abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3460632
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:00 schreef Kimmie het volgende:
Ok ik had hem net in mijn handen, ziet er allemaal mooi en degelijk uit (apparatuur en spelletjes) maar het kon me eigenlijk helemaal niet boeien verder.

Omdat ik een meisje ben zeker

Nee, gewoon omdat je een gebrek aan inlevingsvermogen* hebt.

*fantasie, creativiteit, humor, speelsheid, ....vul hier in wat je nog meer kwijt wil

The captain of your brainship is drunk.
  maandag 11 maart 2002 @ 22:46:03 #52
14799 Penance
So Bite Me, Eh?
pi_3460798
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Kimmie het volgende:

[..]

jeeezus dat is een lelijk ding, ik zag hem dit weekend in de winkel, het eerste wat ik zou doen is dat doorzichtigr randje overal van afslopen...

quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:10 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Zinloze actie lijkt mij, dat ding staat/hangt toch onder je bureau?

Things to meat, people to do, places to kill.
  woensdag 13 maart 2002 @ 12:14:14 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3472762
quote:
Op maandag 11 maart 2002 22:20 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Kijk! A partner in crime.
Om m te betalen zal ik mn PS2 moeten verkopen........want er komt ook nog een GameCube aan.....misschien dat ik rond de zomer de xbox in huis haal, kan ik nog ff sparen EN hoef ik mn PS2 niet weg te doen. Kep Metal Gear tenslotte niet voor Jan metdekorteachternaam gekocht...We shall c.

Ik denk dat de xbox na verloop van tijd goed mee kan rennen in de race der consoles.......

Dit is wel mijn eerste console die ik aan ga schaffen, maar ik wil er eigenlijk idd ook gewoon een GC naast hebben staan (Turok! Starwars! Klein formaat!)

Ik koop die kruisdoos ook pas rond augustus, aangezien ik dan pas weer op volle financiele sterkte ben verwacht ik

Tjah, het leven is zwaar, DVD's, spelcomputers, TV's, PC's.... *zucht*

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 13 maart 2002 @ 17:41:07 #54
12888 Skull-splitter
pi_3475640
En wie heeft hem al?
  woensdag 13 maart 2002 @ 18:47:33 #55
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_3476070
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En wie heeft hem al?
Je bent een dag te vroeg, hij komt morgen pas officieel uit
pi_3476144
Tenzij je bij een verkooppunt werkt Die hebben ze al binnen..Nee ik heb er nog geen, ik heb het niet zo op consoles (met emus kan ik het ook ), maar ik ken wel iemand die hem al heeft
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 13 maart 2002 @ 19:13:40 #57
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3476324
quote:
Op maandag 11 maart 2002 22:27 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Nee, gewoon omdat je een gebrek aan inlevingsvermogen* hebt.

*fantasie, creativiteit, humor, speelsheid, ....vul hier in wat je nog meer kwijt wil

tja daar kan ik alleen maar opzeggen dat jij mensen vooral niet kan inschatten!
fake a dream
  woensdag 13 maart 2002 @ 19:15:00 #58
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3476338
Trouwens ik heb nu een aantal spelletjes gespeeld op die X-box, het ziet er idd prachtig uit enzo alleen welk spel vinden jullie nu het leukst?

Ik tot nu toe het snow board spel. Die race dingen vind ik echt boring! Alhoewel, met een mini door London daar moest ik wel om lachen.

fake a dream
  woensdag 13 maart 2002 @ 20:25:00 #59
12888 Skull-splitter
pi_3476960
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 19:13 schreef Kimmie het volgende:

[..]

tja daar kan ik alleen maar opzeggen dat jij mensen vooral niet kan inschatten!

* smells a flame getting on fire...

Idd wel stom dat ik me vergist had in de datum

Maar goed, ik koop hem dan ook pas eens stuk later dit jaar

donderdag 14 maart 2002 @ 10:04:10 #60
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_3483352
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En wie heeft hem al?
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 18:47 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Je bent een dag te vroeg, hij komt morgen pas officieel uit

Morgen is vandaag dus.....wie heeft 'm al?
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  donderdag 14 maart 2002 @ 10:06:56 #61
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3483382
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 10:04 schreef breaky het volgende:

[..]

[..]

Morgen is vandaag dus.....wie heeft 'm al?

Ik zei hier al dat ik al het een en ander gespeeld heb dat is niet echt mijn stijl maar werd gedwongen, het is een mooi apparaat dat zeker en idioot bestendig, je doet alles met 1 knop, en de spellen die zien er echt mooi uit, volgens een insider een stuk beter dan play station ofzo wat ik helemaal niet ken.
fake a dream
  donderdag 14 maart 2002 @ 10:19:42 #62
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_3483485
Ik ben zelf heel nieuwschierig naar die X-box. Ik vind 'm nu alleen te duur voor wat je ermee doet.

Ik heb alleen nu nog een Nintendo 64 staan, omdat ik die wel kon betalen. En het gaat vooral om het spelplezier vind ik. En die biedt zo'n Nintendo voorlopig nog genoeg.

Dus volgens mij moet je helemaal gek zijn van games om zo'n X-box aan te schaffen.

Voor die 479 euro zou ik liever een mooie PDA aanschaffen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  donderdag 14 maart 2002 @ 12:46:52 #63
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_3484816
ligt er maar helemaal aan wat de exclusieve got-to-have games worden op de XBox, vooralsnog is dat.. Halo? laat die Xbox dan maar zitten.. Ik bedoel dus games die alleen op 1 bepaald platform beschikbaar zijn, dus bijvoorbeeld..

N64: Mario64, Zelda64
Dreamcast: Shen Muy, Crazy Taxi, ChuChu Rocket (nouja die laatsten zijn nu ook op andere consoles)
PS2: Gran Tourismo 3, Metal Gear Solid 2
GameCube: Luigi's Mansion, Pikmin, Monkey Ball
Xbox: Halo? Amped? dat type spel is in min of meer dezelfde vorm al op andere consoles te krijgen..

maarja zal wel meer bijkomen. Maar die logge bak + te grote controlers kan nooit positief zijn voor de populariteit denk ik..

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_3487433
xbox is wel leuk, een paar goede games en veel slechte games en HELE mooie gfx

alleen die prijs ....

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_3487758
Een woord...

!!!!!!! GEWELDIG !!!!!!

Heb op een import gespeeld. Tering echt gaaf die beeldresolutie.

You know what your going to do... so do it
  donderdag 14 maart 2002 @ 17:38:39 #66
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3488946
Heeft iemand 'm al? Oh, da's natuurlijk een stomme vraag, want als iemand dat ding nu heeft gekocht zal er wel niet geïnternet worden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  Eindredactie Games donderdag 14 maart 2002 @ 17:43:18 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3488993
chillll ding...... halo kicked echt wel meer ass dan UT en quake...... en ik speel al 6 jaar quake vanaf deeltje uno
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 14 maart 2002 @ 19:24:04 #68
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_3490302
Nou ik heb 'em hoor. Heb eerst wel 10 winkels moeten bellen hier in Amsterdam want hij was overal of uitverkocht of ze hadden geen koopavond. Lullig als je moet werken en zo.

Nu ff wachten tot m'n vriendin haar tv-programma afgekeken heeft

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_3491667
Ik kan natuurlijk ff niet nalaten te melden dat ik hem ook al (lang) heb
  donderdag 14 maart 2002 @ 23:37:20 #70
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3494396
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 12:46 schreef BdR het volgende:
ligt er maar helemaal aan wat de exclusieve got-to-have games worden op de XBox, vooralsnog is dat.. Halo? laat die Xbox dan maar zitten.. Ik bedoel dus games die alleen op 1 bepaald platform beschikbaar zijn, dus bijvoorbeeld..
Als ik zeg:

Jet Set Radio Future

En binnenkort Shenmue 2 en later 3, en Crazy Taxy 3

Dan gaat het hart van de gemiddelde hardcore gamer wel harder kloppen denk ik

Jet Set Radio Future is nu al te koop. Ik heb hem zien liggen bij de Games & Zo hier in Hillywood.

Verder: de games op die X-Box zien er gewoon ongehoord goed uit. En bedenkt dan dat dit nog maar de launchtitels zijn, die er meestal "het minst" uitzien.
PS2 games zien er nog niet half zo goed uit als DOA3, Project Gotham Racing, Halo en natuurlijk Jet Set Radio Future.

Ik wacht nog even met kopen in de hoop dat ie wat goedkoper wordt. 479 EUR is nogal wat en ik heb net een iPAQ gekocht...

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  vrijdag 15 maart 2002 @ 00:01:23 #71
12888 Skull-splitter
pi_3494819
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 23:37 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Als ik zeg:

Jet Set Radio Future

En binnenkort Shenmue 2 en later 3, en Crazy Taxy 3

Dan gaat het hart van de gemiddelde hardcore gamer wel harder kloppen denk ik

Jet Set Radio Future is nu al te koop. Ik heb hem zien liggen bij de Games & Zo hier in Hillywood.

Verder: de games op die X-Box zien er gewoon ongehoord goed uit. En bedenkt dan dat dit nog maar de launchtitels zijn, die er meestal "het minst" uitzien.
PS2 games zien er nog niet half zo goed uit als DOA3, Project Gotham Racing, Halo en natuurlijk Jet Set Radio Future.

Ik wacht nog even met kopen in de hoop dat ie wat goedkoper wordt. 479 EUR is nogal wat en ik heb net een iPAQ gekocht...

Wat te denken van de next-gen Aliens versus Predator (waar overigens niets meer dan de naam bekend is gemaakt. Gaat door het leven als Aliens versus Predator: Natural Selection) en zoals je al zei, dit zijn LAUNCH titles. Reken maar dat er volgens jaar RETE gave games verschijnen. Nu nog wachten om een ultimate 3d-shooter control setje (alle toetsen op een linker pad en een muis met 4 knoppen en een scroller)
  vrijdag 15 maart 2002 @ 00:02:11 #72
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3494837
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 10:06 schreef Kimmie het volgende:

dat is niet echt mijn stijl maar werd gedwongen,

Gedwongen?
quote:
en idioot bestendig
quote:
je doet alles met 1 knop
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  vrijdag 15 maart 2002 @ 01:01:21 #73
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_3495546
Na 4 uur spelen kan ik melden dat het (verbazing alom) tot dusver uitstekend bevalt.

Oddworld: Munch's Odyssee is erg weird, en het plot is niet meteen bijzonder interessant. Maar het ziet er prachtig uit, speelt makkelijk, en is zo nu en dan echt bijzonder komisch.

Tony Hawk's 3 heb ik pas 5 minuten gespeeld, dus nog geen idee. Niet echt mijn type spel maar er moet een reden zijn dat het zo populair is.

Halo is gewoon erg cool. Ik baal stevig dat mijn boordschutter vroeg op moet staan, anders zaten we het nu nog te spelen. En ze houdt eigenlijk helemaal niet van schietspellen.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 11:29:16 #74
12888 Skull-splitter
pi_3498052
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 01:01 schreef Vibromass het volgende:
Na 4 uur spelen kan ik melden dat het (verbazing alom) tot dusver uitstekend bevalt.

Oddworld: Munch's Odyssee is erg weird, en het plot is niet meteen bijzonder interessant. Maar het ziet er prachtig uit, speelt makkelijk, en is zo nu en dan echt bijzonder komisch.

Tony Hawk's 3 heb ik pas 5 minuten gespeeld, dus nog geen idee. Niet echt mijn type spel maar er moet een reden zijn dat het zo populair is.

Halo is gewoon erg cool. Ik baal stevig dat mijn boordschutter vroeg op moet staan, anders zaten we het nu nog te spelen. En ze houdt eigenlijk helemaal niet van schietspellen.

* wil... ook... spelen...
  vrijdag 15 maart 2002 @ 13:30:10 #75
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3499550
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 00:02 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Gedwongen?
[..]

[..]

Zie het als een nitwit op computerspelletjes gebied die op de bank wordt neergezet om spelletjes te gaan spelen met een X box

Dan krijg je zo'n post als ik plaatste.

Ik moet zeggen dat het best een mooi apparaat is en dat hij heel eenvoudig werkt, hoe dat dingetje werkt met al die verschillende knopjes en kleurtjes ben ik nog niet helemaal uit.

fake a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')