abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 1999 @ 19:41:00 #1
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_209789
om 8uur is het zo ver ,er zal live verbinding worden gemaakt las ik in een ander topic ben heel benieuwd vooral naar de uitzending van vanavond .maar we wachten af wat valt er weer te zien iets spannends hoop ik.
BlondeDoos!
pi_209790
Mona: "Bart, ik bedoel jou niet met de B!"

Jezus cristus, Mona, dom wicht, gebruik die afgestompte hersens eens

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_209791
ik wordt STRONTZIEK van dat schoolmeester-gedoe van Veronica ... "jullie zijn net een stel kinderen" (27/10), Mona die 't niet met Bart mag hebben over wie ze denken dat eruit gaat (28/10) .... Weten ze nog wel hoe het tonen van de middelvinger gaat?
pi_209792
DAT was inderdaad ZOOOOO enorrum dom
het bewijst mijn idee over mona maar weer eens
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_209793
De cliffhanger van vandaag: huilende Mona. V. probeert ondertussen echt met niks het nog "spannend" te maken!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_209794
Bart had het over 108 dagen. kan hij stiekem toch niet goed rekenen of worden wij op een en ander manier een week voor de gek gehouden door BB?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_209795
Kinderen die opmerkingen maken over Mona's "betaling in natura" ??? Tuurlijk. Leuke actie, Veronica! Stoken!
pi_209796
Rolf X biedt 2 bewoners envellope aan met elk 10000 als ze het huis verlaten
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:29:00 #9
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_209797

Sjongejonge .. wat is dat nou weer voor aanbod ??? Uitkopen voor 10 rooitjes ..

Losers zijn 't, zij die daar in tuinen ..

pi_209798
10.000 piek? da's snel verdiend in 4 weken (hoi Mona). Het programma gaat naar de haaien. Exit Bart, Exit Mona. Hoeveel retourtjes Tilburg kun je kopen voor 10.000?
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:30:00 #11
910 Barbie
Graduated Fool
pi_209799
KRIJG NOU TIETEN!!! Shit zeg, had ik ook maar meegedaan!! Wil best 10.000 pieken, zomaar voor 3 weekjes vacantie, die Mona hé! Was pas om 20.25 uur thuis, wie is de 2e die het zo moeilijk heeft?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_209800
Wat een ontzettend smerige truc van V. Hou de twijfelaars f.10.000,- voor de neus, zodat ze weggaan. Kunnen ze het daarna weer interessanter maken door er weer een paar nieuwe in te zetten! Maar aan de andere kant: voor ons kijkers kan dat nog interessant worden!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:31:00 #13
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_209801
Het is zo een waanzinnige teringstreek, maar het is zo goed verzonnen van VOO.
Hiermee redden ze de kijkcijfers.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_209802
Dit is belacheluk! Is VOO uitgekeken op deze bewoners en willen ze er 2 vervangen?! Lijkt mij dus wel duidelijk. Alweer breekt VOO haar eigen regels!!!!!
pi_209803
Dit aanbod is een smerige streek om de serie alleen nog maar spraakmakender te maken. Ik heb er geen woorden voor. Mensen op deze manier manupuleren gaat echt te ver. Het lijkt een mooi aanbod, maar in werkelijkheid zaaid en geeft het alleen maar meer verwarring en glijd de serie af naar een banale voorstelling.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:32:00 #16
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_209804
ok jongens wie gaat er uiten neemt de 10 rooie mee naar huis. ik denk zelf mona en bart wie denken jullie?
BlondeDoos!
pi_209805
Mag ik nu even heeeel onpasselijk worden !!!!!
10.000 pietermannen voor degenen (max. 2) die het huis vrijwillig willen verlaten. Big Brother zit zeker met de handen in het haar.
Ik denk dat er nu al weer 2 mensen klaar staan om het huis in te gaan, maar dan om de boel op te kloten. Acteurs dus!!! Of was Mona er stiekem ook 1 en wordt ze nu terug geroepen met een smoes voor de buitenwacht?
Ik zou zeggen 'Blijven zitten!!!!'.

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_209806
Ik was zeer verrast door de mededeling dat V 10000 gulden gaat geven aan 2 mensen die vertrekken. Nu bekijken ze de aapjes niet meer, maar gaan ze er ook mee spelen (ach, alsof ze dat nog niet gedaan hadden). Ik ben benieuwd wie er weg zullen willen gaan. Bart-Mona-Bianca?
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:33:00 #19
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_209807
Ik ben hier HEEL ERG KWAAD over! Hoe kan V. dit in godsnaam rechtpraten???? Eerst de bewoners bang maken voor wat er gebeurt als er iemand vrijwillig vertrekt, en nu dit belachelijke aanbod terwijl er zondag alweer genomineerd moet worden!!

Dit is TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN!!1

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_209808
Mona en Bart ligt voor de hand. Vergeet het verhaal van Bart niet. Er wordt onvermijdelijk iemand bijgeplaatst.
pi_209809
En dan die ongelofelijk schijnheilige stem van de voice-over: "Om Mona een beetje op te beuren heeft ze een brief gehad van haar kinderen"
The Artist Subsequently Known As Vlens_de_Vos
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:36:00 #22
910 Barbie
Graduated Fool
pi_209810
Stel je toch voor dat er 3 of meer willen gaan, krijgen we nog oorlog over 10 piek ook te zien!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 28 oktober 1999 @ 20:38:00 #23
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_209811
quote:
op 10-28-1999 om 08:33 PM schreef tanjalies het volgende:
Mona en Bart ligt voor de hand. Vergeet het verhaal van Bart niet. Er wordt onvermijdelijk iemand bijgeplaatst.

Klopt helemaal !!

Toen Bart het vertelde zei hij ook: als er NOG iemand weggaat......

donderdag 28 oktober 1999 @ 20:39:00 #24
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_209812
Is dat nou een gerucht dat V dat aanbod doet of is het echt waar?? Sorry, de Piccolo zat tentamen te maken tijdens de altijd boeiende uitzending van BB ...
pi_209813
Ik krijg zo langzamerhand, het idee dat Veronica er mensen uit wil hebben. Ze bieden nu ook nog eens een gezellige envelop aan met 10.000 piek aan!

Ook berichtte de dagboekkamer (en daar word ik echt niet goed van) dat er nog mensen klaarstaan als er iemand vertrekt!

Dit duidt er volgensmij op dat Mona, misschien nog in de volgende uitzending van vanavond het huis zou kunnen verlaten.

Maar Moon: Doe het niet!

Een dag geen BB
is een dag niet geleefd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')