Brian heeft gisteren toch een fles leeg staan gooien in de keuken? Hij vond dat Mikey teveel dronkquote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Claire naarstig op zoek naar alcohol, er is bijna niks in huis. Huub flanst een cocktail in elkaar.
Wat jammer dat de FEBO zo slecht zorgt voor de wannabees, drank in huis zorgt vaak voor de leukste streams.
Volgens mij was dat een restje maar dat maakt niet uit, Brian mag alles toch? Zelf zuipen als een tempelier maar het anderen verbieden, de hypocriete RAT.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef Verida het volgende:
Brian heeft gisteren toch een fles leeg staan gooien in de keuken? Hij vond dat Mikey teveel dronk
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:29 schreef Dark het volgende:
Brian is terug van het ziekenhuis en er is niets aan de hand met z'n arm, hij kan gewoon vechten!
Vaag verhaal weer. Er is geen foto gemaakt ivm schadelijke straling, de arts kon zo zien dat het een bloeduitstorting was. Bij twijfel maak je toch een foto, dat beetje röntgenstraling heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian is terug uit het ziekenhuis, heeft niets gebroken.
Is ook niks voor Brian om geen foto's te laten nemen van zijn kneuzingen. Welk ziekenhuis was dat en zitten er nog deuren in?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaag verhaal weer. Er is geen foto gemaakt ivm schadelijke straling, de arts kon zo zien dat het een bloeduitstorting was. Bij twijfel maak je toch een foto, dat beetje röntgenstraling heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.
Normaal gesproken gaan ze naar ziekenhuis Gooi-Noord, ligt om het hoekie van dat hok en daar zijn heel veel glazen deuren.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
Is ook niks voor Brian om geen foto's te laten nemen van zijn kneuzingen. Welk ziekenhuis was dat en zitten er nog deuren in?
Neuken ze in GTS nou ook al dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub heeft gevraagd om samen met Amanda een gastrolletje te mogen
spelen in GTST ...... de scenes die we in het verleden van ze in de villa
zagen, waren hilarisch. Doen dus
Ik denk bij eikel meteen aan Brian.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Hmmmm. Claire zit achter de PC en schrijft een brief. Ik las, ik vind het wel een eikel......ze zou he toch niet over Huub hebben ????
Goh, bij mij schiet iemand anders in gedachte, Brian, gek he?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Hmmmm. Claire zit achter de PC en schrijft een brief. Ik las, ik vind het wel een eikel......ze zou he toch niet over Huub hebben ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |