abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 1999 @ 21:17:00 #1
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209913
Nogmaals,sorry, ik kan er niet over uit, maar ik begin BB toch echt steeds interessanter te vinden, manipulatie of niet

V. is erg leuk bezig vandaag de dag

[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 Oktober 1999).]

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_209914
Wow wat een reacties maakt dit allemaal los zeg. En de tweede uitzending moet nog komen...
fake a dream
pi_209915
Waarom zelfde topic nog een keer?
...als je prutje maar goed zit..
  donderdag 28 oktober 1999 @ 21:28:00 #4
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209916
quote:
op 10-28-1999 om 09:21 PM schreef wouter1 het volgende:
Waarom zelfde topic nog een keer?

omdat de vorige bijna zal worden gesloten en ik denk dat er na half 11 een paar reacties zullen bijkomen

pi_209917
BB is really Big Brother.
Ik vind dit Orwelliaanse trekjes krijgen. De worst die de bewoners wordt voorgehouden (die 10k). De brief voor die koe, het niet mogen praten van Bart en die koe etc. Het is een beetje kut, maar zo moet het wel lopen. Er is 1 vijand en dat is BB. BB bepaalt hoe dan ook wat er er gebeurt. En dat kan je weten als deelnemer.
Het volgende is dat VOO de geschiedenis (nog meer) gaat vervalsen. Bepaalde dingen zijn niet gebeurt. Het wordt gewist of niet uitgezonden, waardoor men denkt dat mona een sloerie is.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 21:32:00 #6
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209918
quote:
op 10-28-1999 om 09:29 PM schreef matteo het volgende:
BB is really Big Brother.

er is 1 vijand en dat is BB. BB bepaalt hoe dan ook wat er er gebeurt. En dat kan je weten als deelnemer.

Een persoon naar m'n hart

donderdag 28 oktober 1999 @ 21:37:00 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_209919
Jullie hebben gelijk. In het kader van 'ken je klassieken'heb ik deze week 1984 maar eens gelezen.
Daarin wordt inderdaad melding gemaakt van het feit dat BB de geschiedenis vervalst. Ik heb het vermoeden dat ze bij VOO het meesterwerk ook maar eens uit de kast geplukt hebben!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 1999 @ 21:42:00 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_209920
Waar ik nog niemand over gehoord heb is dat het voor iemand die op haar klompen kan aanvoelen dat ze genomineerd gaat worden toch wel erg aantrekkelijk wordt om even met 10 ruggen weg te gaan. Krijgt de rest het een stuk moeilijker met nomineren. Vooral slim als geen baan meer hebt.
The future is after you
pi_209921
Dit gevoegd bij het feit dat Mona de weekopdracht kan rdden door nu weg te gaan, dan telt haar falen door blessureleed morgen niet mee.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_209922
Alle streams op kleurenbalk. Zijn de voorbereidingen in volle gang???????????
pi_209923
Er zitten er nu 7. Volgende week nominatie: 6.

Vanavond 2: 4.

Eentje baalt vanavond ZO verschrikkelijk: 3.

Wie weet halen we niet eens 3 deelnemers aan het einde van de rit!
Of: het inzetten van nieuwe mensen heeft zo'n effect op de oudgedienden dat aan het einde er 3 (nu) voor ons onbekende mensen zitten. Vraag me af tot wanneer V. nog nieuwe mensen in gaat zetten.
Mona kan nu in paar weken 10k verdienen; straks komen er mensen die in paar weken 250k kunnen verdienen.

pi_209924
Het is nog niet zo gemakkelijk, want die gene die het geld pakt zadelt de rest gelijk op met vermoedelijk een nieuwe bewoner. Je krijgt dan iets van, jongens de ballen, zoek het maar uit. Daar moet je redelijk sterk voor zijn. De vraag is of ze allemaal die kracht wel hebben.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 22:15:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_209925
Het is fantastisch wat er nu gebeurt een beetje drama en ellende
Ik hoop wel dat er niemand weggaat en dat V. dan weer nieuwe snode plannen moet bedenken maar dat er iets gebeuren moet is wel zeker anders zitten wij dadelijk tegen een in een winterslaap gesukkelde groep aan te kijken met als gevolg dat wij ook in slaap sukkelen.
pi_209926
Het enige jammere als Bart weg gaat is dat we in de echte wereld buiten het bb-huis niet meer kunnen volgen hoe Sabine zal reageren als hij haar opzoekt. En hoe Bart weer zal reageren als zij hem netjes weer dumpt...

- WatHadJeDan
  donderdag 28 oktober 1999 @ 22:25:00 #15
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkķejoonee
pi_209927
Ik denk toch echt dat Mona en Bart beiden eieren voor hun geld kiezen...
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_209928
He, op de tribune zit kanonnevoer!
pi_209929
Waarom is Sabine niet in de studio? Ze moet Bart toch opvangen als ie zo weggaat?

donderdag 28 oktober 1999 @ 22:41:00 #18
798 voyeur
bemoeit zich
pi_209930
Bianca en Mona !?
Here we are now, entertain us.
  Redactie Frontpage donderdag 28 oktober 1999 @ 22:43:00 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_209931
Al vijftien minuten bezig en Daphne nog niet in beeld. BB wordt steeds leuker!
  donderdag 28 oktober 1999 @ 22:46:00 #20
483 sdb
Pluk de dag
pi_209932
Bart blijft dus! Bianca en Mona denken er nu een kwartiertje over na. Ik denk dat Mona weggaat (zoals eerder gezegd: 10.000 gulden voor 3 weken is goed verdiend). Flauw van BB om een opbeurende brief (niet dus) van haar kinderen te geven.
Life is a moment in space

pi_209933
Tsjaaaaaaaa!! Dus niet Bart, maar Bianc gaat er samen met Mona tussenuit!! Tadaa!!

Dat is wel shit, want dat waren de twee die de meeste kans hadden eruit gestemd te worden! Wie moeten er nu worden genomineerd?!?!?!

donderdag 28 oktober 1999 @ 22:49:00 #22
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209934
B. snapt dat ze toch wordt weggestemd, dus waarom dan geen 10 mille meenemen?

M. wordt (vooral hier) afgezeken in the real world en dat snappen haar kindertjes niet.

Dit is maar een voorspellinkje...

enne ik kan niet wachten op de nominaties hehheh.....
------------------

donderdag 28 oktober 1999 @ 22:52:00 #23
483 sdb
Pluk de dag
pi_209935
He gat, gaan ze weer een compilatie laten zien. Doet RTL Live ook elke dag. Niks BB-journaal. Eerder BB voor mensen die het niet volgen en toch willen mee praten.

donderdag 28 oktober 1999 @ 22:53:00 #24
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_209936
Hoor ik Mona nou zeggen dat ze bekenden had gezien???? hoe ken dat nou dan?....

en hadden ze haar vanalles verteld over negatieve publiiteit buiten?

The truth is out there.....
pi_209937
In de uitzending van half elf toen Willem de enveloppen moest halen, zei Rolf: "Daar liggen ze" en Willem reageert daarop met "Dat kun jij niet zien". Iemand anders die dit is opgevallen?
Ze denken dus nog steeds dat de dagboekkamer niet op tv te zien is!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 oktober 1999 @ 22:55:00 #26
862 Arcee
Look closer
pi_209938
Als er iemand uit gaat wordt er natuurlijk niet genomineerd maandag. Weer een saaie week...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 22:56:00 #27
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209939
quote:
op 10-28-1999 om 10:52 PM schreef sdb het volgende:
He gat, gaan ze weer een compilatie laten zien. Doet RTL Live ook elke dag. Niks BB-journaal. Eerder BB voor mensen die het niet volgen en toch willen mee praten.

Ze hadden denk ik niet gerekend op die reactie van de bewoners, ze wilden hun kostbare zendtijd uiteraard vullen met M. en B. (waarvan de psycholoogjes zeggen dat ze weg moet (denk ik))

pi_209940
quote:
op 10-28-1999 om 10:40 PM schreef mderooij het volgende:
Waarom is Sabine niet in de studio? Ze moet Bart toch opvangen als ie zo weggaat?

Ze heeft de griep
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:01:00 #29
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209941
THEY'RE OUT !!!!!!

Bianca Goes Nuts, and Mona as well

Nieuwe zielen zullen t huis betreden, denk ik dit wordt extra zendtijd, kannie missen

pi_209942
NAAAHHHHH
dit is VREEMD
maar toch ook lekker
en toch ook weer niet
ik weet niet meer wat ik moet denken
op wie moeten we nu in godsnaam kankeren??
laat iemand even iets zinnigs zeggen

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_209943
ik kan dit k*tkop van Sabine niet meer zien...
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:05:00 #32
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_209944
lekker duidelijk trouwens dat de streams net iets achterlopen op live... zodat ze lekker het testbeeld erop kunnen zetten als er iets gebeurt...
The truth is out there.....
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:10:00 #33
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209945
Wie staan daar in godsnaam allemaal?????

Jullie allemaal zeker met een lappy

Wat een drama zeg JANKEN Drama T.V., maar 100% beter dan GTST in ieder geval
Ruud heeft ook spoken gehoord, denkt zeker dat z'n familie er staat
------------------

pi_209946
Tjonge jonge zeg... wat is Bianca ZIELIGGGGGGG.. ze gaat gewoon vrijwillig weg omdat ze niet weggestemd wil worden. Ze wil gewoon de eer aan zichzelf houden. Echt triest..

Tja en van Mona had ik het wel verwacht. Toch is het wel jammer.

Ben benieuwd of er 2 nieuwe terug komen...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209947
quote:
op 10-28-1999 om 10:55 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
In de uitzending van half elf toen Willem de enveloppen moest halen, zei Rolf: "Daar liggen ze" en Willem reageert daarop met "Dat kun jij niet zien". Iemand anders die dit is opgevallen?

Scherp opgemerkt Cosmo! De opmerking viel me inderdaad op, maar koppelde deze conclusie er niet aan. Heel goed!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:36:00 #36
215 misterDre
Paint it black!
pi_209948
Hallo Fokkers, ik hou ontzettend veel van jullie ik ga nu naar m'n bed maar ik mis jullie nu al!!!!!!
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:37:00 #37
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_209949
Overigens, Hummie zei laatst al, dat wie er nu nog inkomt, niet de volle 250.000 kan winnen, maar een evenredig deel ervan. En inderdaad, Willem zei dat.
Life is what you make it.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:41:00 #38
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_209950
Mensen, mensen !!

Er zijn er twee uit, dus moeten er weer twee in Hierbij hoop ik dat de spionnen van VOO deze site goed bekijken!! We hebben namelijk een oproep gekregen over een zielige dakloze tweeling, zie: http://www.fokzine.net/funzone.fok Het lijkt me dus verstandig om deze twee dames onderdak te veschaffen in het BB-huis. Ik Ben er ook zeker van dat er heel wat meer zal gebeuren op de streams(indien geshowed)

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:43:00 #39
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_209951
Belachelijk! wat er nu gaat gebeuren! Waarom niet één nieuwe er bij. Het is van de zotte wat Veronica nu doet. Twee nieuwe en a.s. maandag gewoon nomineren. Ze mogen niet op de twee nieuwkomers nomineren! nogmaals: Belachelijk
Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.

pi_209952
Het begin mij te veel op John Lanting's "Theater van de lach" te lijken! Gatverdamme wat een opgezette bedoeling zeg, bah!

Mixed emotions by the dozens! Ruud's voorstel vond ik beter: volgende week niet nomineren en één nieuwe erbij (Ruud: vrouw graag ).

Mona had dus niet alleen met de psycholoog, maar ook met Hummie gesproken. Voorts gaf ze min of meer aan dat zij haar over de streep getrokken had (buitenwereld, publiciteit, e.d.). Wat een manipulatie, getver. Het werd overduidelijk dat VOO wist (ok, voor 99% misschien) wat er vanavond ging gebeuren. Rolf z'n geveinsde verbazing over Bianca's vertrek !

Ben boos, verdrietig en opgewonden tegelijk. Er gebeurt tenminste weer iets. Zal wel weer een berichtenstroom van jewelste opleveren. Op naar de 30.000 Danny!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:48:00 #41
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_209953
Zoals jullie weten deed Judas hetzelfde als Bianca, maar dan voor dertig zilverlingen.
Gemengde gevoelens dus: .exe (over ze HOE eruit is) maar ook (OMDAT ze eruit is).

En volgens mij is Ernst (van 'Moon') zo geschrokken van wat ie op dit forum las (op zijn nieuwe compu) dat ie meteen de BB-psych heeft gebeld.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_209954
De groep heeft een kratje gekregen;
Ruud zei: "Bedankt!" tegen BB.
Karin zei: "Maar ik heb toch liever die twee meiden terug."

Daar geloof ik niets van! K. heeft zich de laatste tijd volgens mij rot zitten ergeren aan Bianca.

donderdag 28 oktober 1999 @ 23:50:00 #43
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_209955
quote:
op 10-28-1999 om 11:17 PM schreef Stippel het volgende:
Scherp opgemerkt Cosmo! De opmerking viel me inderdaad op, maar koppelde deze conclusie er niet aan. Heel goed!

Ik denk dat jullie het fout hebben... Ik verstond zoiets als: "Alsof jij dat niet kan zien dan..." Een beetje sarcastisch bedoeld dus...

Ik kan het fout hebben hoor...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

donderdag 28 oktober 1999 @ 23:55:00 #44
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_209956
quote:

op 10-28-1999 om 10:55 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:

quote:
op 10-28-1999 om 11:17 PM schreef Stippel het volgende:

Ik vrees dat jullie het allebei niet goed hebben. Ik verstond dit:
Rolph: "Zie je ze liggen?"
Willem (schamper want weet dat Rolph dat WEL kan zien): "Dat kan jij niet zien?" of "Dat kan jij toch zien." Ik verstond niet goed of het toch of niet was, ik dacht niet, maar Willem antwoorde niet vragend. In ieder geval was het cynisch bedoeld.

Oh wat had ik graag gehoord wat Ruud over Rolph wilde gaan zeggen. Ruud: "Die Rolph .......... die Rolph ...." maar hij werd steeds onderbroken door de anderen. Ik denk dat Rolphie hoopte dat de regie weg zou schakelen.
Mona was net meer los gekomen, had er zin in. Nee die Ernst moet niet denken dat ie alleen maar de oude Mona terug heeft.

-----------------------------
Bianca: "Ik dacht, hopenlijk zou het nederlandse publiek mij goed gezind zijn en kan ik vertrekken."
Bianca: "Stappen, stappen!!
Rolph: "Ga voor, want ik ben even niet zo belangrijk."
Rolph: "Ik sta hier een beetje als malle Eppie bij een zeskamp."
Rolph: "Dit is niet helemaal wat we verwacht hadden."
Rolph: "Dat kan: DE KNOP !!"
Rolph: "Ik krijg net door ... in mijn oor .. EN DAT KAN WEL WAT ZACHTER, ANDRE."
Mona: "Dag en nacht op elkaars lip, dat heb ik met Ernst nog geen eens."
Mona tegen ernst: "Je had 't zo moeilijk he?"
sabine: "Die verwenkast gaat naar mijn smaak iets te weinig open."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:55:00 #45
483 sdb
Pluk de dag
pi_209957
Die nieuwelingen hebben ook zwijgplicht gekregen. Maar denken jullie dat ze dat vol kunnen houden?

donderdag 28 oktober 1999 @ 23:55:00 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_209958
Ik twijfel een beetje..... maar ergens heb ik het gevoel dat het niet alleen 'slechtheid' is van Veronica om dit geintje te flikken. Het kan natuurlijk ook mogelijk zijn dat de psycholoog hierachter zit.
Vantevoren is namelijk aangegeven dat de psych in zal grijpen als het nodig mocht zijn. En als dit geen ingrijpen is, dan weet ik het niet meer!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_209959
Sterke opmerkingen:

Karin: 'Dit is geen leuk grapje' (realiseerde zich meteen wat het aanbod inhield)

Bart: 'je komt nu wat ......' Rolf: 'ongelegen ?!? '

En laat het duidelijk zijn: Mona is niet vertrokken vanwege heimwee maar omdat haar kinderen werden geconfronteerd met de 'keiharde' publiciteit.
Dus al die mensen die hier om het hardst allerlei dieren met Mona in verband hebben gebracht kunnen trots op zichzelf zijn: intimidatie werkt!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_209960
quote:
op 10-28-1999 om 11:15 PM schreef Vicky het volgende:
Tjonge jonge zeg... wat is Bianca ZIELIGGGGGGG.. ze gaat gewoon vrijwillig weg omdat ze niet weggestemd wil worden

HELE DIKKE ONZIN....

Ze WILDE JUIST WEGGESTEMT worden om de anderen te sparen zei ze in haar speech. Ze voelde zich teveel vrienden met de anderen om dus mensen te nomineren, is écht zo gevoelig (of nog gevoeliger) dan ze laat zien. Ze is een open boek, en ik vind het jammer dat ze weg ging.

Bianca was een tof wijf, en naar mijn smaak de enige die oprecht was en het zal een lekkere saaie bende worden zonder haar.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_209961
quote:
op 10-28-1999 om 11:50 PM schreef miko het volgende:
Ik denk dat jullie het fout hebben... Ik verstond zoiets als: "Alsof jij dat niet kan zien dan..." Een beetje sarcastisch bedoeld dus...

Ik kan het fout hebben hoor...

k heb verstaan: "maar dat kan jij niet zien"

dacht toen ook: "weten ze niet dat ze daar gefilmd worden?"
maar daar staat toch een grote camera opgesteld? ze hebben toch ook Het Nederlandse Volk toegesproken vanuit die kamer?
....ikke nie snappen...

PS: willem NET in DBK! audio werkte niet

maar daar staat pontificaal een camera, hoor!

pi_209962
Ooooooh god, wij moeten even naar lucht happen & bijkomen van alle emotie's! Nee echt, het duizelt ons! Een paar dingen die ons zijn opgevallen:

* Mona is eigenlijk heel mooi.
* Bianca is dus tóch een buikspreekpop.
* De BB-advocaat, beter bekend als de Doodgraver van Dintheren, is een echte doctorandus!
* Rolf W. was in topvorm dankzij de selfhelp-bestseller "How To Stop Sniffing & Sneezing: Just Stop, Motherfucker!"
* Ernst, de man van Mona, was om de een of andere reden PISSEND link. Wel droeg hij een knap pak.
* "Dat is correct. Dat is helemaal correct. Ja hoor, correct."
* Bianca heeft zo weinig vriendinnen dat VOO voor de gelegenheid een blonde paspop uit de Bijenkorf-etalage had geleend.
* Professionele tv-pancake verdoezelt niet alle oneffenheden.
* "Ik ben de Bianca die ik ben."

Nu moeten we nog even uitblazen. De zaak rustig laten bezinken. Tot snel!

Een schizofreen is nooit alleen
pi_209963
sorry,door foutmelding twee keer gepost
Lucky 13
pi_209964
shit he!!!!!!!

moest ik werken vandaag(middagdienst)
vergeet ik de late uitzending op te nemen!!

gebeurd er dit,wat is die Veronica toch weer dom bezig he.

maar dit gaat wel weer spanning opleveren,wat we de laatste dagen toch allemaal wel miste dacht ik zo..

Lucky 13
pi_209965
quote:
op 10-29-1999 om 12:01 AM schreef The Two Sisters het volgende:
* Ernst, de man van Mona, was om de een of andere reden PISSEND link. Wel droeg hij een knap pak.

Ja dat viel mij ook op. Wat voor familie drama speelt zich hier af

pi_209966
Willem: nou, dan halen we de opdracht in ieder geval.

Ruud: "Als ik hier alleen kom te zitten, dan ga ik ook naar huis!"

pi_209967
Overigens had die massage van Ruud goed geholpen: Mona liep weer als een kievit!
pi_209968
quote:
op 10-28-1999 om 11:41 PM schreef Ted het volgende:
Het lijkt me dus verstandig om deze twee dames onderdak te veschaffen in het BB-huis. Ik Ben er ook zeker van dat er heel wat meer zal gebeuren op de streams(indien geshowed)

Ik hoop inderdaad voor Willem en Ruud dat er 2 vrouwen bij komen. Nog een dag of twee en ze gaan aan elkaars kont zitten.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:13:00 #57
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_209969
quote:
HELE DIKKE ONZIN....

Ze WILDE JUIST WEGGESTEMD worden om de anderen te sparen zei ze in haar speech. Ze voelde zich teveel vrienden met de anderen om dus mensen te nomineren, is écht zo gevoelig (of nog gevoeliger) dan ze laat zien. Ze is een open boek, en ik vind het jammer dat ze weg ging.

Ik vind het echt fijn voor je dat je die martelaarsspeech zo gulzig oplikte, maar ik geloof er niks van. Ik zag Bianca's ogen toen Rolf zijn uitleg gaf, en wist meteen: die gaat...

En dan de manier waarop ze alles weer door de ether gooide... brrrrrrr ze vindt het allemaal net iets te interessant wat ze zelf te vertellen heeft...
V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:14:00 #58
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_209970
quote:
op 10-29-1999 om 12:01 AM schreef The Two Sisters het volgende:
Ooooooh god, wij moeten even naar lucht happen & bijkomen van alle emotie's! Nee echt, het duizelt ons! Een paar dingen die ons zijn opgevallen:

* Mona is eigenlijk heel mooi.
* Bianca is dus tóch een buikspreekpop.
* De BB-advocaat, beter bekend als de Doodgraver van Dintheren, is een echte doctorandus!
* Rolf W. was in topvorm dankzij de selfhelp-bestseller "How To Stop Sniffing & Sneezing: Just Stop, Motherfucker!"
* "Dat is correct. Dat is helemaal correct. Ja hoor, correct."
* Bianca heeft zo weinig vriendinnen dat VOO voor de gelegenheid een blonde paspop uit de Bijenkorf-etalage had geleend.
* Professionele tv-pancake verdoezelt niet alle oneffenheden.
* "Ik ben de Bianca die ik ben."

Nu moeten we nog even uitblazen. De zaak rustig laten bezinken. Tot snel!

Nou heh? TERING HE wat een raar gedrocht zat daar op de tribune als vriendin van Bianca... Inderdaad net een opblaaspop...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:17:00 #59
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_209971
quote:
op 10-29-1999 om 12:13 AM schreef Verbal het volgende:
Ik vind het echt fijn voor je dat je die martelaarsspeech zo gulzig oplikte, maar ik geloof er niks van. Ik zag Bianca's ogen toen Rolf zijn uitleg gaf, en wist meteen: die gaat...

En dan de manier waarop ze alles weer door de ether gooide... brrrrrrr ze vindt het allemaal net iets te interessant wat ze zelf te vertellen heeft...
V

Inderdaad, helemaal mee eens... Bianca is op zich OK, maar haar absoluut favoriete woord en gespreksonderwerp is "IK"...

Walgelijke eigenschap...

Michel

-E. Cartman '99

pi_209972
Willen is nu naar DBK geroepen!
(had in DBK om duidelijkheid gevraagd over nieuwe deelnemers en stemmen volgende week en hij wilde ook wel weten hoe het met kinderen gaat)

vervolg: Willem heeft post voor de groep gekregen..
(waaronder post van oma connie.. maar die kennen ze niet..)

pi_209973
quote:
op 10-29-1999 om 12:13 AM schreef Verbal het volgende:

Ik ben blij dat er nog zulke slimme mensen zoals jij bestaan, die ons de ogen kunnen openen.

Ik zie het nu allemaal een stuk helderder, bedankt.

Grtz,

MiRR0RMaN.
P.S. Ik weet zeker dat je met al die slimheid ook wel de zekere sarcasme in deze text kan ontdekken, succes!

pi_209974
Bianca die zichzelf altijd zo interessant vindt. Heeft ze nou echt niet door dat ze een enorme nederlaag heeft geleden door te vluchten?

Ze had moeten blijven. Dan was ze volgende week weliswaar weggestemd maar had ze het pand zonder 10k maar wel met opgeheven hoofd verlaten.

Hoe kun je jezelf zo vernederen voor 10k?

Van Mona kan ik het nog begrijpen. Aan de kop van haar man te zien was daar echt wat aan de hand. Verder liep zij tenminste ook niet krampachtig een image van sterke onafhankelijke vrouw op te houden

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:32:00 #63
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_209975
Het geld heeft volgens mij alleen een bijbetekenis. Het geeft vind ik juist de mogelijkheid om het huis met opgeheven hoofd te verlaten. Ik vind dat je de dingen ook eens positief moet kunnen zien, maar we bevinden ons nu eenmaal in een land van heel erg veel zure mannetjes en vrouwtjes die niets liever doen dan achter de gordijntjes mieren penetreren (blijkt).
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:32:00 #64
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_209976
Het geld heeft volgens mij alleen een bijbetekenis. Het geeft vind ik juist de mogelijkheid om het huis met opgeheven hoofd te verlaten. Ik vind dat je de dingen ook eens positief moet kunnen zien, maar we bevinden ons nu eenmaal in een land van heel erg veel zure mannetjes en vrouwtjes die niets liever doen dan achter de gordijntjes mieren penetreren (blijkt).
pi_209977
quote:
op 10-29-1999 om 12:32 AM schreef Mars het volgende:

De 10k speelt inderdaad een secondaire rol. Maar waar het met dit spel om gaat is juist dat je ook als het moeilijk wordt toch doorgaat. Ik vind het ronduit spelbederf als je er halverwege uitstapt omdat je het niet meer zo leuk vindt of omdat je vindt dat je je "persoonlijke doelen" bereikt hebt. En het is niet alleen spelbederf maar ook een enorme persoonlijk afgang als je uitgeselecteerd bent uit 3000 kandidaten en dan op deze manier het spel verpest door weg te lopen.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:08:00 #66
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_209978
Ik zie BB niet als een spel maar als een experiment met entertainmentswaarde. Ik denk dan ook dat om krampachtig in het huis te blijven terwijl je je niet goed voelt om 'het spel te winnen' niet de opzet van BB is. Natuurlijk zal er een winnaar uitkomen. Maar de dingen die gaandeweg gebeuren zijn veel interessanter.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:15:00 #67
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209979
Als ik het niet meer zie zitten en er ligt 10.000 op tafel zou ik het ook pakken. En je gaat nog met stijl weg ook, door zelf te gaan en je niet te laten wegstemmen!
Groowwwl!

pi_209980
quote:
op 10-29-1999 om 01:08 AM schreef Mars het volgende:
Ik zie BB niet als een spel maar als een experiment met entertainmentswaarde. Ik denk dan ook dat om krampachtig in het huis te blijven terwijl je je niet goed voelt om 'het spel te winnen' niet de opzet van BB is. Natuurlijk zal er een winnaar uitkomen. Maar de dingen die gaandeweg gebeuren zijn veel interessanter.

Het is net wat je zoekt in BB. Voor mij was ook het spelelement erg belangrijk, en dat is nu grondig verpest.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:19:00 #69
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_209981
Met mond open deze avond voorbij zien trekken. Wat er nog nagalmt zijn enkele uitspraken:

(28-10)
Bart tegen BB: "Je komt een beetje ongelegen."
Sabine: "Die verwenkast gaat naar mijn smaak iets te weinig open."
Bianca: "en dan kunnen we miscchien ook nog van elkaar leren.." Bart: "Next!"
Bianca: "Ik dacht, hopenlijk zou het nederlandse publiek mij goed gezind zijn. Dan kan ik vertrekken."
Bianca: "M'n strategie was om volgende week weg te gaan." (niet helemaal letterlijk)
Bianca: "Misschien heb ik het verborgen gehouden voor de groep, maar niet voor de psycholoog."
Bianca: "Stappen, stappen!!
Rolph: "Zie je ze liggen?" Willem (cynisch): "Dat kan jij niet zien?" of "Dat kan jij toch zien."
Rolph: "Ga voor, want ik ben even niet zo belangrijk."
Rolph: "Ik sta hier een beetje als malle Eppie bij een zeskamp."
Rolph: "Dit is niet helemaal wat we verwacht hadden."
Rolph: "Dat kan: DE KNOP !!"
Rolph: "Ik krijg net door ... in mijn oor .. EN DAT KAN WEL WAT ZACHTER, ANDRE."
Mona: "Dag en nacht op elkaars lip, dat heb ik met Ernst nog geen eens."
Mona tegen Ernst: "Je had 't zo moeilijk he?"
Maurice: "Geef mij maar een opblaaspop." Karin: "....."
Maurice: "Ik vind Bianca af en toe een beetje te aggressief."
Karin over Bianca: "Haar haren staan meteen recht op."
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich voor te schamen."
Karin: "... zodat we er 1 of andere idioot bij krijgen."
Willem: "Niet klagen maar dragen."
Ruud: "Ik wou iemand vragen uit het publiek om proefpersoon te spelen."
Ruud: "... het intemederend drukken."
Ruud: "tweede stap begin je met eforages"
Ruud: "dan pak ik eigenlijk de tussenrugspiertjes."
Ruud: " 't is een indactie tussen twee mensen."
Ruud: "In grote lijnen is dit het masseren van de rug."
Ruud: "Als het maar een vrouw is."
Ruud: "Zeg die Rolph .......(anderen kletsen door)... die Rolph ....(anderen kletsen door)"
Ruud: "Tegenwoordig is het allemaal van computertje hier computertje daar."

----------------------
Johan Cruiff: "Ik ben overal tegen. Totdat je een besluit neemt. Dan ben ik er voor. Lijkt me logisch."

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 29 Oktober 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_209982
quote:
op 10-29-1999 om 01:15 AM schreef Panther het volgende:
Als ik het niet meer zie zitten en er ligt 10.000 op tafel zou ik het ook pakken. En je gaat nog met stijl weg ook, door zelf te gaan en je niet te laten wegstemmen!

Met de laatste zin ben ik het oneens. Hoe vindt jij het als je met mensen een spel speelt (bijv risk ofzo) en iemand die er op dat moment minder goed voor staat loopt weg van de tafel omdat ie er geen zin meer in heeft? Ik vind dat spelbederf en zeker geen kwestie van "de eer aan jezelf houden"

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:23:00 #71
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209983
Zit wel wat in ja, Aernoud. Maar toch, op dat moment kan ik me ook voorstellen dat je voor jezelf gaat, en niet voor anderen. Vooral als je al niet lekker ligt in de groep....
Groowwwl!

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:24:00 #72
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_209984
Wat ik me afvraag ........ waarom in vredesnaam TWEE enveloppen???

Dit was zo voorspelbaar....

Voor Mona heb ik enkel respect.....
maar voor BiaJanca, het meest voorspelbare wezen in het BB huis, absoluut niet, en zeker niet voor haar reactie.....het "was haar tactiek"(??????)

snapte de strekking van deze woorden dus absoluut niet.......

gatverdamme......hoop dat ze ergens ook een baantje als decor krijgt aangeboden..

biJancablauw,past bij jou

vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:25:00 #73
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209985
Moeten we dit topic niet eens sluiten Danny? Ik scroll me zo onderhand rot hier.
Groowwwl!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')