Maar dan is het niet zo dat de maker zelf een limiter implementeert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als het goed is merk je dat ook niet, maar volgens mij zitten ze in alle games om ervoor te zorgen dat de tijd goed blijft lopen en alles niet supersnel gaat. Denk maar aan een oude dos-game die je draait op een te snelle pc.
jawelquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Maar dan is het niet zo dat de maker zelf een limiter implementeert.
GTAI en GTAII hadden beide een frame limiter, kijk maar in de .txt bestanden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dat zo was, was dat bij de vorige delen ook gebeurd.
Waar zie je uberhaupt een frame limiter?
Tot nu toe heb ik geen enkele game dergelijk iets meegemaakt.
GTA1 en 2 komop hoor, die spellen waren notabene nog op de PS1 te spelen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
GTAI en GTAII hadden beide een frame limiter, kijk maar in de .txt bestanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |