als je een stukje van je vinger wegsnijdt is er minder aan de handquote:Op maandag 4 februari 2008 15:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och het zal vast jeuken. Maar verschikkelijke pijnen kan je er ook niet aan over houden.
1x mijn rechter wijsvinger zowat geamputeerd bij het middelste kootje, maar daarmee ben ik geeneens naar de dokter geweest.
Beetje WB40 eroverheen spuiten om de olie te neutraliseren, kleuren tape eromheen en doorgaan.
Als je nu strak in je hand, pols of duim snijdt ok, maar bij een gewone vinger is maar weinig aan de hand
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
als je een stukje van je vinger wegsnijdt is er minder aan de hand![]()
![]()
Jij bent dom. Als je kijkt zie je dat hij daar al op de eerste hulp is. D'oh.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:38 schreef Maarten02 het volgende:
niet meteen naar de eerste hulp, maar wel snel even pic's maken voor Fok!
Ja idd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:38 schreef Maarten02 het volgende:
niet meteen naar de eerste hulp, maar wel snel even pic's maken voor Fok!
chipszak in dokteroutfitquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat voor iemand met een geneeskunde opleiding.
Ik weet niet zo zeker of ik nu nog wel wil dat jíj degene bent die later mijn hartje gaat reanimeren, intox.![]()
![]()
Dat is nu nietmeer nodig hèquote:Op maandag 4 februari 2008 15:23 schreef l3laster het volgende:
Ga je nagels eens knippen man!
Gelukkig heb ik het rokje daarvoor al.quote:
Owned iddquote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik nog wel mn complete pink
pics mits outfitquote:Op maandag 11 februari 2008 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het rokje daarvoor al.![]()
Pas je een beetje op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |