Niet lang genoeg?quote:Op maandag 4 februari 2008 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar pas na enkele reactie's en antwoorden ....... 12 Minuten reactie-tijd ?
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een verkeerde keuze ...... De streams waren juist nog enigszins leuk toen Lieke er nog was ..... Na haar vertrek is het hele zaakje ingezakt en ingekakt. Geen moer meer te beleven !
- Japio droomt van optredens en het grote geld
- Huubske heeft een nieuw neukertje dus alle stoere verhalen weer een keer in de herhaling
- Brian is bang van Yuri dus krijgt Amanda nog meer klappen
- Zeurlene trekt het niet meer en krijgt weer een weekend-verlof
- Mikey heeft de fles herontdekt
- Palma denkt TV-tijd te krijgen
quote:Op maandag 4 februari 2008 07:58 schreef Liess het volgende:
Het is toch belachelijk, 2 cossen in een heel weekend tijd...
Hier ben ik het zo mee eensquote:Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, ik bedoel, sinds Lieke weg is, heb (had) ik weer streams.![]()
Ik kon haar niet meer aanhoren.
Over die saaie periode gesproken. Ik denk dat er iets aan de hand is wat indirect wel met Lieke te maken heeft.
Namelijk dat de riemen van de spelers tegen Amanda en Brian nog veel strakker zijn aangetrokken.
Lieke heeft mijns inziens lange tijd tussen 2 partijen gezeten, mogelijk op aanwijzing van de redactie.
Ze heeft lange tijd als een soort rookgordijn gefungeert.
Inmiddels zien we dan ook nog veel duidelijker hoe Amanda en Brian schandalig worden voorgetrokken en dat het niet meer te harden is voor veel streamers.
Spelletje was al morsdood en sinds het vertrek van Lieke is dat nog veel helderder geworden.![]()
En zo is het maar net.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef tipsch het volgende:
Over die saaie periode gesproken. Ik denk dat er iets aan de hand is wat indirect wel met Lieke te maken heeft.
Namelijk dat de riemen van de spelers tegen Amanda en Brian nog veel strakker zijn aangetrokken.
Lieke heeft mijns inziens lange tijd tussen 2 partijen gezeten, mogelijk op aanwijzing van de redactie.
Ze heeft lange tijd als een soort rookgordijn gefungeert.
Inmiddels zien we dan ook nog veel duidelijker hoe Amanda en Brian schandalig worden voorgetrokken en dat het niet meer te harden is voor veel streamers.
Spelletje was al morsdood en sinds het vertrek van Lieke is dat nog veel helderder geworden.![]()
ENG 2 reakties bijna hetzelfde!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:30 schreef beequeen het volgende:
Opdat we 17 februari niet vergeten.
[ afbeelding ]
Mikey en Mentor Brian gaan vandaag zijn week stage evalueren, samen met Ton. Kan St. Brian weer een partij interessant gaan doen, boeiende streams dus.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:31 schreef petraa het volgende:
Is Mike aan het werk, offe was dat 1 weekje en dan niet meer ?
Mike is niet aan het werk, volgens mij was het een weekje stage lopen.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:31 schreef petraa het volgende:
Is Mike aan het werk, offe was dat 1 weekje en dan niet meer ?
Ik ook niet!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Ik heb echt geen ene sodeflikker gemist, dit weekend.
Klopt, makkelijk bijlezen zo toch? Het is echt heel droevig, de streams zijn niet te harden geweest dit weekend, saai, saaier,saaist.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Ik heb echt geen ene sodeflikker gemist, dit weekend.
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, makkelijk bijlezen zo toch? Het is echt heel droevig, de streams zijn niet te harden geweest dit weekend, saai, saaier,saaist.
Morning.
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:49 schreef Desii het volgende:
Geutmeurning fokkies..... is Ivar al gearriveerd?![]()
Goedemorgen, Amanda heeft net gedoucht, nou ja, gedoucht..... it's a miracle.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:47 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen,
Iedereen al op? Of ligt Amanda nog op bed?
Met pruik op? lekker fris.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:53 schreef petraa het volgende:
Amanda alweer in 20 seconden gedouched
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |