abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 maart 2002 @ 22:47:09 #76
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3504802
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 13:30 schreef Kimmie het volgende:

Zie het als een nitwit op computerspelletjes gebied die op de bank wordt neergezet om spelletjes te gaan spelen met een X box

Dan krijg je zo'n post als ik plaatste.

Er zijn ergere dingen toch?
quote:
Ik moet zeggen dat het best een mooi apparaat is en dat hij heel eenvoudig werkt, hoe dat dingetje werkt met al die verschillende knopjes en kleurtjes ben ik nog niet helemaal uit.
Op zich werken alle consoles zo natuurlijk. CD erin en spelen maar. Dat is ook de charme van consoles vergeleken met PC's. Je kan meteen spelen zonder gekloot met besturingssystemen en drivers enzo.

Sinds ik voor een lullige 300 gulden mijn eerste console ooit gekocht heb (een Dreamcast) speel ik echt alleen nog maar games op dat ding en nooit meer op mijn computer. Het is gewoon veel relaxter, lekker op de bank in plaats van achter je bureau.

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  donderdag 2 januari 2003 @ 16:58:25 #77
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_7668636
move-request
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_7668918
Leuk om al die sceptische denkbeelden over de Xbox te lezen bijna een jaar geleden.
Sindsdien is er veel veranderd en zijn veel mensen teruggekomen op hun woorden zullen we maar zeggen.
  donderdag 2 januari 2003 @ 17:56:54 #79
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7669760
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuk om al die sceptische denkbeelden over de Xbox te lezen bijna een jaar geleden.
Sindsdien is er veel veranderd en zijn veel mensen teruggekomen op hun woorden zullen we maar zeggen.
including me.
Heb net de halve middag zitten splintercellen en deathrowen met een vriend van me
pi_7670170
ik heb em sinds de launch enuh dat ding bevalt me echt wel hoor!! nu wachten op 14 maart Xbox Live
pi_7670982
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:16 schreef apengek het volgende:
ik heb em sinds de launch enuh dat ding bevalt me echt wel hoor!! nu wachten op 14 maart Xbox Live
Maak daar maar eind januari van, ik ben beta-tester!!
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:45:17 #82
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_7671550
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:12 schreef UNDERTAKER het volgende:

[..]

hond Hoe wordt je zoiets? kep vandaag Ghost Recon en Unreal Championship alvast gekocht voor xbox Live
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:50:02 #83
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7671622
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
idd, ik kon me niet voorstellen dat de xbox een fatsoenlijke console ging worden.....microsoft bah!!!...dacht ik. Totdat ik voor het eerst HALO speelde, sindsdien is het
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:12 schreef UNDERTAKER het volgende:

[..]

...Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers.....Ik ben niet jaloers.......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_7763808
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:45 schreef Robhimself het volgende:

[..]

hond Hoe wordt je zoiets? kep vandaag Ghost Recon en Unreal Championship alvast gekocht voor xbox Live

Is ghost Recon leuk? Ik hoor er hier op het forum maar bar weinig over maar mijn lijkt ie superrr :d
  woensdag 8 januari 2003 @ 02:12:00 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7770809
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')