Oke, maar ik vind het echt niet logisch hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees de andere reactie ook nog ff Maza
Er worden bekers gekocht... kleintjes voor de verliezers en wat grotere met de tekst winnaar voor de winnaars. Wat er ook gebeurd die bekers moeten de deur uit...ze zijn immers al betaald![]()
Brian was van de 2 degeen die het meest aanspraak mocht maken op de overwinning...wrom zou je hem dan in vredesnaam de kleine "niet winnaar beker" in zijn handen drukken?
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ik vind een beker voor iemand die geen wedstrijd niet heeft gewonnen wel een beetje overdreven.
nou, je kunt ook het plaatje er af schroeven en de beker bewaren voor de volgende keer.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees de andere reactie ook nog ff Maza
Er worden bekers gekocht... kleintjes voor de verliezers en wat grotere met de tekst winnaar voor de winnaars. Wat er ook gebeurd die bekers moeten de deur uit...ze zijn immers al betaald![]()
Brian was van de 2 degeen die het meest aanspraak mocht maken op de overwinning...wrom zou je hem dan in vredesnaam de kleine "niet winnaar beker" in zijn handen drukken?
Jahaaaah, don't care, lekker even speculerenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef PC eend het volgende:
Anders lees je het hele topic en dan vooral het gedeelte waarin te lezen is dat uitslagen nog omgezet kunnen worden
Er zijn in de autosport zelfs kampioenen zonder rijbewijsquote:Op zondag 17 februari 2008 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jahaaaah, don't care, lekker even speculeren![]()
En trouwens K1 moet dit niet nodig hebben, tis net een Amanda in F1, ze zit erin en ze krijgt een beker en ze heeft mentaal ook nog gewonnen want ze heeft nog geen autorijbewijs.
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zondag 17 februari 2008 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn in de autosport zelfs kampioenen zonder rijbewijs
Die gaat op de schoorsteen!!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn geeft mazaru een hele grote beker met 'winnaar' erop en heeft geen idee waarvoor maar het lijkt stoer bij je thuis![]()
Je hebt een schoorsteenquote:
Ja maar die is 3e op geworden op de NK visagie wat geen NK was. Was dat eigenlijk die beker die Lieke tegen haar hoofd kreeg?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar![]()
Maar geen Amanda
Was het niet de 2e plaats op de WK?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar die is 3e op geworden op de NK visagie wat geen NK was. Was dat eigenlijk die beker die Lieke tegen haar hoofd kreeg?
Brian heeft wel een hele grote beker!
pfff, wat een dwaas. No contest = geen winnaars of verliezers.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:21 schreef tuinfluiter het volgende:
(Uitslag)
Mike: Het is een diskwalificatie.
Brian: No contest, dus ik heb gewonnen.
(Tegenstander Yuri)
Amanda: Yuri , die jongen stond niet meer op.
Brian: Mijn been begon te spartelen.
Amanda: En zijn moeder moest huilen.
Brian: Toen Yuri knockout daar lag, dacht ik nog, hij is schaapjes aan het tellen, die trap na, ja, die was Kut.
Mike: Ja, maar dat was reflex Brian , Reflex.
(Ex-vriendin Huub , Hedda)
Amanda: Hedda was er ook.
Trainer Hans Nijman gaat morgen weer naar Brazilie.
Ik zou je een rotschop de SC in willen gevenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Was het niet de 2e plaats op de WK?
Nee, dat weet ik ook wel
Ik heb wel een grote beker, een grote beker met beerenburg en cola
Tering!! Wat een laffe natrap was dat!!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:55 schreef mootie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
Filmpje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |