De eerste keer was het voor mij ook nieuw, maar nu hoor ik het al voor de derde of vierde keer ......quote:Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond allen, dat was toch een nieuw verhaal wat Huub zojuist
vertelde over zijn arrestatie voor het rijden zonder rijbewijs ??
Okay bedankt, dan stream ik toch niet genoeg ....quote:Op maandag 4 februari 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De eerste keer was het voor mij ook nieuw, maar nu hoor ik het al voor de derde of vierde keer ......
De laatste 2-3 weken streamde ik ook nauwelijks. En nu ik weer terug in NL ben is DGK inmiddels zo saai, dat het geen zin meer heeft de streams nog aan te zetten.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay bedankt, dan stream ik toch niet genoeg ....
Cappen lukt me wel aardig de laatste tijd
Graag gedaan, nog steeds geen streams ???quote:Op maandag 4 februari 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
Dank DGK_Tegengas
Hee? Ik heb sinds gisteravond geen streams meer. Licentie verlopen. Daarvoor had ik het 2 weekjes wel. Sinds Lieke weg is zo'n beetje.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, nog steeds geen streams ???
Sinds Lieke weg is geen streams meer ? Dat is dus ongeveer de saaiste periode in DGK die we ooit gezien hebben !quote:Op maandag 4 februari 2008 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee? Ik heb sinds gisteravond geen streams meer. Licentie verlopen. Daarvoor had ik het 2 weekjes wel. Sinds Lieke weg is zo'n beetje.
Neu, ik bedoel, sinds Lieke weg is, heb (had) ik weer streams.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sinds Lieke weg is geen streams meer ? Dat is dus ongeveer de saaiste periode in DGK die we ooit gezien hebben !
Wat een verkeerde keuze ...... De streams waren juist nog enigszins leuk toen Lieke er nog was ..... Na haar vertrek is het hele zaakje ingezakt en ingekakt. Geen moer meer te beleven !quote:Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, ik bedoel, sinds Lieke weg is, heb (had) ik weer streams.![]()
Ik kon haar niet meer aanhoren.
Ik ben blij dat te horen.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien jouw edit denken we heel veel hetzelfde
Jensen 'is niet meer' sinds die ene aflevering waarin de douchescene zo lekker frontaal aan Brian is getoond en waarin Huub en Jaap hem spontaan (zo lijkt het) aardig te kakken hebben gezet.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Publiciteit, sensatie en massale bijeenkomsten zijn steeds meer het hoofddoel aan het worden. Het gaat al lang niet meer over de gebeurtenissen in de Gouden Kooi. Optredens in de MediaMarkt, volle zalen bij de K1-Max ..... daar gaat het om. Tot een tijdje geleden was Jensen nog het toverwoord, nu zitten we in de volgende versnelling ...... Ik voorzie op korte termijn een bezoek van Joran en Peter R. in de villa .........
Heel eenvoudig. Het prijzengeld voor DGK is al gereserveerd in de boekhouding en gewoon beschikbaar om uit te geven. Dus 'economisch' gezien kan een flink bedrag (een miljoen of zo) gewoon de deur uit. Vervolgens ga je (als TV-producent/zender) kijken aan wie je die zak muntjes gaat geven ..... Juist, je snapt het al ..... Aan de doelgroep waar je het meest van verwacht. De zenders NED-1-2-3 peuren in een bepaalde doelgroep ('Boer zoekt Vrouw'), dus de DGK-producent/zender gaat een 'andere doelgroep' zoeken. En wat ligt nou echt voor de hand ...... 'De Antilliaan' of welke andere allochtone medelander dan ook ........quote:Op maandag 4 februari 2008 04:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
.........
Ik ben nog altijd erg nieuwsgierig naar de reden ......
.......
Zo had ik het nog niet bekeken. Zullen ze nou ook rekening gaan houden met een eventueel 'Joran' Kubatz-effect?quote:Op maandag 4 februari 2008 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. Het prijzengeld voor DGK is al gereserveerd in de boekhouding en gewoon beschikbaar om uit te geven. Dus 'economisch' gezien kan een flink bedrag (een miljoen of zo) gewoon de deur uit. Vervolgens ga je (als TV-producent/zender) kijken aan wie je die zak muntjes gaat geven ..... Juist, je snapt het al ..... Aan de doelgroep waar je het meest van verwacht. De zenders NED-1-2-3 peuren in een bepaalde doelgroep ('Boer zoekt Vrouw'), dus de DGK-producent/zender gaat een 'andere doelgroep' zoeken. En wat ligt nou echt voor de hand ...... 'De Antilliaan' of welke andere allochtone medelander dan ook ........
Ik probeer ter verduidelijking wat dingetjes toe te voegen, hetgeen door mijn traagheid kennelijk een averechts effect oplevert. Sorryquote:Op maandag 4 februari 2008 04:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@tipsch ..... Je maakt het lastig. Terwijl ik antwoord geef of jouw reactie zit je achteraf van een korte reactie een heel verhaal te maken. een [edit] is leuk maar jij maakt er kompleet nieuwe verhalen van .........
Traagheid opheffen ? Of meteen in de eerste reactie duidelijk zijn ?quote:Op maandag 4 februari 2008 04:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik probeer ter verduidelijking wat dingetjes toe te voegen, hetgeen door mijn traagheid kennelijk een averechts effect oplevert. Sorry
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik voorzie op korte termijn een bezoek van Joran en Peter R. in de villa .........
Dit is een poging om het tegenovergestelde te beweren (en dat hoeft niet waar te zijn)quote:Op maandag 4 februari 2008 05:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik denk overigens dat de redactie het rookgordijn rondom Brian nog heel lelijk terug gaat krijgen.
Ik voorspel dat naarmate het einde nadert, de andere spelers steeds minder bereid zullen zijn om eraan mee te werken. De waarheid zal uitkomen. Ik verwacht niet dat ze er genoeg centen voor over hebben om dat te voorkomen.
Ik vind mezelf hard en duidelijk zat gaan op dit tijdstip. Ik doe wat ik kan.quote:Op maandag 4 februari 2008 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Traagheid opheffen ? Of meteen in de eerste reactie duidelijk zijn ?
Maar pas na enkele reactie's en antwoorden ....... 12 Minuten reactie-tijd ?quote:Op maandag 4 februari 2008 05:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind mezelf hard en duidelijk zat gaan op dit tijdstip. Ik doe wat ik kan.
We zullen zien hoe het zal lopen.quote:Op maandag 4 februari 2008 05:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is een poging om het tegenovergestelde te beweren (en dat hoeft niet waar te zijn)
De andere bewoners weten al heel lang dat Brian moet winnen. Ze mogen keizen uit twee optie's :
- Meespelen een een (klein) deel van de winst delen
- Weigeren en meteen oprotten (zoals Lieke)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |