quote:Er zijn ergere dingen toch?
Op vrijdag 15 maart 2002 13:30 schreef Kimmie het volgende:Zie het als een nitwit op computerspelletjes gebied die op de bank wordt neergezet om spelletjes te gaan spelen met een X box
Dan krijg je zo'n post als ik plaatste.
quote:Op zich werken alle consoles zo natuurlijk. CD erin en spelen maar. Dat is ook de charme van consoles vergeleken met PC's. Je kan meteen spelen zonder gekloot met besturingssystemen en drivers enzo.
Ik moet zeggen dat het best een mooi apparaat is en dat hij heel eenvoudig werkt, hoe dat dingetje werkt met al die verschillende knopjes en kleurtjes ben ik nog niet helemaal uit.
Sinds ik voor een lullige 300 gulden mijn eerste console ooit gekocht heb (een Dreamcast) speel ik echt alleen nog maar games op dat ding en nooit meer op mijn computer. Het is gewoon veel relaxter, lekker op de bank in plaats van achter je bureau.
quote:including me.
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuk om al die sceptische denkbeelden over de Xbox te lezen bijna een jaar geleden.
Sindsdien is er veel veranderd en zijn veel mensen teruggekomen op hun woorden zullen we maar zeggen.
quote:Maak daar maar eind januari van, ik ben beta-tester!!
Op donderdag 2 januari 2003 18:16 schreef apengek het volgende:
ik heb em sinds de launchenuh dat ding bevalt me echt wel hoor!! nu wachten op 14 maart
Xbox Live
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:12 schreef UNDERTAKER het volgende:[..]
Maak daar maar eind januari van, ik ben beta-tester!!
![]()
![]()
quote:idd, ik kon me niet voorstellen dat de xbox een fatsoenlijke console ging worden.....microsoft bah!!!...dacht ik. Totdat ik voor het eerst HALO speelde, sindsdien is het
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuk om al die sceptische denkbeelden over de Xbox te lezen bijna een jaar geleden.
Sindsdien is er veel veranderd en zijn veel mensen teruggekomen op hun woorden zullen we maar zeggen.
quote:...Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers.....Ik ben niet jaloers.......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers...
Op donderdag 2 januari 2003 19:12 schreef UNDERTAKER het volgende:[..]
Maak daar maar eind januari van, ik ben beta-tester!!
![]()
![]()
quote:Is ghost Recon leuk? Ik hoor er hier op het forum maar bar weinig over maar mijn lijkt ie superrr :d
Op donderdag 2 januari 2003 19:45 schreef Robhimself het volgende:[..]
hond
Hoe wordt je zoiets? kep vandaag Ghost Recon en Unreal Championship alvast gekocht voor xbox Live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |