abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56517163
Paul is sowieso strafbaar omdat hij een telefoon de gevangenis heeft in gesmokkeld en omdat hij het onderzoek gefrustreerd heeft.
Want alleen een vader zou het er voor over hebben om een lijk (alleen) te dumpen. Vrienden zouden eisen dat Joran ook mee zou gaan.

Maar waarschijnlijk is hij ook de man die alleen het lijk gedumpt heeft, ik sluit niet uit dat Paul ook geslachtsgemeenschap heeft gehad met Natalee.

Wat is jullie visie op Pa van der Sloot?

vorige topics werden gesloten, maar dit is wel een nieuw topic, want er is nog geen topic over zijn corrupte vader en diens corrupte vriendjes.
Dus voor die moderator Buzzer: Dit is gewoon een uniek topic en zolang je niet reageert op mijn privebericht of niet vertelt waarom je mijn vorige topics gesloten hebt, is er geen reden in deze democratie wereld om deze te sluiten en dat weet jij.

"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56517176
Donder op.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  PR/Manusje van alles maandag 4 februari 2008 @ 01:14:01 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56517204
doe het nou in een bestaand topic
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 4 februari 2008 @ 01:14:16 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_56517209
de aanhouder wint niet altijd
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 4 februari 2008 @ 01:14:45 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_56517219
een volgens topic is ban
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')