Btw.. Mona kan dus maximaal 70-80% aanspraak maken op de 250.000 of zal veronica hier weer een nieuwe regel bedenken/veranderen?
en de 108 dagen klopt dus als een trein.. voor de mensen die het nog niet wisten: 100 dagen is kul.. zelfs wij tellen 108 dagen.. (read the BB-FAQ op http://www.cybolic.com/bb )
*POEF* fl.10000,- *POEF*
Wat zou de bedoeling zijn van V.?
Volgens mij willen ze 1 of 2 nieuwe mensen in de groep hebben om zo de kijkcijfers te redden...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
quote:
op 10-28-1999 om 08:38 PM schreef DomP het volgende:
Klopt helemaal !!Toen Bart het vertelde zei hij ook: als er NOG iemand weggaat......
Daarmee doelde hij eerder op Tara denk ik...dat had ook tot gevolg dat er een nieuwe bij kwam...
Zwaar misselijke aktie!!
Dit is nu eens televisie maken over lijken
Ze gaan nu langzaam proberen de bewoners HELEMAAL mesjokke te maken, let op m'n woorden, die flippen vanavond.
V. doelt natuurlijk duidelijk op Mona en Bart, dat begrijpt iedereen
Ik bedoel dus gewoon ; Hulde aan V., dit is absoluut vernieuwende televisie, kijk alleen al naar dit prachtige Forum. Reken maar dat die lui schade kunnen ondervinden aan dit programma. HULDE
Als je het er dan niet mee eens bent, wees dan consequent en kijk helemaal niet meer.
Bovendien, het was toch een uiiitteeerst saaaaaaaaaaaaaaaieeeeeeeeee boel geworden dus ik ben benieuwd wat de reacties zijn op dit aanbod.
Inderdaad, TV over lijken dit. Maar hadden jullie dan allemaal wonderschone, ethische televisie verwacht (om met Bianca te spreken
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 28 Oktober 1999).]
quote:
op 10-28-1999 om 08:40 PM schreef JayTaph het volgende:
en de 108 dagen klopt dus als een trein.. voor de mensen die het nog niet wisten: 100 dagen is kul.. zelfs wij tellen 108 dagen.. (read the BB-FAQ op http://www.cybolic.com/bb )
Uhm, Jay? waar precies?
En aan de bewoners: TRAP ER NIET IN EN HOUDT VOL!!! ;}
quote:
op 10-28-1999 om 08:43 PM schreef AcE het volgende:<snip>
Reken maar dat die lui schade kunnen ondervinden aan dit programma. HULDE
Zie je dat dan als een voordeel van het programma en als doel. Ik vind het juist verachterlijk dat VOO een dergelijke tactieken gebruikt om mensen psychisch en emotioneel schade te berokkenen puur uit winstbejag.
Het feit dat de mensen ermee ingestemd hebben, zorgt ervoor dat ik hun lijden goed kan relativeren...ze hadden de keus en zijn ervoor gegaan. VOO heeft in het verleden al aangetoond dat het een omroep is die televisie op de (verkeerde) rand wil maken.
Verder meende ik te horen dat RW zich weer pijnlijk versprak toen hij het had over die afkoopsom van 10 mille. Ik dacht hem namelijk te horen zeggen dat dat (die 10 mille) misschien nèt dat duwtje in de rug was dat twee bewoners nodig hadden om op te stappen?!
Het feit dat de mensen ermee ingestemd hebben, zorgt ervoor dat ik hun lijden goed kan relativeren...ze hadden de keus en zijn ervoor gegaan.
--------------------------------------------
Ehh, waar doel je nu op met die TWEE standpunten. Ze hebben er idd zelf voor gekozen en V. zal geen dingen doen die NIET in het contract gedekt zijn. En dat contract hebben ze nou net getekend
Dus nogmaals..... BB is gewoon toch stiekum een goed concept
[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 Oktober 1999).]
Mona er bij gezet, honger, onbenullige opdrachten, en dan nu loyaliteit vs geld.
Ik denk overigens niet dat er iemand hapt.
Mona zal wel inzien dat ze nooit als laatste overblijft en dus geen kans heeft op 250K. Wegkomen met 10K is dan een mooie optie.
Daarnaast voelt ze zich flink klote na de brief van vanavond (gisteravond eigenlijk).
Al met al vind ik het een vuile en lage streek van VOO.
quote:
Van DiEr - 28 Oktober 1999 - 20:31
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Het is zo een waanzinnige teringstreek, maar het is zo goed verzonnen van VOO.
Hiermee redden ze de kijkcijfers.
---------------------------------
Van tanjalies - 28 Oktober 1999 - 20:33
Mona en Bart ligt voor de hand. Vergeet het verhaal van Bart niet. Er wordt onvermijdelijk iemand bijgeplaatst.
---------------------------------
Van SHAKESPEARE2000 - 28 Oktober 1999 - 20:36
En dan die ongelofelijk schijnheilige stem van de voice-over: "Om Mona een beetje op te beuren heeft ze een brief gehad van haar kinderen"
Hoeveel vliegen kan VOO in 1 klap slaan? Laat Bart maar even uitrekenen.
Het is ZONDER TWIJFEL Mona, en Bart moet de tweede wel zijn anders zou er niet zo nadrukkelijk 2 genoemd zijn. ROLPH WAS WEER HELEMAAL IN VORM. Gaat u door naar de volgende ronde of pakt u die 10.000 ??
it's back to QUIZMASTER again ...
Ben benieuwd of Daphne nog een rol heeft in deze nieuwe stijl, assistente misschien? Die de borden met foto's van de BB-bewoners mag omdraaien? Way to go R & D !!
Nadat Rolph de aap van 10.000 uit de mouw trok, werden de waarschijnlijk echt heftige passages uit de brief duidelijk: Ernst heeft met echtscheiding gedreigd. Nu kan Mona thuis met Ernst en de kindertjes de scherven gaan lijmen, maar wel tien duizendjes verdiend. Mooi toch? Way to go Mona !!
Dit is in de DBK met Hummie besproken, wellicht na eerst nog een babbel met de psycholoog: "Ga je voor de hoofdprijs of pak je nu die tien ruggen?
--------------------
Karin: "... zodat we er 1 of andere idioot bij krijgen."
quote:
op 10-28-1999 om 08:55 PM schreef Mr. Happy het volgende:
Wat gaat er met de bewoners gebeuren als ze nu niet accepteren en daar morgen/later spijt van krijgen, lijkt me een typisch geval van de weerlozen geestelijk enorm door die mangel te halen die buiten in de tuin staat! Jammer V. heel Jammer.
Hoezo Jammer ???
Wat willen we nu eigenlijk: een fietsende Ruud, een lezende Bianca, De Tuin, het kippenhok OOOFFFF Stress onder de bewoners, uiteenlopende ruzies en fantastisch moeilijke beslissingen die genomen MOETEN worden.
Ik moet zelf toch heel eerlijk bekennen dat ik voor het 2e kies.
Nee, ik ben geen bruut in t echie...... maar gewoon een smullende BB genieter
quote:
op 10-28-1999 om 08:57 PM schreef AcE het volgende:Ehh, waar doel je nu op met die TWEE standpunten
Meer twee onderdelen van EEN standpunt.
Ik ben tegen op het concept van BB en op het feit dat zoiets MAG, zelfs als mensen erin toestemmen. Ik heb echter geen medelijden met die mensen, omdat ze erin toestemmen.
Als ik de reacties zo eens lees, vindt iedereen het belachelijk om 10.000 piek uit te delen.
Dat vindt ik een beetje kortzichtig.
Met deze actie probeert Veronica natuurlijk weer een beetje leven in het programma te krijgen. En wij, die elke avond weer gretig zitten te kijken naar dit inhoudsloze (begrijp me goed, ik vindt het fantastisch) programma, willen leuke televisie!
Vanavond wordt er een rel geschopt in het huis. Wie mag er weg en wie wil weg? Wie gaat voor die 10.000 pietermannen. (Ik wel. Bij de gokkast tik ik ook altijd af bij 50 punten)
Dat ze Mona die brief geven, is logisch. wie wil er nou kijken naar een gehandicapt mens op de bank??!!
Denk nou na, het programma wordt er alleen maar leuker op. Kijk maar naar het aantal reacties hier na de late uitzending.
Boomshanka!
nEIL
quote:
op 10-28-1999 om 09:12 PM schreef Puc het volgende:
Meer twee onderdelen van EEN standpunt.No1:
Ik ben tegen op het concept van BB
Vraag? Waarom kijk je er dan naar enne..... er zijn wel ergere zaken op T.V. vertoond, om maar te zwijgen over dit Forum
quote:
op 10-28-1999 om 09:16 PM schreef _japie_ het volgende:
Jongens,Als ik de reacties zo eens lees, vindt iedereen het belachelijk om 10.000 piek uit te delen.
nEIL
Ehh.... lees beter
Toedeloe
quote:
op 10-28-1999 om 09:27 PM schreef Noortje het volgende:Het zal stil zijn hier vanavond om pak hem beet half elf!
Nu ook....... X-files
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |