abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59265074
Eentje van Voetbalprimeur:

Sebastian Prodl is één van de weinige lichtpuntjes in de matige selectie van Oostenrijk. De talentvolle mandekker verdient zijn geld in de Duitse competitie bij Sturm Graz, maar kan daar nog niet rekenen op een basisplaats. In het Oostenrijkse elftal is de 20-jarige Prodl wel verzekerd van speelminuten. Scoorde onlangs nog in het oefenduel met Nederland en gaat op het EK een goede indruk achterlaten. Door lengte (1,96 meter) en kopkracht gevaarlijk bij dode spelsituaties. Gaat na het EK in eigen land naar Werder Bremen.
pi_59279438
Drama dat voetbalprimeur:

In de kwalificatie liet Pavlyuchenk al zien zeer belangrijk te kunnen zijn voor Rusland. Hij scoorde twee keer in het gewonnen thuisduel met Engeland (1-0).
pi_59279497
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:42 schreef Sensation89 het volgende:
Eentje van Voetbalprimeur:

Sebastian Prodl is één van de weinige lichtpuntjes in de matige selectie van Oostenrijk. De talentvolle mandekker verdient zijn geld in de Duitse competitie bij Sturm Graz, maar kan daar nog niet rekenen op een basisplaats. In het Oostenrijkse elftal is de 20-jarige Prodl wel verzekerd van speelminuten. Scoorde onlangs nog in het oefenduel met Nederland en gaat op het EK een goede indruk achterlaten. Door lengte (1,96 meter) en kopkracht gevaarlijk bij dode spelsituaties. Gaat na het EK in eigen land naar Werder Bremen.
Wat is hier dan de fout?
pi_59279526
in de Duitse competitie bij Sturm Graz
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59279533
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:50 schreef Sensation89 het volgende:
Drama dat voetbalprimeur:

In de kwalificatie liet Pavlyuchenk al zien zeer belangrijk te kunnen zijn voor Rusland. Hij scoorde twee keer in het gewonnen thuisduel met Engeland (1-0).
pi_59279565
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef dndiek het volgende:
in de Duitse competitie bij Sturm Graz
Aha, geheel overheen gelezen
Dat is wel een blunder ja
pi_59328670
voetbalcentraal:

Het is niet echt een blunder maar het ziet er toch behoorlijk slordig uit imo
pi_59346888

Goh, wat zou Ballack van die nederlaag vinden?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_59399702
Dat meen je niet .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59400553
Geen echte blunder maar wel fout:

http://www.voetbalprimeur(...)uitspraken_Vink.html

"irriteert zich aan" is onjuist taalgebruik
pi_59479112
Geen echte blunder maar wel fout:

http://www.voetbalprimeur(...)enkt_aan_Veloso.html

"Veloso heeft al gezegd een transfer naar de Italiaanse hoofdstad zeker te zien zitten."

Milaan? Hoofdstad?
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:15:46 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59514725
Uit een stukje van VI.nl
quote:
Farnerud zelf staat volgens Elefalk niet onwelwillend tegenover een overstap naar Nederland. 'Pontus is dol op Holland en zou er graag willen spelen, ook al omdat hij met zijn kwaliteiten in de Nederlandse competitie past. Voor hem is het belangrijk dat hij terechtkomt in een goed elftal en dan is de grote van de club niet eens het belangrijkste.'
Kom op, dit kan zelfs op de basisschool niet meer.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:00:04 #165
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59519823
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze is wel echt heel erg:

[ afbeelding ]

http://nbcsports.msnbc.com/id/25120120/?pg=1#spt_SoccerWives

Dat zou ze wel willen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:08:30 #166
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59720905
quote:
Jeroen op den Kamp is er met Fortuna Sittard niet uitgekomen. De 23-jarige verdediger gaat op zoek naar een nieuwe club.

Op den Kamp vroeg een verbetering van zijn contract. 'Fortuna wilde mij aan mijn doorlopende contract houden. Dat stamt nog uit de tijd dat ik studeerde', aldus de verdediger in De Limburger.

Fortuna Sittard kon het tegenbod niet accepteren. 'Jammer dat het zo afloopt, Fortuna is mijn club', aldus Op den Kamp. 'Ik speel hier al elf jaar, maar soms heb ik het idee dat ze dat ook tegen je gebruiken. Dat ze denken, die voetbalt hier al zo lang, die blijft toch wel.'

Hoewel afgestudeerd als fysiotherapeut wil Op den Kamp zijn carrière niet opgeven. Ik wil wat proefstages regelen. Misschien kan ik dan een contract afdwingen. Waar maakt me niet zo veel uit. Ik ben niet de speler die veel kan gaan eisen. Mocht dat niet lukken dan ga ik als fysio aan de slag en voetbal ik volgend jaar voor mijn hobby bij een amateurclub.'
VI
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:42:22 #167
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59735669
VZ:
quote:
Eerste training Galatasaray: Lincoln spoorloos
Geschreven op vrijdag, 27 juni om 15:36

Voor Galatasaray is de voorbereiding voor het seizoen 2008/2009 inmiddels gestart. Waar Michael Skibbe voor het eerst als trainer zijn stempel op de groep probeerde te drukken, schitterde de Braziliaanse spelmaker Lincoln door afwezigheid. De 29-jarige Lincoln bleek spoorloos tijdens de eerste groepstraining en liet niets van zich horen. Iets waar Skibbe geen boodschap aan heeft. De Duitse oefenmeester overweegt om Lincoln per direct uit zijn selectie te zetten en geen gebruik meer te maken van de Braziliaan. "Het team draait niet alleen om Lincoln."

"We hebben een grote groep van zeer goede spelers," liet Skibbe na afloop van de eerste training weten. "Lincoln is ook een goede speler, maar we zijn niet afhankelijk van hem. We hebben meer spelers die over uitzonderlijke kwaliteiten beschikken." De trainer doelt hiermee op Arda Turan (21), die een sterke indruk achterliet op het EK.

Voor Lincoln, die eerder in Duitsland voor Bayer Leverkusen en Schalke 04 speelde, kan zijn afwezigheid nog een dure grap worden. Voor iedere dag dat de spelmaker zijn gezicht niet laat zien bij Galatasaray moet hij een bedrag van 50.000 euro betalen.
Dat moet natuurlijk Kaiserslautern zijn.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:47:55 #168
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59735751
quote:
Slowakije stelt kampioenenmaker aan als bondscoach

27/06/2008 15:03

Vladimir Weiss is de nieuwe bondscoach van Slowakije. De 43-jarige trainer is de opvolger van Jan Kocian, die vanwege matige resultaten geen contractverlenging kreeg.

Weiss was tijdens het afgelopen seizoen zeer succesvol met Inter Bratislava. De club werd kampioen van de Slowaakse competitie en legde bovendien beslag op de nationale beker. De nieuwe bondscoach was als speler international. Weiss kwam negentien keer uit voor Tsjechoslowakije en nog eens twaalf keer voor Slowakije na de onafhankelijkheid van dat land.

Met drie zeges, vijf gelijke spelen en negen nederlagen was het bondscoachschap van Kocian weinig succesvol. Zijn opvolger Weiss komt met Slowakije uit in Groep 3 van de WK-kwalificatie met Polen, Noord-Ierland, Slovenië, San Marino en Tsjechië als tegenstanders.
VI, Inter Bratislava moet Artmedia Bratislava zijn.
pi_59748911
AD. Top-3 begint met uitduel. In het artikel staat dat Vitesse en Groningen de eerste wedstrijd spelen. Bij het fotobijschrift staat FC Utrecht en Vitesse.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59796007
Nu.nl
quote:
Romario bij afscheid Stam

ZWOLLE - Romario is één van de vele internationale topvoetballers die heeft toegezegd in actie te komen bij het afscheidsduel van Jaap Stam.
De voormalig Nederlands international wordt op 26 juli in het stadion van FC Zwolle uitgezwaaid.

Stam speelt met 'zijn' selectie tegen Ajax. Naast Romario heeft hij onder anderen Clarence Seedorf, Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert en Edgar Davids uitgenodigd. Voor de wedstrijd zijn reeds alle kaarten verkocht.

Naast Romario, met wie Stam bij PSV speelde, komen uit het buitenland ook bijvoorbeeld Paolo Maldini, Alessandro Nesta en Gennaro Gattuso.

Stam sloot eind vorig jaar als Ajacied zijn loopbaan wat eerder dan gepland af. Hij had te veel last van blessures.
Sinds wanneer speelden die samen bij PSV?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 30 juni 2008 @ 22:37:41 #171
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59806123
Volgens RTL teletext

Deco van Chelsea naar Barcelona

[ Bericht 15% gewijzigd door vitessezuid113 op 30-06-2008 22:47:53 ]
pi_59830680

De uitslag van een jaar geleden. Overigens stond geen enklele doelpuntenmaker op het veld vandaag...

(het werd overigens 0-6
pi_59831415
Whehe, hoe dom.
That's all folks!
pi_59837601
quote:
Zuiverloon: ‘Mooie volgende stap’
Geschreven op woensdag, 2 juli om 11:24

Gianni Zuiverloon meent dat de overgang van de Nederlandse subtopper Heerenveen naar de Engelse promovendus West Bromwich Albion een mooie volgende stap is in zijn carrière. De verdediger tekent nog woensdag een contract bij The Baggies. ”Aan de ene kant vind ik het jammer een club als Heerenveen te verlaten, maar dit is een mooie volgende stap in mijn carrière,” zo verklaart de geboren Rotterdammer in een reactie aan De Telegraaf. “De club heeft grote indruk op me gemaakt.”

Zuiverloon was al enige tijd in gesprek met de club, die het afgelopen seizoen als tweede eindigde in de Championship League. “Ik heb er al een keer rondgekeken,” zegt hij. “Morgen (donderdag, red.) word ik voorgesteld aan mijn ploeggenoten en ik zal zo snel mogelijk op het trainingsveld staan.”
Voetbalzone.nl

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59837763
Toppertje, dat VZ
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')