abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56807010
nou, ik heb de beelden gezien, hoor.
En ik ga de discussie verder niet lezen.

Als zo'n trap tegen het hoofd van iemand die op de grond ligt erbij hoort, zal ik nooit en te nimmer respect voor deze "sport" kunnen op brengen.

"no contest" my ass

pi_56807024
En het was ook geen "combinatie"
  maandag 18 februari 2008 @ 02:09:47 #128
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56807034
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ik vind een beker voor iemand die geen wedstrijd niet heeft gewonnen wel een beetje overdreven.
Gezien de hoeveelheid bekers kost dat ding ze nog geen 5 euro.Mooie prijs voor Brainless die ook niet meer waard is
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_56807065
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:09 schreef avonne het volgende:
En het was ook geen "combinatie"
Op zich wel, alleen die laatste was 'slecht getimed'
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_56807092
wat is dat nou wat ik hoor "Kampioen van Nederland"?

Tis toch fokking geen Visagie
pi_56807116
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:14 schreef avonne het volgende:

Waar hoor je dat dan
pi_56807286
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waar hoor je dat dan
bij 03.16
pi_56807375
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:34 schreef avonne het volgende:

[..]

bij 03.16
Ik versta daar ergens kampioen van de wereld
Maar dat stond misschien op zijn kaartje, iemand die de beker zou moeten overhandigen misschien?

Tis hier iig nog no contest, dat was wel duidelijk...

Blijft de vraag of het nog officieel omgezet is naar een zege voor Brian, dat zou nou toch wel ergens op een officiele site staan?
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 03:03:47 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56807492
quote:
Allemachtig.
Ik dacht dat het wel wat overdreven zou zijn , de opmerkingen over die tweede trap. Maar hij schopt echt vóil in op zijn tegenstander terwijl die al op z'n knieëen op de grond zit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 18 februari 2008 @ 07:17:14 #135
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56807969
K1 Max, Nieuwelinge partij in een extra partij Brian-Yuri.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total

Filmpje: Veel dank aan filmer Remy De Jong.
pi_56808104

[ Bericht 100% gewijzigd door fredfik op 18-02-2008 08:09:40 ]
pi_56808199
Nou ik ben ook in Utrecht geweest...en moet zeggen, was best heftig.
Zonde voor Brian dat hij een "no contest"kreeg toegewezen, maarja kan gebeuren.

Zat dicht bij de ring en heb het goed kunnen zien wat er gebeurde en opzich viel het allemaal wel mee. Lees hier dingen als natrappen, maar dat klinkt erg zwaar. Het was niet dat die schapenneuker op de grond lag en hij hem nog een schop in de ribben of het hoofd verkocht.

Yuri kwam vrij ongecontroleerd uit en na wat stoten, draaide het gevecht en kwam er een combinatie van Brian, waarbij hij de dekking van Yuri min of meer weg sloeg. Vervolgens kwam de "High Kick" er overheen en die trof Yuri waar hij moest komen.

Yuri zakte daarna in mekaar als een pudding en bleef min of meer gehurkt zitten. Hing tussen opstaan en liggen in. Het leek er op het eerste gezicht op dat hij weer omhoog kwam, dat het daar al klaar was verwachte niemand.
In K1 is het dan zaak dat de scheidsrechter er tussen springt op zo'n moment en hem een paar tellen geeft. Die was gewoon te laat en in een reflex schopt Brian nog één keer in het lichaam. Later in de slomo bleek dat Yuri al K.O. was na de high kick.

Het natrappen of -slaan is in K1 niks vreemds, gebeurt regelmatig. En al helemaal in de wedstrijden voor nieuwelingen. Het is dan zaak dat de scheidsrechter er kort op zit om op tijd in te grijpen als er eentje nokkie gaat.

Dat Brian uitgefloten is was te verwachten, wat hij ook deed. In eerste instantie was het grootste deel van het publiek ook meer boos omdat ze dachten op een "winst afspraak". Maar toen die Georgische sloper na 7 minuten nog niet bij kennis was, leek dat erg onwaarschijnlijk.
En het was echt niet zo dat iedereen Brian afviel ofzo...echte kenners (ook de mannen van het andere team) en zeker de grote namen die aanwezig waren weten ook hoe dat gaat en waren vol lof over Brian's optreden. Niks geen scheve gezichten bij hun. Het was meer het klootjesvolk wat uit z'n stekker ging.

Its al in the game, maar zeker geen onaardig eerste optreden van Brian.
Wel een beetje jammer dat het zo kort duurde...."Yuri de Georgische slaper" zal vandaag wel hoofdpijn hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door T-lex op 18-02-2008 09:04:00 ]
  maandag 18 februari 2008 @ 09:09:01 #138
162917 tuinfluiter
pi_56808643
Oproepje: Als je een plaatje, foto's zag op een boks-forum,
krante-artikel, filmpje hebt, plaats het dan niet alleen in de COS,
zonde, dit topic gaat over alles rondom K1 MAX.
  maandag 18 februari 2008 @ 09:10:48 #139
162917 tuinfluiter
pi_56808666
http://www.youtube.com/watch?v=K1WhfVCjOAY

En nog 1 filmpje, de familie van Brian is er ook.

Filmpje: Met vele dank aan Twiklerr !!!!!!!
pi_56808710
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:14 schreef avonne het volgende:

Dat is diegene die de herinderingbeker uitdeelt aan brian en Yuri.
Goedemorgen :W
  maandag 18 februari 2008 @ 10:23:38 #141
162917 tuinfluiter
pi_56809683
Gast-speler Mikey: Brian, dit is de mooiste afloop van de partij die er kon zijn.

Brian: Ik sloeg Yuri neer in de eerste 30 seconden.
Amanda: Ik zei toch al dat je ging winnen.
Brian: Jaaaa. Ik sloeg Yuri neer en toen ging het publiek ook helemaal los.

Amanda: Ik hoorde dat Nena er ook was.

Brian: Hoe vond je dat het ik eruit zag?
Amanda: Ik vond dat je er stoer uitzag.

Amanda: Lieke was er ook en die zei dat Huub de afgelopen tijd helemaal
stuk ging door de aandacht die Brian kreeg tijdens de trainingen en K1-wedstrijd.

Is de beker die Brian kreeg, een zogenaamde Deelname Beker?
Tegenstander Yuri ontving dezelfde beker ?

Iedereen kreeg zo'n beker in de nieuwelinge partij ?
In de COS die nu in de diepte, is gegaan, zag ik een tafel vol staan van deze bekers.
pi_56815817
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:21 schreef T-lex het volgende:

Zat dicht bij de ring en heb het goed kunnen zien wat er gebeurde en opzich viel het allemaal wel mee. Lees hier dingen als natrappen, maar dat klinkt erg zwaar. Het was niet dat die schapenneuker op de grond lag en hij hem nog een schop in de ribben of het hoofd verkocht.

Yuri kwam vrij ongecontroleerd uit en na wat stoten, draaide het gevecht en kwam er een combinatie van Brian, waarbij hij de dekking van Yuri min of meer weg sloeg. Vervolgens kwam de "High Kick" er overheen en die trof Yuri waar hij moest komen.

Yuri zakte daarna in mekaar als een pudding en bleef min of meer gehurkt zitten. Hing tussen opstaan en liggen in. Het leek er op het eerste gezicht op dat hij weer omhoog kwam, dat het daar al klaar was verwachte niemand.
In K1 is het dan zaak dat de scheidsrechter er tussen springt op zo'n moment en hem een paar tellen geeft. Die was gewoon te laat en in een reflex schopt Brian nog één keer in het lichaam. Later in de slomo bleek dat Yuri al K.O. was na de high kick.

Het natrappen of -slaan is in K1 niks vreemds, gebeurt regelmatig. En al helemaal in de wedstrijden voor nieuwelingen. Het is dan zaak dat de scheidsrechter er kort op zit om op tijd in te grijpen als er eentje nokkie gaat.

Dat Brian uitgefloten is was te verwachten, wat hij ook deed. In eerste instantie was het grootste deel van het publiek ook meer boos omdat ze dachten op een "winst afspraak". Maar toen die Georgische sloper na 7 minuten nog niet bij kennis was, leek dat erg onwaarschijnlijk.
En het was echt niet zo dat iedereen Brian afviel ofzo...echte kenners (ook de mannen van het andere team) en zeker de grote namen die aanwezig waren weten ook hoe dat gaat en waren vol lof over Brian's optreden. Niks geen scheve gezichten bij hun. Het was meer het klootjesvolk wat uit z'n stekker ging.

Its al in the game, maar zeker geen onaardig eerste optreden van Brian.
Wel een beetje jammer dat het zo kort duurde...."Yuri de Georgische slaper" zal vandaag wel hoofdpijn hebben.
Valt dus allemaal mee, op het -hele wazige- filmpje leek het alsof hij op een knie zat.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_56815942
Oh en bij kickboksen krijgt iedereen een beker.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 18 februari 2008 @ 15:41:32 #144
162917 tuinfluiter
pi_56815998
Brian maakt zich klaar voor de wedstrijd.

http://nl.youtube.com/watch?v=OTGnk79aOWo

Filmpje: van Gouden Decency, mijn complimenten. Veel dank.

@Jajon, bedankt voor de quote en antwoord dat bij kickboksen iedereen een beker krijgt.
  maandag 18 februari 2008 @ 15:42:01 #145
158861 Tomsky
Ontzettende NOOB
pi_56816008
Hele tijd niet gepost, en ww kwijt, maar laat ik nou nog eens wat zeggen.
Ik heb hier een tijdje gepost maar was het helemaal zat, dus lurk alleen COSsen mee op werk, uitzendingen kijken doe ik al helemaal niet meer...

Ik was erbij gisteren (kaartjes gekregen)

Hoewel ik die onwijze pauper niet kan luchten moet ik zeggen dat die eerste trap er erg mooi uitzag.
Normaal gezien ga je dan naar je hoek en wacht je tot de scheids tot 10 geteld heeft en dan zou ik echt respect gehad hebben voor zijn overwinning.

Wat er gebeurt wanneer de "Georgische sloper" (DNPM) al op de grond ligt is een absolute schande en bewijst eens te meer wat wullies al langer wisten en dat is dat onze knuffelantilliaan (maarniheus) zich niet kan beheersen.

Het fluit en boe-concert mocht er wezen, en terecht!

Owja en nogwat, ff in het Villa-vandaag topic gekeken, wat een onzin zeg. Ik dacht dat jullie misschien wat overdreven in de anti-hokjes-geest, maar in dit geval lijkt het te kloppen...
Passive-aggressive all thrills no skills poker guaranteed.
pi_56816226
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:21 schreef T-lex het volgende:

Yuri was al down, en je kunt je dan niet meer verdedigen. Vooral voor iemand die nog nooit in de ring heeft gestapt en geen ervaring heeft met het incasseren van klappen/trappen, was dit een ontzettend gevaarlijke actie. Dit was dus wel degelijk een geval van 'natrappen', ik weet niet hoe je het anders kan noemen. Dit is wat ze bij het MMA een 'soccerkick' noemen, en staat bekend als één van de meest 'brute' manieren om iemand KO te krijgen. Yuri was al goed dizzy (zo niet misschien al (half) KO toen ie zijn eerste highkick kreeg). De impact van een knockdown van een goedgeplaatste highkick met het scheenbeen is niet misselijk, maar daarna nog een soccer kick nakrijgen, dat kun je zelf wel invullen.
quote:

De scheidsrechter had er wellicht beter op moeten zitten ja, zeker bij een nieuwelingenpartij. Maar reflex, adrenaline, nieuweling of niet, in den beginne moet Brian natuurlijk die trap gewoon NIET maken.
quote:
Klopt (al valt het wel redelijk mee met de regelmaat van natrappen of slaan, ik ga geregeld naar gala's, en zo 'gewoon' is het nu ook weer niet.). Bij nieuwelingen komt het inderdaad ook vaker voor. Kwestie van gebrek aan ervaring en de adrenaline.
quote:
Het uitfluiten van Brian voor de wedstrijd viel wel mee. Het uitfluiten bij de herhaling van de actie was wel oorverdovend. En terecht. (Main wilde Pique ook naslaan, en dat kwam hem op eenzelfde boegeroep te staan. En Main is toch wel degelijk een publiekslieveling). Het is dus niet alleen 'omdat het Brian zou zijn. (Veel klootjesvolk dan trouwens, aangezien vrijwel de hele zaal boe aan het roepen was. Denk dat je het publiek hier wat onderschat).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 18 februari 2008 @ 16:07:42 #147
162917 tuinfluiter
pi_56816511
Brian terug van de K1 Max en luister naar zijn versie van de wedstrijd.

http://www.clipser.com/watch_video/101998

Filmpje : Top filmpjesmaker Lambal
pi_56817000

De soccerkick.

Yuri out cold

'Ik heb gewonnen'

Brian in psycho mode

Amanda is bezorgd... maar om wie?

No contest, Brian heeft gewonnen uhmm offeh??

Meer: http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=39842
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_56817045

Dat hoofd
pi_56817092
Op de eerste foto is duidelijk te zien dat hij nog niet lag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')