abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56517294
Huubje deed vroeger liever lezen en pianospelen .Buiten spelen vond hij niks.Hij moest toen op een teamsport gaan.Hockey was niks,want Huub was keeper en keek overal naar maar niet naar dat ding,wat dan de goal invloog.Huub las met 8 jaar al hele moeilijke boeken en had veel nachtmerries.
  maandag 4 februari 2008 @ 01:20:42 #177
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_56517336
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond allen, dat was toch een nieuw verhaal wat Huub zojuist
vertelde over zijn arrestatie voor het rijden zonder rijbewijs ??
De eerste keer was het voor mij ook nieuw, maar nu hoor ik het al voor de derde of vierde keer ......
Keep the Sunny Side Up
  maandag 4 februari 2008 @ 01:31:10 #178
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56517513
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De eerste keer was het voor mij ook nieuw, maar nu hoor ik het al voor de derde of vierde keer ......
Okay bedankt, dan stream ik toch niet genoeg ....

Cappen lukt me wel aardig de laatste tijd
.
  maandag 4 februari 2008 @ 01:34:11 #179
bright side of life
pi_56517561
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Okay bedankt, dan stream ik toch niet genoeg ....

Cappen lukt me wel aardig de laatste tijd
De laatste 2-3 weken streamde ik ook nauwelijks. En nu ik weer terug in NL ben is DGK inmiddels zo saai, dat het geen zin meer heeft de streams nog aan te zetten.

Bedoel je dat cappen lukt mbv mijn tips van 2 weken geleden ? Of heb je iets anders gevonden ?
Keep the Sunny Side Up
  maandag 4 februari 2008 @ 03:00:21 #180
167977 DGK_Tegengas
pi_56518560
Nog een paar CAPs van vandaag en ga er dan van door, welterusten allen.

De dag begon met schaakgrootmeester Jan Werle die tegen Jaap kwam schaken.

Na 1-1 tegen Jaap, daagde Huub hem ook uit voor een partij.

Huub speelde vervolgens remise tegen Jan.

Ondertussen werd de "gekneusde" rib van Amanda onder handen genomen.

En verliet de grootmeester rond 1815 de villa in stijl.

Daarna hadden Amanda en Claire een aardig gesprek in de woonkamer.

Hoewel Claire niet heel veel los liet.

Brian beklaagde zich vervolgens over de volle vuilnisbak.

En Amanda besloot die even te verwisselen met handschoenen.

En dat viel echt niet mee, haar derde vuilniszak verwisselen in 12 maanden.

Maar haar baasje Brian kon het erg waarderen en kon er zelfs voor applaudiseren.

Daarna nam ze nog even onderdanig de laatste orders in ontvangst.

Ga nu nog even de DGK agenda bijwerken en ben er dan echt vandoor.
.
pi_56518732
Dank DGK_Tegengas
  maandag 4 februari 2008 @ 03:25:04 #182
167977 DGK_Tegengas
pi_56518740
quote:
Op maandag 4 februari 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
Dank DGK_Tegengas
Graag gedaan, nog steeds geen streams ???
.
pi_56518929
quote:
Op maandag 4 februari 2008 03:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Graag gedaan, nog steeds geen streams ???
Hee? Ik heb sinds gisteravond geen streams meer. Licentie verlopen. Daarvoor had ik het 2 weekjes wel. Sinds Lieke weg is zo'n beetje.
  maandag 4 februari 2008 @ 04:08:54 #184
bright side of life
pi_56519024
quote:
Op maandag 4 februari 2008 03:57 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hee? Ik heb sinds gisteravond geen streams meer. Licentie verlopen. Daarvoor had ik het 2 weekjes wel. Sinds Lieke weg is zo'n beetje.
Sinds Lieke weg is geen streams meer ? Dat is dus ongeveer de saaiste periode in DGK die we ooit gezien hebben !
Keep the Sunny Side Up
pi_56519033
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Sinds Lieke weg is geen streams meer ? Dat is dus ongeveer de saaiste periode in DGK die we ooit gezien hebben !
Neu, ik bedoel, sinds Lieke weg is, heb (had) ik weer streams.
Ik kon haar niet meer aanhoren.

Over die saaie periode gesproken. Ik denk dat er iets aan de hand is wat indirect wel met Lieke te maken heeft.
Namelijk dat de riemen van de spelers tegen Amanda en Brian nog veel strakker zijn aangetrokken.
Lieke heeft mijns inziens lange tijd tussen 2 partijen gezeten, mogelijk op aanwijzing van de redactie.
Ze heeft lange tijd als een soort rookgordijn gefungeert.
Inmiddels zien we dan ook nog veel duidelijker hoe Amanda en Brian schandalig worden voorgetrokken en dat het niet meer te harden is voor veel streamers.

Spelletje was al morsdood en sinds het vertrek van Lieke is dat nog veel helderder geworden.

[ Bericht 17% gewijzigd door tipsch op 04-02-2008 04:23:24 ]
  maandag 4 februari 2008 @ 04:20:12 #186
bright side of life
pi_56519101
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef tipsch het volgende:

[..]

Neu, ik bedoel, sinds Lieke weg is, heb (had) ik weer streams.
Ik kon haar niet meer aanhoren.
Wat een verkeerde keuze ...... De streams waren juist nog enigszins leuk toen Lieke er nog was ..... Na haar vertrek is het hele zaakje ingezakt en ingekakt. Geen moer meer te beleven !
- Japio droomt van optredens en het grote geld
- Huubske heeft een nieuw neukertje dus alle stoere verhalen weer een keer in de herhaling
- Brian is bang van Yuri dus krijgt Amanda nog meer klappen
- Zeurlene trekt het niet meer en krijgt weer een weekend-verlof
- Mikey heeft de fles herontdekt
- Palma denkt TV-tijd te krijgen
Keep the Sunny Side Up
  maandag 4 februari 2008 @ 04:21:35 #187
bright side of life
pi_56519106
Gezien jouw edit denken we heel veel hetzelfde
Keep the Sunny Side Up
  maandag 4 februari 2008 @ 04:31:19 #188
bright side of life
pi_56519171
Publiciteit, sensatie en massale bijeenkomsten zijn steeds meer het hoofddoel aan het worden. Het gaat al lang niet meer over de gebeurtenissen in de Gouden Kooi. Optredens in de MediaMarkt, volle zalen bij de K1-Max ..... daar gaat het om. Tot een tijdje geleden was Jensen nog het toverwoord, nu zitten we in de volgende versnelling ...... Ik voorzie op korte termijn een bezoek van Joran en Peter R. in de villa .........
Keep the Sunny Side Up
pi_56519181
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien jouw edit denken we heel veel hetzelfde
Ik ben blij dat te horen.

- Zij mogen in tegenstelling tot hun tegenstanders wel 'luxe' ervaren. Verveling is voor hun in DGK duidelijk geen vijand. Bijna iedere dag is er voor hun iets geregeld.
- Zij mogen altijd op support van gastspelers rekenen.
- Het lijkt er teveel op dat weerstand tegen Amanda en Brian simpelweg niet wordt toegestaan door achter.

Ik ben nog altijd erg nieuwsgierig naar de reden dat Amanda en Brian zo worden voorgetrokken.

Ik denk echt aan een zenuwinzinking die Brian tijdens z'n verblijf gehad zou hebben.
Jaap gebruikte dat woord even in zijn verweer richting Brian tijdens de ontslagronde.
Dat moet ergens vandaan komen. Huub vroeg na afloop aan Brian of hij ergens pissig over was, omdat hij meende dat heel duidelijk te zien. Het hoeft er niets mee te maken te hebben, maar Brian gaf een heel geïrriteerd antwoord. Het leek even alsof er iets gezegd was dat niet uitgesproken had mogen worden.

Zou er een zenuwinzinking zijn geweest, dan is hij al een tijd lang hartstikke 'af' en ik begrijp niet waarom de redactie dit programma zo verziekt door hem erin te houden.
Brian staat volgens mij nog steeds op punt om te breken als je ziet hoe snel hij over z'n toeren raakt en DGK lijkt me niet de omgeving voor hem om van zijn stress te herstellen.

Iedereen is vervangbaar, zeker Brian.

[ Bericht 4% gewijzigd door tipsch op 04-02-2008 04:49:03 ]
pi_56519202
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Publiciteit, sensatie en massale bijeenkomsten zijn steeds meer het hoofddoel aan het worden. Het gaat al lang niet meer over de gebeurtenissen in de Gouden Kooi. Optredens in de MediaMarkt, volle zalen bij de K1-Max ..... daar gaat het om. Tot een tijdje geleden was Jensen nog het toverwoord, nu zitten we in de volgende versnelling ...... Ik voorzie op korte termijn een bezoek van Joran en Peter R. in de villa .........
Jensen 'is niet meer' sinds die ene aflevering waarin de douchescene zo lekker frontaal aan Brian is getoond en waarin Huub en Jaap hem spontaan (zo lijkt het) aardig te kakken hebben gezet.

Zou het toeval zijn dat Jensen al zo lang niet meer in de picture is?
Of zijn daar dingen gebeurd die volgens deze redactie niet goed pasten in hun werkwijze om rookgordijntjes op te houden rondom rat Brian.
  maandag 4 februari 2008 @ 04:50:14 #191
bright side of life
pi_56519261
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

.........

Ik ben nog altijd erg nieuwsgierig naar de reden ......

.......
Heel eenvoudig. Het prijzengeld voor DGK is al gereserveerd in de boekhouding en gewoon beschikbaar om uit te geven. Dus 'economisch' gezien kan een flink bedrag (een miljoen of zo) gewoon de deur uit. Vervolgens ga je (als TV-producent/zender) kijken aan wie je die zak muntjes gaat geven ..... Juist, je snapt het al ..... Aan de doelgroep waar je het meest van verwacht. De zenders NED-1-2-3 peuren in een bepaalde doelgroep ('Boer zoekt Vrouw'), dus de DGK-producent/zender gaat een 'andere doelgroep' zoeken. En wat ligt nou echt voor de hand ...... 'De Antilliaan' of welke andere allochtone medelander dan ook ........
Keep the Sunny Side Up
  maandag 4 februari 2008 @ 04:53:24 #192
bright side of life
pi_56519276
@tipsch ..... Je maakt het lastig. Terwijl ik antwoord geef of jouw reactie zit je achteraf van een korte reactie een heel verhaal te maken. een [edit] is leuk maar jij maakt er kompleet nieuwe verhalen van .........
Keep the Sunny Side Up
pi_56519277
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Heel eenvoudig. Het prijzengeld voor DGK is al gereserveerd in de boekhouding en gewoon beschikbaar om uit te geven. Dus 'economisch' gezien kan een flink bedrag (een miljoen of zo) gewoon de deur uit. Vervolgens ga je (als TV-producent/zender) kijken aan wie je die zak muntjes gaat geven ..... Juist, je snapt het al ..... Aan de doelgroep waar je het meest van verwacht. De zenders NED-1-2-3 peuren in een bepaalde doelgroep ('Boer zoekt Vrouw'), dus de DGK-producent/zender gaat een 'andere doelgroep' zoeken. En wat ligt nou echt voor de hand ...... 'De Antilliaan' of welke andere allochtone medelander dan ook ........
Zo had ik het nog niet bekeken. Zullen ze nou ook rekening gaan houden met een eventueel 'Joran' Kubatz-effect?

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 04-02-2008 04:59:22 ]
pi_56519294
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@tipsch ..... Je maakt het lastig. Terwijl ik antwoord geef of jouw reactie zit je achteraf van een korte reactie een heel verhaal te maken. een [edit] is leuk maar jij maakt er kompleet nieuwe verhalen van .........
Ik probeer ter verduidelijking wat dingetjes toe te voegen, hetgeen door mijn traagheid kennelijk een averechts effect oplevert. Sorry
  maandag 4 februari 2008 @ 05:00:11 #195
bright side of life
pi_56519309
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:56 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik probeer ter verduidelijking wat dingetjes toe te voegen, hetgeen door mijn traagheid kennelijk een averechts effect oplevert. Sorry
Traagheid opheffen ? Of meteen in de eerste reactie duidelijk zijn ?
Keep the Sunny Side Up
pi_56519323
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik voorzie op korte termijn een bezoek van Joran en Peter R. in de villa .........

Ik denk overigens dat de redactie het rookgordijn rondom Brian nog heel lelijk terug gaat krijgen.
Ik voorspel dat naarmate het einde nadert, de andere 'spelers' steeds minder bereid zullen zijn om eraan mee te werken. De waarheid zal uitkomen. Ik verwacht niet dat ze er genoeg centen voor over hebben om dat te voorkomen.
  maandag 4 februari 2008 @ 05:09:54 #197
bright side of life
pi_56519342
quote:
Op maandag 4 februari 2008 05:04 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat de redactie het rookgordijn rondom Brian nog heel lelijk terug gaat krijgen.
Ik voorspel dat naarmate het einde nadert, de andere spelers steeds minder bereid zullen zijn om eraan mee te werken. De waarheid zal uitkomen. Ik verwacht niet dat ze er genoeg centen voor over hebben om dat te voorkomen.
Dit is een poging om het tegenovergestelde te beweren (en dat hoeft niet waar te zijn)

De andere bewoners weten al heel lang dat Brian moet winnen. Ze mogen keizen uit twee optie's :
- Meespelen een een (klein) deel van de winst delen
- Weigeren en meteen oprotten (zoals Lieke)
Keep the Sunny Side Up
pi_56519348
quote:
Op maandag 4 februari 2008 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Traagheid opheffen ? Of meteen in de eerste reactie duidelijk zijn ?
Ik vind mezelf hard en duidelijk zat gaan op dit tijdstip. Ik doe wat ik kan.
  maandag 4 februari 2008 @ 05:16:13 #199
bright side of life
pi_56519360
quote:
Op maandag 4 februari 2008 05:12 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik vind mezelf hard en duidelijk zat gaan op dit tijdstip. Ik doe wat ik kan.
Maar pas na enkele reactie's en antwoorden ....... 12 Minuten reactie-tijd ?
Keep the Sunny Side Up
pi_56519370
quote:
Op maandag 4 februari 2008 05:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dit is een poging om het tegenovergestelde te beweren (en dat hoeft niet waar te zijn)

De andere bewoners weten al heel lang dat Brian moet winnen. Ze mogen keizen uit twee optie's :
- Meespelen een een (klein) deel van de winst delen
- Weigeren en meteen oprotten (zoals Lieke)
We zullen zien hoe het zal lopen.

Ook met dit scenario kan het nog misgaan. Als die 'spelers' een beetje gehaaid zijn, zullen ze eigen opbrengst zeker gaan vergelijken met die van rat Brian. Jaap zal toch zeker wel eisen dat zijn eigen opbrengst minimaal gelijk is.

Als Lieke's rol zo blijkt te zijn zoals je die schetst, heb ik daar, ondanks dat ik haar persoontje echt niet trek, met terugwerkende kracht veel respect voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 04-02-2008 05:29:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')