abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57221979
Een Take Two store?
Want ik was bij de Strictly Men geweest en in die van Utrecht hadden ze hem ook niet meer in mijn maat..
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:16:44 #52
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_57222406
kan je ergens evisu/nudie/cheap monday broeken online kopen?

ik zoek een baggy donkere heaby denim

iemand ideetje?
Lalalalala
pi_57222660
Lees even 1 pagina terug anders

Daar staat door Schatje een webshop genoemd, en anders kan je kijken op www.drytillyoudie.nl
pi_57223878
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef ik.ben.hier het volgende:
Een Take Two store?
Want ik was bij de Strictly Men geweest en in die van Utrecht hadden ze hem ook niet meer in mijn maat..
Op het vredenbrug volgens mij, beetje tussen de Perry sport en de KFC.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:27:44 #55
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_57224017
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef bear87 het volgende:
@Satanicwarrior
Ik denk dat je het een hele mooie broek zal vinden dan, want het is echt een prachtige kleur en een heel mooi model. Hij is een beetje regular fit, maar dan met net wat strakkere pijpen dan helemaal regular, zonder dat het weer een slimfit wordt zegmaar. Precies goed
die kleur is inderdaad mooi, maar ik heb al een Yarik in die 88Z wassing dus koop ik die Larkee liever in een andere kleur, een lichtere zoals deze:
The truth is relative, pick one that works!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:43:22 #56
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_57224377
kan iemand mij vertellen of deze echt is?

http://www.drytillyoudie.nl/blueblood/02b84699180e3d202.php

die druk op de kontzak is zo heel raar en die kontzak ook of is dat het model
Lalalalala
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:01:56 #57
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_57224753
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:43 schreef poffu het volgende:
kan iemand mij vertellen of deze echt is?

http://www.drytillyoudie.nl/blueblood/02b84699180e3d202.php

die druk op de kontzak is zo heel raar en die kontzak ook of is dat het model
dat is de webshop van Jeanspaleis in Kerkrade, dus het lijkt me wel een echte. blijkbaar is dat gewoon het model.
pi_57265491
@ Satanic

Waar heb je die Yarik in 88z eigenlijk gekocht? Ik zie altijd maar dezelfde modellen van diesel liggen bij verschillende winkels, weinig variatie erin en online lijkt er meer te krijgen..
  maandag 10 maart 2008 @ 00:39:22 #59
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_57275914
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:58 schreef bear87 het volgende:
@ Satanic

Waar heb je die Yarik in 88z eigenlijk gekocht? Ik zie altijd maar dezelfde modellen van diesel liggen bij verschillende winkels, weinig variatie erin en online lijkt er meer te krijgen..
Bij de Tribute in Arnhem, daar hebben ze meestal wel veel variatie. Is al wel weer een tijdje geleden, hij kostte toen ¤160, sindsdien heb ik die broek nog maar een paar keer gewassen, veel te bang dat hij lichter wordt van kleur.
pi_57311545
Hmm ik ben nu opzoek naar een winkel die de Revick 88z heeft, mooi broekje:P

Kan hem wel online bestellen maar dan moet je hem weer terugsturen enz als ie niet mooi is. Verder morgen een Viker of Timmen halen in kleur 8gi, super vond ik die! Begin wel veel broeken te verzamelen op deze manier hehe.
pi_57312475
Binnenkort ook weer ff een broekje halen. Zit te denken aan de diesel revick 8FV. Erg mooie en iets aparte blauwe kleur van diesel.

En misschien een Nudie AJ greentone.
pi_57357420
Ben vandaag langsgegaan bij de Rode winkel waar men het hier weleens over heeft. Helaas geen Revick in mijn maat, wilde een Revick 88z halen daar.

Wel een mooie Paddom 88z gezien. Alleen die heeft weer gele stiksels aan de buitenkant van de broek. Jij hebt beide modellen toch Stansfield? Zit er veel verschil tussen de modellen kwa pijpen en hoge/lage achterkant?
pi_57358996
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:08 schreef bear87 het volgende:
Ben vandaag langsgegaan bij de Rode winkel waar men het hier weleens over heeft. Helaas geen Revick in mijn maat, wilde een Revick 88z halen daar.

Wel een mooie Paddom 88z gezien. Alleen die heeft weer gele stiksels aan de buitenkant van de broek. Jij hebt beide modellen toch Stansfield? Zit er veel verschil tussen de modellen kwa pijpen en hoge/lage achterkant?
Nee ik heb geen van beide. Die kleur 88z is wel erg mooi. Mijn deetak is van diezelfde kleur.

Die paddom is ook er mooi alleen die stiksels aan de buitenkant staan mij ook tegen. Ik dacht dat het vergelijkbare modellen waren, de revick misschien iets strakkere pijpen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:15:31 #64
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57359153
Ik ben eigenlijk op zoek naar mooie (merk) skinny jeans, suggesties?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57360729
Diesel Thanaz? De online store van Diesel daar kan je wel even leuk inspiratie opdoen. Onder jeans - slim staan een hoop skinny broeken. Als je je registreert daar is het versturen gratis, betalen alleen wel via creditcard.

@ Stansfield
Die stitching van die Paddom zal na een tijdje wel wat minder prominent worden denk je niet? Als hij gloednieuw is is het duidelijker dan na een paar keer wassen en dragen denk ik, dan zal het wat minder fel worden. Hoop ik, want ik wil die broek wel

De slim jim dry japan heeft dat ook die stitching, valt me in de winkel altijd meer op dan als iemand hem aan heeft.
pi_57383511
hoe herken je een raw jeans in de winkel?
staat het op een label o.i.d?
en zijn er nog leuke modellen in MAW?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_57385066
Die herken je aan de compleet donkerblauwe kleur, de stugheid en de stijfheid van de stof. Vaak staat het er wel in, maar laat je niet overhalen door alle termen als RAW etc want 9/10 keer zijn die echt niet compleet raw.

makkelijkste is een Nudie pakken, daar staat gewoon "dry"in en dan weet je het zeker. Veel andere "raw" broeken zijn onewash, wel prachtig donker maar dus niet compleet raw eigenlijk. Gstar "raw" slaat ook meestal nergens op.
pi_57385201
oke dankje.

ik zoek ongeveer zo'n kleur broek, de linker,.
maar dan wat natuurlijker bewerkt, dus daarom dacht ik aan een raw.

of zoiets als hier onder met de zelfde pasvorm:

nu heb ik nog een vraagje over de pasvorm van nudies, klopt het dan je hem kleiner moet kopen omdat ze groter worden?

[ Bericht 21% gewijzigd door roburt op 14-03-2008 22:07:50 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_57386265
Ze lopen vaak wel iets uit, maar als je ze uiteindelijk wast krimpen ze weer naar hoe ze ooit waren. Zou gewoon je eigen maat kopen dus. En anders moet je 'm smaller kopen, niet kleiner.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57392355
Overigens voor de volgende keer, er is een speciaal nudie topic maar dat boeit niet zoveel

Een dry loopt idd uit, maar elke broek loopt uit en idd elke broek krimpt ook weer een beetje terug. Hoe strakker je je broek koopt, hoe meer hij uitloopt. Iedereen koopt zijn dry erg strak ivm de verhalen, en daarom lopen die dingen volgens de verhalen ook wat meer uit volgens mij

Ik heb mijn Nudie dry in mijn gewone maat gekocht en dat is 5 maanden later prima nog, hij is echt niet noemenswaardig uitgelopen. Sterker nog, mijn prewashed Diesel is meer opgerekt denk ik.
pi_57407190
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:31 schreef DANILXL het volgende:

[..]

waarom draag je drie jaar lang die broek ?
mijn broeken gaan na anderhalf - twee jaar meestal wel weg omdat ze vaal zijn geworden
Omdat hij nog steeds prima is om te dragen.
pi_57409257
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef roburt het volgende:

[ afbeelding ]
welk model is dat en heb je daar meer foto's van?
pi_57485318
Nudie Slim Jim Rich Blue (voorkant)

(achterkant)

Nudie Average Joe Old scraped indigo (voorkant)

(achterkan)
pi_57490296
Zo, jij hebt jezelf meteen maar getrakteerd op 2 broeken Moeilijk te zeggen welke ik nou het mooiste vind, denk toch de bovenste

Ps. Weet iemand de vanaf prijs bij We Are Replay broeken?
Ps2. Heeft iemand een tip voor een grijze - licht grijze broek? Zag een leuke van Replay maar 135 euro vind ik wel veel voor een broekje voor erbij, hoop op iets goedkopers
pi_57491625
Klinkt misschien stom, maar heeft iemand enig idee wat voor soort (pasvorm?) broek je goed zou kunnen nemen als je wat x-benen hebt? Ik zit niet zo heel erg met shoppen, maar broeken is toch altijd wat lastiger omdat je het bij sommige broeken toch best wel ziet Heb er een tijdje heel erg mee gezeten, maar dat is nu minder, alleen ik wil het natuurlijk niet benadrukken ofzo Bij voorbaat dank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')