Dat valt dus wel mee en precies waarom ik ook een Playstation 2 controller gebruik voor op de PC. Op de voet in GTA is de PC veel en veel beter.. maar zodra je op een motor of in een auto stapt... ja, doei. Doe mij maar drukgevoelige knoppen en een pookje bij het sturen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef MazeMouse het volgende:
De ultieme reden waarom ik nooit op een console zou gamen:
Tobo+Muis ownt de controller
Ben het gruwelijk met je eensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef MazeMouse het volgende:
De ultieme reden waarom ik nooit op een console zou gamen:
Tobo+Muis ownt de controller wat Word en Excel betreft.
Ja maar nee ma... ah gvdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Gozer wtf lul je als je mijn posts had gelezen wist je dat ik de eerdere gta's op PC prefereer.
mij een console fanboy noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja maar nee ma... ah gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF JONGEUH HOUDT JE PC FANBOY BEK!!!!!!![]()
![]()
Meh, dat zeiden ze ook 4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:30 schreef Edwinuss het volgende:
De enige reden waarom PCgaming nog niet dood is komt door de spellen die je online kan spelen tegen anderen. Want denk dat 70 % van de pcgames gedowload word.
Over een aantal jaar is het doeidoei pc gaming.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:30 schreef Edwinuss het volgende:
De enige reden waarom PCgaming nog niet dood is komt door de spellen die je online kan spelen tegen anderen. Want denk dat 70 % van de pcgames gedowload word.
Over een aantal jaar is het doeidoei pc gaming.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een beetje gamepc al snel boven de 1000 euro uitkomt en hun ouders dat niet willen neerleggen. Dus kunnen ze alleen maar met consules spelen en maken ze zichzelf wijs dat het ook beter is.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
.
Waarom lijkt het soms dat console gamers te jong zijn om uberhaupt spellen te mogen spelen.
Kunnen ze het niet bij Mario Kart houden?
Je hebt besides een heul dure pc ook vast een heul dikke pik of niet?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een beetje gamepc al snel boven de 1000 euro uitkomt en hun ouders dat niet willen neerleggen. Dus kunnen ze alleen maar met consules spelen en maken ze zichzelf wijs dat het ook beter is.
Is dan ook een goed advies om te sparen voor een dikke pcquote:Op zondag 23 maart 2008 15:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een beetje gamepc al snel boven de 1000 euro uitkomt en hun ouders dat niet willen neerleggen. Dus kunnen ze alleen maar met consules spelen en maken ze zichzelf wijs dat het ook beter is.
Wat heb je dan? De graphics zijn maar minimaal beter.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Is dan ook een goed advies om te sparen voor een dikke pc![]()
Kost wat tijd maar dan heb je ook wat.
Maar worden wel steeds beter aangezien de pc evolueert en een console niet...quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wat heb je dan? De graphics zijn maar minimaal beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |