Lieve, Lieve God,
Kunt u (als u dan echt bestaat natuurlijk) ervoor zorgen dat IEDEREEN weggaat uit het BBhuis?...Ik heb nog nooit een pilsje gehad van sinterklaas (en die bestaat echt!)
Groeten,
Letterman
quote:
op 10-29-1999 om 12:23 AM schreef Azrifel het volgende:
Laat die bestorming nu maar doorgaan. Het programma is nu toch al naar de klote. Zeker met die rare nominatie-niet-stemmen-op-de-nieuwe-regeling.
Ja, dat begin ik nu ook te denken. Het spel is nu toch al verpest, laat het dan ook maar helemaal in een catastrofe eindigen
Krijgen we er tenminste nog wat spektakel voor in de plaats
hoe dan ook, NL heeft weer massaal gekeken, VOO is een comerciele omroep en wij kijken. De bewoners hebben zich vrijwillig opgegeven: who is to blame?
He, voor mij een weet en voor jullie een vraag: Misschien ben ik wel 1 van de reserves!
quote:
op 10-28-1999 om 08:33 PM schreef JayTaph het volgende:
Als *IEDEREEN* vertrekt, dan trakteer ik IEDEREEN hier op een pilsje..![]()
![]()
quote:
op 10-28-1999 om 11:58 PM schreef HiZ het volgende:
Ik vind het een magistrale move van V. We zitten hier met z'n allen te kijken naar een soap, niet naar een spelletje of een quiz.
Zo is het, ZiZ! Wij wachten op het moment dat we volgende week de pit aanzetten en dat een donkerbruine Veronica-stem de BB-uitzending begint met de mededeling: "Mona wordt vanaf vandaag gespeeld door Karin Bloemen. De rol van Bianca is in handen van Viola Holt.
Voor de overige personages heeft VOO de volgende stand-by's:
Ruud: Hans Kraay Jr.
Maurice: Winston Gerstanowitz
Karin: Liz Snoyink
Willem: Ron Brandsteder
VOO zoekt nog iemand voor de rol van Bart. Suggesties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |