is las lobasco's reactie daarop, en snapte 'em nietquote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi bedacht door jou: de "Jewsky's"![]()
De vraag is: Wie spoort daar wel?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef miesy het volgende:
kan me toch echt niet voorstellen dat ze hem een eikel vind.
zo wel, dan spoort ze niet.
Nope, de beuken die Brian aan Amanda uitdeelt.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef miesy het volgende:
is las lobasco's reactie daarop, en snapte 'em niet![]()
iets met amanda's tieten?
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef miesy het volgende:
[..]
is las lobasco's reactie daarop, en snapte 'em niet![]()
iets met amanda's tieten?
O, dan heb ik iets gemistquote:Op zondag 3 februari 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, de beuken die Brian aan Amanda uitdeelt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, de beuken die Brian aan Amanda uitdeelt.
volgens mij vergist ze me met iemand anders, want ik weet van niets..quote:Op zondag 3 februari 2008 18:14 schreef Lobasca het volgende:
Dus Amanda heeft een gekneusde rib..zou die rat dan toch laatst onder de dekens...![]()
Geweldige vondst van Miesy in de vorige COS, de jetsers van Amanda heten vanaf nu 'Jewscky's'
opgelost!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kwam eigenlijk uit mijn aanvulling op jouw mooie cosje.
[COS#3246] To make tv or to NOT make tv, that is the qestion
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:49 schreef miesy het volgende:
[..]
[..]
volgens mij vergist ze me met iemand anders, want ik weet van niets..
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi miesy
Kijken ze in dat kot ook naar Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Ik snap het nu ook niet meer. Ik dacht dat Jewscky het beuken bedoelde. Ach, maakt het uit, Jewscky is top met zijn siliconesnol en rioolrat.quote:
Dat komt nog, en mijn prognose voor de kijkcijfers zijn alleen voor Nederland. Straks ook op CNN, FOX, CNBC en de buurlandjes. Dit wordt een ongekend record.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap het nu ook niet meer. Ik dacht dat Jewscky het beuken bedoelde. Ach, maakt het uit, Jewscky is top met zijn siliconesnol en rioolrat.![]()
Ik moet zeggen dat ik Peter R. de Vries nog niet echt overtuigend vind, misschien komt dat nog.
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Alsof ik Brian hoor praten. Joran: In mijn focking gezicht, je maakt me focking niks. Conyo komt ook voorbij.
Zie het smoeltje van Brian op stream 3. Wat zou hijj nu denken.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Alsof ik Brian hoor praten. Joran: In mijn focking gezicht, je maakt me focking niks. Conyo komt ook voorbij.
Jij hebt wat meer met kijkcijfers dan ik, doe eens een gokjequote:Op zondag 3 februari 2008 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje dichtgetimmerd oog ......
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |