Wil me nergens mee bemoeien maar misschien kun je dan eens de 506, 505 of 504 proberen, een van die modellen moet dan precies goed zitten bij jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
De juiste maat voor mij zou 33-34 / 30 moeten zijn. Het probleem is dat lengtemaat 30 niet heel vaak voorkomt. Heb vandaag 501's geprobeerd (terwijl ik niet van knopen in de gulp hou) in maat 33/30 en op zich zaten die wel relaxed, alleen vond ik dat ik teveel stof overhield bij mijn dijbenen. Ook de G-star Coder nogwat geprobeerd, maar daarvan zat de kontzak dus half op mijn kont en half op mijn dijbenen.
Ja, die zijn echt prachtig, inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef hmmmz het volgende:
Zag laatst wat van die Jacob Cohen broeken liggen, prachtig afgewerkt met paardenhaar, verzilverde knopen, zakdoek erbij om de knopen op te poetsen350 euri, net iets te duur
![]()
bronquote:
Damien Hirst X Levi's limited edition
De wereldberoemde kunstenaar Damien Hirst is een groot fan van de Levi's Warhol Collectie. Reden voor Levi's ontwerper Adrian Nyman om de kunstenaar te strikken voor een Damien Hirst Levi's lijn.
De collectie is een ware must-have voor kunstliefhebbers en een hommage aan de old school Levi's 501. Uiterst herkenbaar in Damien Hirts stijl dankzij de doodshoofden, stippen en tropische vlinderachtige motieven.
De Damien Hirst X Levi's limited edition capsule collection is vanaf deze maand verkrijgbaar bij de Levi's Store in Rotterdam (Lijnbaan), Amsterdam (Kalvertoren) en voor de zuidelijke kant ook in Antwerpen (Kammenstraat). Broeken, o.a. voorzien van kristallen doodshoofdjes, kosten zo rond de ¤ 180, leren jasjes tegen de ¤ 500 en shirtjes slechts ¤ 65. Niet slecht voor een limited edition fashion kunstwerk!
bronquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |