Yupzz...ben echt reuze benieuwd naar de beelden.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe cool, dan blijft het dus nog even spannend!
Neeeh, Brian is de winnaar, dat wisten we een maand geleden alquote:Op zondag 17 februari 2008 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe cool, dan blijft het dus nog even spannend!
Dat wil ik meemakenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neeeh, Brian is de winnaar, dat wisten we een maand geleden al
Ik wil een filmpje!! dan ga ik pas echt los tegen Brian![]()
Mijn god denkt RTL serieus dat men hier niet achterkomt?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:31 schreef mootie het volgende:
Hij komt gewoon binnen met een beker en zegt dat hij gewonnen heeft.
Dat is iig duidelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
Amanda luisterde slechts getooid in haar hotpants het geheel op als ringcard-girl.
Direct bij aanvang van de wedstrijd zocht Yuri totaal ongecontroleerd de aanval. Brian wist de eerste aanval te pareren. Op onnavolgbare wijze wist Brian zijn eerste trap direct vol op in het gelaat van de Georgiėr te plaatsen. Tot ieders verbazing ging Yuri direct naar het canvas. Terwijl dat de Georgiėr al op de grond lag gaf Brian Yuri een volle trap op het hoofd. De ringarts moest er aan te pas komen om Yuri weer op te lappen.
De uitslag van de wedstrijd werd bepaald door de jury: No-Contest
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.
http://www.kickboxing.nl/uitslag-gevecht-brian-gouden-kooi.html
Door de Febo in huis gehaald just in case...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
Die beker is hem in zijn handen gedrukt net voor de poort....
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
Amanda luisterde slechts getooid in haar hotpants het geheel op als ringcard-girl.
Direct bij aanvang van de wedstrijd zocht Yuri totaal ongecontroleerd de aanval. Brian wist de eerste aanval te pareren. Op onnavolgbare wijze wist Brian zijn eerste trap direct vol op in het gelaat van de Georgiėr te plaatsen. Tot ieders verbazing ging Yuri direct naar het canvas. Terwijl dat de Georgiėr al op de grond lag gaf Brian Yuri een volle trap op het hoofd. De ringarts moest er aan te pas komen om Yuri weer op te lappen.
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.
Het zou me niets verbazen..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef agter het volgende:
[..]
Door de Febo in huis gehaald just in case...
Duidelijke omkopingquote:
Dat weet ik niet of dat kan. Jappie!! Enlighten us!!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duidelijke omkoping
No contest kan nooit Gewonnen betekenen
Case closedquote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
Ik vind hier een heel vies luchtje aan hangen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat kan. Jappie!! Enlighten us!!
Het is iig een rechtstreeks verhaal. Al snap ik er nu nog geen hol van.
Wat er eik staat is dat de redactie van dat forum vind dat Brian ondanks de "no-contest" van de jury zichzelf wel winnaar zou mogen noemen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat kan. Jappie!! Enlighten us!!
Het is iig een rechtstreeks verhaal. Al snap ik er nu nog geen hol van.
Waar komt die beker dan vandaan?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat er eik staat is dat de redactie van dat forum vind dat Brian ondanks de "no-contest" van de jury zichzelf wel winnaar zou mogen noemen.
Geen feit dus maar een mening (en ik ken de redactie van de site niet dus ik weet niet in hoeverre je die mening mag volgen)
Ik zelf zou het liefst die beelden zo snel mogelijk willen zien en dan vorm ik mijn eigen mening wel...daar heb ik geen jury of redactie voor nodig.
Het is een groot complot, sjonnie heeft die hele K-1 in zijn zakquote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar komt die beker dan vandaan?
Ik snap er geen bal meer van
Iedere deelnemer krijgt als ik het goed heb zowiezo een beker (al weet ik dat niet helemaal 100% zeker) maar ik las net ook al dat hij die beker van de DGK redactie zou hebben gehadquote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar komt die beker dan vandaan?
Ik snap er geen bal meer van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |