De offensive records zullen wel een tijdje blijven staan, maar ja voor de rest, best of the rest, ondanks een 18-1 record...quote:Op maandag 4 februari 2008 04:18 schreef rgras het volgende:
Best wel jammer: over tien jaar zullen de '07 Patriots niet/nauwelijks meer herinnert worden, ondanks dat ze 18-1 zijn.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn......quote:Op maandag 4 februari 2008 04:23 schreef popolon het volgende:
Wat een ge-wel-di-ge superbowl.
Tuurlijk wel....Spygate!!quote:Op maandag 4 februari 2008 04:18 schreef rgras het volgende:
Best wel jammer: over tien jaar zullen de '07 Patriots niet/nauwelijks meer herinnert worden, ondanks dat ze 18-1 zijn.
Volgend seizoen blijf je gewoon.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:23 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn......
Nou ja, iedereen zal deze ploeg nog wel een tijdje onthouden. Het is toch het team dat in het begin van het jaar iedereen oprolde en vernederde en het in de belangrijkste wedstrijd niet waar kon maken.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:18 schreef rgras het volgende:
Maarja, de Patriots offense was behoorlijk slecht (en de Giants #D was natuurlijk formidabel).
Beloofd, maar ik kan niet tegen unbeaten teams....(en laten we maar zwijgen over de Fok Fantasy League)quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:25 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Beloofd, maar ik kan niet tegen unbeaten teams....(en laten we maar zwijgen over de Fok Fantasy League)
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:25 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Beloofd, maar ik kan niet tegen unbeaten teams....(en laten we maar zwijgen over de Fok Fantasy League)
Zou ie niet op de wireless van de buurvrouw nagelbijtend de scores hebben zitten volgen?quote:Op maandag 4 februari 2008 04:27 schreef popolon het volgende:
't Is maar goed dat ScienceFriction in Ierland zit en 't niet kon zien.
De Patriots zijn een geweldig team, zeer diep ook....die doen de komende jaren echt wel mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:27 schreef rgras het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat de Pats het volgend jaar beduidend slechter gaan doen.. waarschijnlijk zonder Junior Seau en Tedi Brusci.
Das nieuw...... NOTquote:Op maandag 4 februari 2008 04:28 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat deed die Belichick nou vreemd
Zo doet hij altijd na een loss.Bad loser!Volgens mij deed de videocamera het niet goed vandaag....quote:Op maandag 4 februari 2008 04:28 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat deed die Belichick nou vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |