abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209848
Wat is dat dit voor onzin! Gaan ze nu bewoners juist STIMULEREN om het huis te verlaten??
pi_209849
Ik ben het helemaal eens met Aernout. het gaat gewoon nergens over. Je kan er bijna gif op innemen dat Mona het huis zal verlaten. Ik bedoel 10.000 gulden is geen kattepies. Veronica verziekt het programma dusdanig dat ik er bijna niks meer aan vind
verwijderd door fa......
pi_209850
Trouwens Aernout hoe gaat het met spedia???
verwijderd door fa......
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:33:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_209851
Als *IEDEREEN* vertrekt, dan trakteer ik IEDEREEN hier op een pilsje..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:38:00 #5
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_209852
Wacht, loop niet te hard van stapel...

OK, misschien gaat Mona wel... Maar de rest? Ik weet het niet...

Ik verwacht dat ze een beetje afstandig reageren: "het gemene BB probeert ons gek te krijgen"... Wat overigens waar is...

Ik ben zelf heel benieuwd naar de keuze van Mona, Bart en Bianca...

De rest blijft wel denk ik...

Je kan je ook afvragen WAAROM V. dit doet: willen ze graag een NIEUWE bewoner in de groep gooien? Misschien omdat dat leuke tv maakt? (Denk aan de eerste week van Mona...)

We will see...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_209853
Tja wat heet spelbreker als jezelf de regels hebt gemaakt en ook kan wijzigen wanneer je wilt?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_209854
Ik sluit mij aan bij de mening van Aernout. Ik vraag mij af of de brief inderdaad eerder werd gegeven om Mona op te vrolijken. Ik denk dat ze geen leuke nieuwtjes hadden om vanavond uit te zenden. Vandaar ff de brief geven en de knuppel in het hoederhok gooien. Leve de kijkcijfers! (YUCK) Echt walgelijk Rolf en crew!

donderdag 28 oktober 1999 @ 20:44:00 #8
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_209855
Ze proberen Mona er uit te krijgen omdat ze nu veel in bed ligt. Tel de som maar op:
Eerst een mededeling als er iemand vertrekt kan er ten alle tijden iemand anders bijkomen.
Gevolgd door een brief voor mona met de mededeling dat het niet goed gaat met een oppas en dat de kinderen worden gepest. Dan komt Adrolf X Wouters met 2 envelopjes....
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_209856
mona zit d'r nog maar net, em 10.000 is snel verdiend... ik zou 't wel weten

BB wordt steeds bedenkelijker, "de regels" blijken geen regels te zijn als d'r nu een nieuwe kandidaat komt kan ie ook niet eens meer voor de hoofdprijs gaan, yep dit is natuurlijk met voorbedachte rade want straks worden de 10.000 enveloppen aangeboden.
zowiezo belachelijk dat die mona d'r bijgeplaatst is

donderdag 28 oktober 1999 @ 20:48:00 #10
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_209857
Zoals ik in een ander topic al zei:

"Ik vind het wel erg toevallig allemaal; eerst wordt Bart verteld in de DBK dat V. een ander persoon kan plaatsen als een bewoner vrijwillig weg gaat, dan krijgt Moon die broef, en vervolgens biedt V. 10.000,00 voor maximaal twee bewoners die vrijwillig weggaan... hmmm..."

Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_209858
Geld stinkt (NOT)

Maar wat is nou 10k t.o.v. eeuwige roem?

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 28 Oktober 1999).]

donderdag 28 oktober 1999 @ 20:48:00 #12
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_209859
Bij elk spel dienen de regels van te voren vast te staan. Dit is geen spel meer.
VOO fokt met alles en iedereen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_209860
Veronica heeft zichzelf regelrecht gedegradeerd tot de EO van de commerciele omroepen. In een keer rekening houden met mensen, terwijl 5 minuten ervoor ze uitgemaakt worden voor een stel kleuters!
10.000 piek aanbieden om mensen te stimuleren het huis te verlaten. Zijn ze helemaal gek geworden. Of zijn ze vergeten waar dit programma over gaat? Tuurlijk het biedt een nieuwe kans om bewoners in te brengen, maar als deze net z'on zwak gestel als mona hebben is dit ook snel afgelopen. Big Brother wordt op deze manier een nietszeggende en inhoudsloze soap.

Ik heb een veel beter plan. Biedt gvd iedereen 10.000 gulden om te blijven (gewoon gegarandeerd geld bedrag als je niet wegloopt). Hummie is een echte roddel crack maar het ontbreekt haar totaal aan een goede business visie. Hummie bedankt voor niks, trut!

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_209861
Ik vind het allemaal wel lachuh
laat veronica lekker
we gaan TOCH allemaal weer kijken vannavond dus het is VOO weer gelukt. ik blijf erbij
geniale zet.
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_209862
Ik vind het juist heel leuk dat er deze optie geboden word...
VOO heeft het "spel"bedacht en kan dus alles veranderen als ze dat nodig achten.. en zeg nu zelf.. het werd toch saaaaaaai daar in die keet! Nu hebben ze ongeacht of er iemand vertrekt of niet tenminste stof om over te debatteren...
pi_209863
Misschien wordt de band binnen de groep juist versterkt. Zo van: We laten ons niet gek maken.
Met z'n allen tegen V.
Maar dat is logisch...

pi_209864
ja , errrrrrrrruuuuggggg saai wordt 't allemaal. maar ze kunnen de keet toch ook gewoon in de fik steken... ben benieuwdd wie d'r dan nog blijft zitten..... voor 250 k hahahahaha
pi_209865
Hoe het ook zij, de essentie van dit spel is dat je de uitputtingsslag van 100 dagen met dezelfde mensen afgesloten van de buitenwereld e.d. gaat uitzitten.

Voor ons (kijkers en fokkers) is het leuk en interessant om te zien hoe mensen dat doorstaan en hoe de onderlinge verhoudingen veranderen.

Als Veronica dit alles nu gaat verpesten met deze vage actie ben ik denk ik snel m'n interesse voor dit programma kwijt

pi_209866
quote:
op 10-28-1999 om 09:01 PM schreef Aernout het volgende:
Hoe het ook zij, de essentie van dit spel is dat je de uitputtingsslag van 100 dagen met dezelfde mensen afgesloten van de buitenwereld e.d. gaat uitzitten.

Voor ons (kijkers en fokkers) is het leuk en interessant om te zien hoe mensen dat doorstaan en hoe de onderlinge verhoudingen veranderen.

Als Veronica dit alles nu gaat verpesten met deze vage actie ben ik denk ik snel m'n interesse voor dit programma kwijt

naaaahhh dit vind ik een beetje flauw
iedereen zit te zeiken dat het zo saai is
nou maken ze het spannend en is het ook niet goed. En dit stelt ze toch weer op de proef of niet, dus is het intressant om te kijken hoe ze zich hier weer doorheenslaan

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_209867
quote:
op 10-28-1999 om 08:53 PM schreef bvd2k het volgende:
Ik vind het allemaal wel lachuh
laat veronica lekker
we gaan TOCH allemaal weer kijken vannavond dus het is VOO weer gelukt. ik blijf erbij
geniale zet.

Hoezo, geniale zet? Mona zou hoe dan ook het huis willen verlaten. Zowieso dus drama vanavond. Maar VOO willen haar graag belonen met 10.000 piek????!!. VOO probeert dus haar gezicht te redden door het geheel om te draaien. Mona gaat volgens VOO straks weg om het geld terwijl ze allang uit zichaelf besloten had om weg te gaan.

pi_209868
Let op mijn woorden
MONA GAAT NIET WEG vannavond
hoe jammer ik dit ook vind

pi_209869
Inderdaad Aernout! Van het originele idee blijft op deze manier maar weinig over. Straks is er over een maand een compleet nieuwe groep bewoners (wat dus gewoon kan vlgs de VOO regels)!! Niks 100 dagen dus, gewoon zolang je zelf zin hebt en zolang VOO je wilt houden!!
pi_209870
quote:
op 10-28-1999 om 09:01 PM schreef Aernout het volgende:

You are Right aernout!

donderdag 28 oktober 1999 @ 21:24:00 #24
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_209871
quote:
op 10-28-1999 om 09:06 PM schreef bvd2k het volgende:
Let op mijn woorden
MONA GAAT NIET WEG vannavond
hoe jammer ik dit ook vind

Hoe kun je dat zeggen bvd2k ??????
Het is zonneklaar dat het Mona is, en ws Bart vanwege het aanbod voor twee. Rolph speelt weer zijn rol van quizmaster, maar bij deze tussenronde staat de uitslag echt al vast. Mona heeft een (niet) misselijke brief gehad. Ze wilde dat Bianca stukken las, heeft de ergste niet voorgelezen. Ernst is het goed zat en vindt zijn "gedwongen" volgen van Mona's doen en laten via tv en intrenet een kwelling. Dat verziekt de altijd gezellige sfeer in huize Mona-roze bedaarlijk, want de kinderen, de zussen, pa en ma en natuurlijk de klanten in de bakkerij en cafe, beginnen het allemaal toch wat ranzig te vinden en zijn hun vanzelfsprekende greep op Mona helemaal kwijt. Daar heeft Ernst het meest last vast en ik denk dat hij bij V is binnenstapt en een deal heeft gesloten. Way to go Ernst !!

--------------------
Ruud: "Ik wou iemand vragen uit het publiek om proefpersoon te spelen."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_209872
HOW LOW CAN YOU GO

Karin, op reactie van de BDK: Dit is bedoeld om ons als groep sterker te maken.
Mona staat(ook letterlijk) nu niet goed in haar schoenen,dus ik weet niet of ze die pegels pakt. Ik hoop het niet. Van Bart ben ik nog niet zo zeker,maar verwacht het ook niet,maar ja je weet het niet.
Geld of principe kwestie (hiermee bedoel ik het blijven binnende groep,en niet die van V. want,die hebben ze veel eerder overboord gegooit), dat is waar het nu om draait.
Als achteraf niemand het geld aanneemt, zullen ze bij V. wel weer zeggen dat het al een hele homogene groep is geworden.
Ben benieuwd,maar ik denk echter dat ze de kijkcijfers een beetje veel aan het opschroeven zijn.

oo aa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')