Dan willen ze extra kijkcijfers voor die uitzending ja...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
IK EIS EEN FILMPJE!
En als het filmpje niet online komt dan weten iig genoeg
Ik denk dat dat een groupie mening is?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iedere deelnemer krijgt als ik het goed heb zowiezo een beker (al weet ik dat niet helemaal 100% zeker) maar ik las net ook al dat hij die beker van de DGK redactie zou hebben gehad
Ik denk het ook.... moet ook wel, ze zaten allemaal al in dezelfde Endstra-tapes...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een groot complot, sjonnie heeft die hele K-1 in zijn zak
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iedere deelnemer krijgt als ik het goed heb zowiezo een beker (al weet ik dat niet helemaal 100% zeker) maar ik las net ook al dat hij die beker van de DGK redactie zou hebben gehad
Er staat toch echt K1 winnaar hutsedefluts op.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van K1quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een groot complot, sjonnie heeft die hele K-1 in zijn zak
Ik persoonlijk vind hung man choi wel lachenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van K1
Wat een afgang voor de K1, gewoon diep triest
Mjah...de beker was toch al gekocht wrom zou je hem niet geven aan degeen die uiteindelijk nog recht overeind stond...dat maakt verder toch niet zo gek veel uit ?quote:
Maar er is er meestal maar 1 waar winnaar op staat....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef agter het volgende:
Huh, wat zegt Brian?
"Yuri liep ondersteund om de beker op te halen"
Dus iedereen kreeg een beker?
Iedereen krijgt daar dus een beker waar 'winnaar' op staatquote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef agter het volgende:
Huh, wat zegt Brian?
Dat bedoelde ik daarnet...ook als je niet gewonnen hebt krijg je gewoon een beker...dus toch.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef agter het volgende:
Huh, wat zegt Brian?
Jij snapt um..quote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar er is er meestal maar 1 waar winnaar op staat....
Geef hem dan aan de dokter die Yuri weer tot leven heeft gewektquote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...de beker was toch al gekocht wrom zou je hem niet geven aan degeen die uiteindelijk nog recht overeind stond...dat maakt verder toch niet zo gek veel uit ?
Zo gaat het toch in de meeste sporten ?? Dat gewoon iedereen een beker krijgt of ben ik gek aan het worden...meestal is de beker van de winnaar of de nr1 wat groter dan die van de rest maar verder...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef hem dan aan de dokter die Yuri weer tot leven heeft gewekt
Uhhhm als je onder de 12 jaar bent misschien?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo gaat het toch in de meeste sporten ?? Dat gewoon iedereen een beker krijgt of ben ik gek aan het worden...meestal is de beker van de winnaar of de nr1 wat groter dan die van de rest maar verder...
Ja natuurlijk wel. Winnen is niet belangrijk, het gaat om de LOL die je hebt. Net als de avondvierdaagse.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhhhm als je onder de 12 jaar bent misschien?
Maar volwassen mensen krijgen toch zeker echt geen beker voor 'meedoen'?
Owwww, ik kocht mijn bekers voor 50 cent bij de kringloopwinkel, stukken makkelijker!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Winnen is niet belangrijk, het gaat om de LOL die je hebt. Net als de avondvierdaagse.
Onder de 12 mag je niet aan dit soort wedstrijden meedoen dacht ikquote:Op zondag 17 februari 2008 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhhhm als je onder de 12 jaar bent misschien?
Maar volwassen mensen krijgen toch zeker echt geen beker voor 'meedoen'?
Dus iedereen krijgt dan een beker waar op staat dat die gewonnen heeft?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo gaat het toch in de meeste sporten ?? Dat gewoon iedereen een beker krijgt of ben ik gek aan het worden...meestal is de beker van de winnaar of de nr1 wat groter dan die van de rest maar verder...
Als winnen niet belangrijk is, had er ook geen WINNAAR op hoeven staanquote:Op zondag 17 februari 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Winnen is niet belangrijk, het gaat om de LOL die je hebt. Net als de avondvierdaagse.
Joh...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onder de 12 mag je niet aan dit soort wedstrijden meedoen dacht ik
Lees de andere reactie ook nog ff Mazaquote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus iedereen krijgt dan een beker waar op staat dat die gewonnen heeft?
Ik geloof het echt niet hoor, laat mij dan maar eigenwijs zijn. Misschien als die een papiertje had gehad dat die heeft meegedaan aan K1, dat het geloofwaardig was geweest.
Maar een beker waarop staat dat die winnaar is, bij een wedstrijd die door de scheidsrechter NO CONTEST is verklaard kan gewoon niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |