Skattie, dit is nog maar het topje van de ijsberg, helaas.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
De kooi is maar een knderopvang vergeleken met de buitenwereld. GVD wat loopt er een hoop geteisem rond op deze aardkloot
Het is moeilijk te voorspellen. Rond het programma is een heel publicietiscircus gestart en alles is enorm gehypt. Daardoor kan het best een groot aantal kijkers bij het begin geven, maar het kan ook weer heel snel inzakken. Maar de 5 miljoen, die jij noemde, is wel knap hoog. Niet uit te sluiten, maar het is heul veul !quote:Op zondag 3 februari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij hebt wat meer met kijkcijfers dan ik, doe eens een gokje
Ik durf mijn prognose zelfs voor een miljoentje omhoog bij te stellen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is moeilijk te voorspellen. Rond het programma is een heel publicietiscircus gestart en alles is enorm gehypt. Daardoor kan het best een groot aantal kijkers bij het begin geven, maar het kan ook weer heel snel inzakken. Maar de 5 miljoen, die jij noemde, is wel knap hoog. Niet uit te sluiten, maar het is heul veul !
die maakt zich kwaad over het onrecht die joran is aangedaan door die nep vriendquote:Op zondag 3 februari 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie het smoeltje van Brian op stream 3. Wat zou hijj nu denken.
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:49 schreef akveor het volgende:
Denk hier ook iedereeen dat het Brian is?![]()
En terecht.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor het eerst dat ze naar een SBS-programma mogen kijken
Je bent echt kwaad hè Ruud?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En terecht.(deze smiley is niet aan jou gericht Lobasca
)
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:49 schreef akveor het volgende:
Denkt hier ook iedereeen dat het Brian is?![]()
Peter R. is een programma van JdM ! Hij heeft het ook verkocht aan de USA, niet Peter R. himself ......quote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor het eerst dat ze naar een SBS-programma mogen kijken
Jij weet ook alles, hè?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter R. is een programma van JdM ! Hij heeft het ook verkocht aan de USA, niet Peter R. himself ......
Dat zei Jaap ook al. Hij had het over "de grote baas".quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Peter R. is een programma van JdM ! Hij heeft het ook verkocht aan de USA, niet Peter R. himself ......
Zal me mijn reet roesten wie die vuilak aan de schandpaal nagelt. Peter R., hare majesteit of de lokale putjesschepper.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daarom zijn ze natuurlijk zo braaf in de villa.Ome John is effe druk met de verkoop van de televisierechten van Peter.En heeft geen tijd om zich te bemoeien met kleine etterbakjes die over de scheef kunnen gaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei Jaap ook al. Hij had het over "de grote baas".
+1. Ik heb met stomme verbazing zitten kijken en als ik echt zeg wat ik denk krijg ik nu een ban. Ik volsta met hem volledig als gek/ slim te bestempelen, wrs samen met zijn pa. Ik ben geschokt en sluit bij deze ook af.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal me mijn reet roesten wie die vuilak aan de schandpaal nagelt. Peter R., hare majesteit of de lokale putjesschepper.
Truste BQ, en als hij morgenvroeg per ongeluk voor mijn bussie loopt moet ik gaan nadenken waar het rempedaal zit.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. Ik heb met stomme verbazing zitten kijken en als ik echt zeg wat ik denk krijg ik nu een ban. Ik volsta met hem volledig als gek en of slim te bestempelen,of een combinatie van, wrs samen met zijn pa. Ik ben geschokt en sluit bij deze ook af.
Succes voor de nachtploeg en welterusten voor iedereen die naar bed gaat.
Als je maar weet waar het gaspedaal zit en graag in zijn vijfquote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste BQ, en als hij morgenvroeg per ongeluk voor mijn bussie loopt moet ik gaan nadenken waar het rempedaal zit.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reactie van die moeder lijkt wel erg gescript ..... Zo emotieloos zal geen enkele moeder reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |