspreekpop.
* De BB-advocaat, beter bekend als de Doodgraver van Dintheren, is een echte doctorandus!
* Rolf W. was in topvorm dankzij de selfhelp-bestseller "How To Stop Sniffing & Sneezing: Just Stop, Motherfucker!"
* Ernst, de man van Mona, was om de een of andere reden PISSEND link. Wel droeg hij een knap pak.
* "Dat is correct. Dat is helemaal correct. Ja hoor, correct."
* Bianca heeft zo weinig vriendinnen dat VOO voor de gelegenheid een blonde paspop uit de Bijenkorf-etalage had geleend.
* Professionele tv-pancake verdoezelt niet alle oneffenheden.
* "Ik ben de Bianca die ik ben."

Nu moeten we nog even uitblazen. De zaak rustig laten bezinken. Tot snel!

Nou heh? TERING HE wat een raar gedrocht zat daar op de tribune als vriendin van Bianca... Inderdaad net een opblaaspop...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:17:00 #59
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_209971
quote:
op 10-29-1999 om 12:13 AM schreef Verbal het volgende:
Ik vind het echt fijn voor je dat je die martelaarsspeech zo gulzig oplikte, maar ik geloof er niks van. Ik zag Bianca's ogen toen Rolf zijn uitleg gaf, en wist meteen: die gaat...

En dan de manier waarop ze alles weer door de ether gooide... brrrrrrr ze vindt het allemaal net iets te interessant wat ze zelf te vertellen heeft...
V

Inderdaad, helemaal mee eens... Bianca is op zich OK, maar haar absoluut favoriete woord en gespreksonderwerp is "IK"...

Walgelijke eigenschap...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_209972
Willen is nu naar DBK geroepen!
(had in DBK om duidelijkheid gevraagd over nieuwe deelnemers en stemmen volgende week en hij wilde ook wel weten hoe het met kinderen gaat)

vervolg: Willem heeft post voor de groep gekregen..
(waaronder post van oma connie.. maar die kennen ze niet..)

...als je prutje maar goed zit..
pi_209973
quote:
op 10-29-1999 om 12:13 AM schreef Verbal het volgende:

Ik ben blij dat er nog zulke slimme mensen zoals jij bestaan, die ons de ogen kunnen openen.

Ik zie het nu allemaal een stuk helderder, bedankt.

Grtz,

MiRR0RMaN.
P.S. Ik weet zeker dat je met al die slimheid ook wel de zekere sarcasme in deze text kan ontdekken, succes!

pi_209974
Bianca die zichzelf altijd zo interessant vindt. Heeft ze nou echt niet door dat ze een enorme nederlaag heeft geleden door te vluchten?

Ze had moeten blijven. Dan was ze volgende week weliswaar weggestemd maar had ze het pand zonder 10k maar wel met opgeheven hoofd verlaten.

Hoe kun je jezelf zo vernederen voor 10k?

Van Mona kan ik het nog begrijpen. Aan de kop van haar man te zien was daar echt wat aan de hand. Verder liep zij tenminste ook niet krampachtig een image van sterke onafhankelijke vrouw op te houden

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:32:00 #63
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_209975
Het geld heeft volgens mij alleen een bijbetekenis. Het geeft vind ik juist de mogelijkheid om het huis met opgeheven hoofd te verlaten. Ik vind dat je de dingen ook eens positief moet kunnen zien, maar we bevinden ons nu eenmaal in een land van heel erg veel zure mannetjes en vrouwtjes die niets liever doen dan achter de gordijntjes mieren penetreren (blijkt).
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:32:00 #64
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_209976
Het geld heeft volgens mij alleen een bijbetekenis. Het geeft vind ik juist de mogelijkheid om het huis met opgeheven hoofd te verlaten. Ik vind dat je de dingen ook eens positief moet kunnen zien, maar we bevinden ons nu eenmaal in een land van heel erg veel zure mannetjes en vrouwtjes die niets liever doen dan achter de gordijntjes mieren penetreren (blijkt).
pi_209977
quote:
op 10-29-1999 om 12:32 AM schreef Mars het volgende:

De 10k speelt inderdaad een secondaire rol. Maar waar het met dit spel om gaat is juist dat je ook als het moeilijk wordt toch doorgaat. Ik vind het ronduit spelbederf als je er halverwege uitstapt omdat je het niet meer zo leuk vindt of omdat je vindt dat je je "persoonlijke doelen" bereikt hebt. En het is niet alleen spelbederf maar ook een enorme persoonlijk afgang als je uitgeselecteerd bent uit 3000 kandidaten en dan op deze manier het spel verpest door weg te lopen.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:08:00 #66
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_209978
Ik zie BB niet als een spel maar als een experiment met entertainmentswaarde. Ik denk dan ook dat om krampachtig in het huis te blijven terwijl je je niet goed voelt om 'het spel te winnen' niet de opzet van BB is. Natuurlijk zal er een winnaar uitkomen. Maar de dingen die gaandeweg gebeuren zijn veel interessanter.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:15:00 #67
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209979
Als ik het niet meer zie zitten en er ligt 10.000 op tafel zou ik het ook pakken. En je gaat nog met stijl weg ook, door zelf te gaan en je niet te laten wegstemmen!
Groowwwl!

pi_209980
quote:
op 10-29-1999 om 01:08 AM schreef Mars het volgende:
Ik zie BB niet als een spel maar als een experiment met entertainmentswaarde. Ik denk dan ook dat om krampachtig in het huis te blijven terwijl je je niet goed voelt om 'het spel te winnen' niet de opzet van BB is. Natuurlijk zal er een winnaar uitkomen. Maar de dingen die gaandeweg gebeuren zijn veel interessanter.

Het is net wat je zoekt in BB. Voor mij was ook het spelelement erg belangrijk, en dat is nu grondig verpest.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:19:00 #69
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_209981
Met mond open deze avond voorbij zien trekken. Wat er nog nagalmt zijn enkele uitspraken:

(28-10)
Bart tegen BB: "Je komt een beetje ongelegen."
Sabine: "Die verwenkast gaat naar mijn smaak iets te weinig open."
Bianca: "en dan kunnen we miscchien ook nog van elkaar leren.." Bart: "Next!"
Bianca: "Ik dacht, hopenlijk zou het nederlandse publiek mij goed gezind zijn. Dan kan ik vertrekken."
Bianca: "M'n strategie was om volgende week weg te gaan." (niet helemaal letterlijk)
Bianca: "Misschien heb ik het verborgen gehouden voor de groep, maar niet voor de psycholoog."
Bianca: "Stappen, stappen!!
Rolph: "Zie je ze liggen?" Willem (cynisch): "Dat kan jij niet zien?" of "Dat kan jij toch zien."
Rolph: "Ga voor, want ik ben even niet zo belangrijk."
Rolph: "Ik sta hier een beetje als malle Eppie bij een zeskamp."
Rolph: "Dit is niet helemaal wat we verwacht hadden."
Rolph: "Dat kan: DE KNOP !!"
Rolph: "Ik krijg net door ... in mijn oor .. EN DAT KAN WEL WAT ZACHTER, ANDRE."
Mona: "Dag en nacht op elkaars lip, dat heb ik met Ernst nog geen eens."
Mona tegen Ernst: "Je had 't zo moeilijk he?"
Maurice: "Geef mij maar een opblaaspop." Karin: "....."
Maurice: "Ik vind Bianca af en toe een beetje te aggressief."
Karin over Bianca: "Haar haren staan meteen recht op."
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich voor te schamen."
Karin: "... zodat we er 1 of andere idioot bij krijgen."
Willem: "Niet klagen maar dragen."
Ruud: "Ik wou iemand vragen uit het publiek om proefpersoon te spelen."
Ruud: "... het intemederend drukken."
Ruud: "tweede stap begin je met eforages"
Ruud: "dan pak ik eigenlijk de tussenrugspiertjes."
Ruud: " 't is een indactie tussen twee mensen."
Ruud: "In grote lijnen is dit het masseren van de rug."
Ruud: "Als het maar een vrouw is."
Ruud: "Zeg die Rolph .......(anderen kletsen door)... die Rolph ....(anderen kletsen door)"
Ruud: "Tegenwoordig is het allemaal van computertje hier computertje daar."

----------------------
Johan Cruiff: "Ik ben overal tegen. Totdat je een besluit neemt. Dan ben ik er voor. Lijkt me logisch."

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 29 Oktober 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_209982
quote:
op 10-29-1999 om 01:15 AM schreef Panther het volgende:
Als ik het niet meer zie zitten en er ligt 10.000 op tafel zou ik het ook pakken. En je gaat nog met stijl weg ook, door zelf te gaan en je niet te laten wegstemmen!

Met de laatste zin ben ik het oneens. Hoe vindt jij het als je met mensen een spel speelt (bijv risk ofzo) en iemand die er op dat moment minder goed voor staat loopt weg van de tafel omdat ie er geen zin meer in heeft? Ik vind dat spelbederf en zeker geen kwestie van "de eer aan jezelf houden"

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:23:00 #71
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209983
Zit wel wat in ja, Aernoud. Maar toch, op dat moment kan ik me ook voorstellen dat je voor jezelf gaat, en niet voor anderen. Vooral als je al niet lekker ligt in de groep....
Groowwwl!

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:24:00 #72
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_209984
Wat ik me afvraag ........ waarom in vredesnaam TWEE enveloppen???

Dit was zo voorspelbaar....

Voor Mona heb ik enkel respect.....
maar voor BiaJanca, het meest voorspelbare wezen in het BB huis, absoluut niet, en zeker niet voor haar reactie.....het "was haar tactiek"(??????)

snapte de strekking van deze woorden dus absoluut niet.......

gatverdamme......hoop dat ze ergens ook een baantje als decor krijgt aangeboden..

biJancablauw,past bij jou

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:25:00 #73
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209985
Moeten we dit topic niet eens sluiten Danny? Ik scroll me zo onderhand rot hier.
Groowwwl!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')