Op het vredenbrug volgens mij, beetje tussen de Perry sport en de KFC.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef ik.ben.hier het volgende:
Een Take Two store?
Want ik was bij de Strictly Men geweest en in die van Utrecht hadden ze hem ook niet meer in mijn maat..
die kleur is inderdaad mooi, maar ik heb al een Yarik in die 88Z wassing dus koop ik die Larkee liever in een andere kleur, een lichtere zoals deze:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef bear87 het volgende:
@Satanicwarrior
Ik denk dat je het een hele mooie broek zal vinden dan, want het is echt een prachtige kleur en een heel mooi model. Hij is een beetje regular fit, maar dan met net wat strakkere pijpen dan helemaal regular, zonder dat het weer een slimfit wordt zegmaar. Precies goed
dat is de webshop van Jeanspaleis in Kerkrade, dus het lijkt me wel een echte. blijkbaar is dat gewoon het model.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:43 schreef poffu het volgende:
kan iemand mij vertellen of deze echt is?
http://www.drytillyoudie.nl/blueblood/02b84699180e3d202.php
die druk op de kontzak is zo heel raar en die kontzak ook of is dat het model
Bij de Tribute in Arnhem, daar hebben ze meestal wel veel variatie.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:58 schreef bear87 het volgende:
@ Satanic
Waar heb je die Yarik in 88z eigenlijk gekocht? Ik zie altijd maar dezelfde modellen van diesel liggen bij verschillende winkels, weinig variatie erin en online lijkt er meer te krijgen..
Nee ik heb geen van beide. Die kleur 88z is wel erg mooi. Mijn deetak is van diezelfde kleur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:08 schreef bear87 het volgende:
Ben vandaag langsgegaan bij de Rode winkel waar men het hier weleens over heeft. Helaas geen Revick in mijn maat, wilde een Revick 88z halen daar.
Wel een mooie Paddom 88z gezien. Alleen die heeft weer gele stiksels aan de buitenkant van de broek. Jij hebt beide modellen toch Stansfield? Zit er veel verschil tussen de modellen kwa pijpen en hoge/lage achterkant?
Omdat hij nog steeds prima is om te dragen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:31 schreef DANILXL het volgende:
[..]
waarom draag je drie jaar lang die broek ?
mijn broeken gaan na anderhalf - twee jaar meestal wel weg omdat ze vaal zijn geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |