nope.... ging over ene Kim, die een relatie zou hebben met iemand anders (Dat stukje kon ik lezen)quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Hmmmm. Claire zit achter de PC en schrijft een brief. Ik las, ik vind het wel een eikel......ze zou he toch niet over Huub hebben ????
Die jongetjes sturen ze naar België, net als Jeroen.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Goh, er zat in de wachtkamer zomaar een jongetje met zijn benen over elkaar met een nerdy face een boek te lezen.
Waar moet dat heen met Nederland.
Dacht ik ook aan maar kon het filmpje niet zo vlug vinden.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
Amanda verwisselt een vuilniszak, handschoentjes aan. Doet me denken aan de ruzie tussen Nena en Natasja, een klassieker.![]()
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
Oh gelukkig. Ik moet er niet aan denken dat we hier teveel intellectuelen krijgen en dat het trailer trash in de verdrukking komt.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die jongetjes sturen ze naar België, net als Jeroen.
YW,quote:
Ik denk dat jij helderziend bent!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
Staat er soms een cameraman klaar in de tuin dat Amanda zo graag naar buiten wil, ze blijft maar zeuren over een kampvuur. Brian stemt uiteindelijk toe, ze gaan een rondje tuin doen. Ik denk dat ze eindigen op de tuinstoelen.
Ik zou hier wel wat op willen zeggen maar dan ligt er een ban op de loer.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
Oh gelukkig. Ik moet er niet aan denken dat we hier teveel intellectuelen krijgen en dat het trailer trash in de verdrukking komt.
Hij kan proberen wat hij wil, maar met zijn ingevallen bekkie gaat ie toch nooit op Yuri lijken.quote:
Ik zou er niet van staan te kijken als Amanda nog nooit het NOS journaal heeft gezien.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou hier wel wat op willen zeggen maar dan ligt er een ban op de loer.![]()
Amanda en Brian steken zich in Noordpool kleding om de tuin in te gaan, over 15 minuten begint Peter R. de Vries, handig.
De nieuwe Yeti?
[ afbeelding ]
Waarom kan dat ziekenhuis nou niet één keer zijn bijnaam waarmaken? Gooi-moord en Brian lijkt me toch een perfecte combinatie?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaan ze naar ziekenhuis Gooi-Noord, ligt om het hoekie van dat hok en daar zijn heel veel glazen deuren.![]()
Zijn andere oog begint ook al blauw te worden.![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt iets dikker als Yuri klaar isquote:Op zondag 3 februari 2008 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan proberen wat hij wil, maar met zijn ingevallen bekkie gaat ie toch nooit op Yuri lijken.
Kijk en vergelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:18 schreef Disana het volgende:
Hij kan proberen wat hij wil, maar met zijn ingevallen bekkie gaat ie toch nooit op Yuri lijken.
Ik ken de reputatie van Gooi-Moord, jammer dat ze voor Brian een uitzondering maken.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:20 schreef Larisje het volgende:
Waarom kan dat ziekenhuis nou niet één keer zijn bijnaam waarmaken? Gooi-moord en Brian lijkt me toch een perfecte combinatie?![]()
![]()
quote:Helaas moeten we constateren dat er maar vier Miljonairs in de Villa zijn. Brian is de grote afwezige, hij is al een tijdje weg en we weten waar en waarom… De Antilliaan was gister namelijk op training bij Hans Nijman in Beverwijk en daar heeft hij waarschijnlijk zijn arm gekneusd of gebroken. Hoewel we hem niet hebben horen klagen over de pijn is hij op advies van Robin de fysiotherapeut toch naar het ziekenhuis vertrokken. Nu maar afwachten wat de diagnose is…
Inderdaad heel jammer!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken de reputatie van Gooi-Moord, jammer dat ze voor Brian een uitzondering maken.
Mooi bedacht door jou: de "Jewsky's"quote:Op zondag 3 februari 2008 21:34 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
kijken naar Peter R De Vries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |