OK, misschien gaat Mona wel... Maar de rest? Ik weet het niet...
Ik verwacht dat ze een beetje afstandig reageren: "het gemene BB probeert ons gek te krijgen"... Wat overigens waar is...
Ik ben zelf heel benieuwd naar de keuze van Mona, Bart en Bianca...
De rest blijft wel denk ik...
Je kan je ook afvragen WAAROM V. dit doet: willen ze graag een NIEUWE bewoner in de groep gooien? Misschien omdat dat leuke tv maakt? (Denk aan de eerste week van Mona...)
We will see...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
Grx, Maarten
BB wordt steeds bedenkelijker, "de regels" blijken geen regels te zijn als d'r nu een nieuwe kandidaat komt kan ie ook niet eens meer voor de hoofdprijs gaan, yep dit is natuurlijk met voorbedachte rade want straks worden de 10.000 enveloppen aangeboden.
zowiezo belachelijk dat die mona d'r bijgeplaatst is
"Ik vind het wel erg toevallig allemaal; eerst wordt Bart verteld in de DBK dat V. een ander persoon kan plaatsen als een bewoner vrijwillig weg gaat, dan krijgt Moon die broef, en vervolgens biedt V. 10.000,00 voor maximaal twee bewoners die vrijwillig weggaan... hmmm..."
Maar wat is nou 10k t.o.v. eeuwige roem?
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 28 Oktober 1999).]
Ik heb een veel beter plan. Biedt gvd iedereen 10.000 gulden om te blijven (gewoon gegarandeerd geld bedrag als je niet wegloopt). Hummie is een echte roddel crack maar het ontbreekt haar totaal aan een goede business visie. Hummie bedankt voor niks, trut!
Voor ons (kijkers en fokkers) is het leuk en interessant om te zien hoe mensen dat doorstaan en hoe de onderlinge verhoudingen veranderen.
Als Veronica dit alles nu gaat verpesten met deze vage actie ben ik denk ik snel m'n interesse voor dit programma kwijt
quote:
op 10-28-1999 om 09:01 PM schreef Aernout het volgende:
Hoe het ook zij, de essentie van dit spel is dat je de uitputtingsslag van 100 dagen met dezelfde mensen afgesloten van de buitenwereld e.d. gaat uitzitten.Voor ons (kijkers en fokkers) is het leuk en interessant om te zien hoe mensen dat doorstaan en hoe de onderlinge verhoudingen veranderen.
Als Veronica dit alles nu gaat verpesten met deze vage actie ben ik denk ik snel m'n interesse voor dit programma kwijt
naaaahhh dit vind ik een beetje flauw
iedereen zit te zeiken dat het zo saai is
nou maken ze het spannend en is het ook niet goed. En dit stelt ze toch weer op de proef of niet, dus is het intressant om te kijken hoe ze zich hier weer doorheenslaan
quote:
op 10-28-1999 om 08:53 PM schreef bvd2k het volgende:
Ik vind het allemaal wel lachuh
laat veronica lekker
we gaan TOCH allemaal weer kijken vannavond dus het is VOO weer gelukt. ik blijf erbij
geniale zet.
Hoezo, geniale zet? Mona zou hoe dan ook het huis willen verlaten. Zowieso dus drama vanavond. Maar VOO willen haar graag belonen met 10.000 piek????!!. VOO probeert dus haar gezicht te redden door het geheel om te draaien. Mona gaat volgens VOO straks weg om het geld terwijl ze allang uit zichaelf besloten had om weg te gaan.
quote:
op 10-28-1999 om 09:01 PM schreef Aernout het volgende:
Hoe het ook zij, de essentie van dit spel is dat je de uitputtingsslag van 100 dagen met dezelfde mensen afgesloten van de buitenwereld e.d. gaat uitzitten.Voor ons (kijkers en fokkers) is het leuk en interessant om te zien hoe mensen dat doorstaan en hoe de onderlinge verhoudingen veranderen.
You are Right aernout!
quote:
op 10-28-1999 om 09:06 PM schreef bvd2k het volgende:
Let op mijn woorden
MONA GAAT NIET WEG vannavond
hoe jammer ik dit ook vind
Hoe kun je dat zeggen bvd2k ??????
Het is zonneklaar dat het Mona is, en ws Bart vanwege het aanbod voor twee. Rolph speelt weer zijn rol van quizmaster, maar bij deze tussenronde staat de uitslag echt al vast. Mona heeft een (niet) misselijke brief gehad. Ze wilde dat Bianca stukken las, heeft de ergste niet voorgelezen. Ernst is het goed zat en vindt zijn "gedwongen" volgen van Mona's doen en laten via tv en intrenet een kwelling. Dat verziekt de altijd gezellige sfeer in huize Mona-roze bedaarlijk, want de kinderen, de zussen, pa en ma en natuurlijk de klanten in de bakkerij en cafe, beginnen het allemaal toch wat ranzig te vinden en zijn hun vanzelfsprekende greep op Mona helemaal kwijt. Daar heeft Ernst het meest last vast en ik denk dat hij bij V is binnenstapt en een deal heeft gesloten. Way to go Ernst !!
--------------------
Ruud: "Ik wou iemand vragen uit het publiek om proefpersoon te spelen."
Karin, op reactie van de BDK: Dit is bedoeld om ons als groep sterker te maken.
Mona staat(ook letterlijk) nu niet goed in haar schoenen,dus ik weet niet of ze die pegels pakt. Ik hoop het niet. Van Bart ben ik nog niet zo zeker,maar verwacht het ook niet,maar ja je weet het niet.
Geld of principe kwestie (hiermee bedoel ik het blijven binnende groep,en niet die van V. want,die hebben ze veel eerder overboord gegooit), dat is waar het nu om draait.
Als achteraf niemand het geld aanneemt, zullen ze bij V. wel weer zeggen dat het al een hele homogene groep is geworden.
Ben benieuwd,maar ik denk echter dat ze de kijkcijfers een beetje veel aan het opschroeven zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |